Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Direktorat nije odgovorio na pitanje kakvi su letovi u pitanju. Prema našem važećem zakonu o vazdušnom saobraćaju redovne linije moraju imati slobodnu prodaju aviokarata. Ako nemaju ili je ona ograničena onda se radi o vanrednom (čarter) prevozu koji može biti ad-hoc ili serijski. Iz tog razloga je pre nekoliko godina Air Cairo privremeno izgubio dozvolu za redovnu liniju. Dobili su dozvolu ali se karte nisu mogle kupiti u slobodnoj prodaji već samo u sklopu turističkih aranžmana. Onda je poslato upozorenje od strane DCV-a i kompaniji je na kratko izdata dozvola za čartere da bi malo posle oni navodno ubacili karte u prodaju, ali samo preko svog sajta i to po nekim sumanutim pravilima i uslovima tako da niko zapravo nije ni mogao da kupi. Međutim to zadovoljavanje forme je bilo dovoljno za naš DCV, koji je sprdnja od institucije u svakom smislu. Ovo sa Hainan-om ne može prema zakonu biti redovna linija, jer da bi bila takva karte moraju biti dostupne svima u oba smera, inače se narušava princip slobodnog tržišta. Ali kada su Kinezi u pitanju, očigledno sve može. Ako prolaze Zijin, Linglong, zašto ne bi i Hainan. E, sad zašto je ovaj let uopšte i ubačen je pitanje za milion dolara. Koga oni misle da prevoze u jednom smeru - hoće li avion nazad leteti prazan!!! Da li karte mogu da kupe i srpski državljani ili samo kineski, pošto je trenutno valjda zabrana ulaska u Kinu strancima zbog korone. Da li je možda ovaj let uveden zbog kargo saobraćaja, a prevoz putnika je nebitan, to ne može niko da zna. Ako su naše institucije zatvorene i ćute, onda možemo samo da pretpostavimo kako je to u Kini.

Zaključak je da je dozvola A) za čarter letove što odgovara formi ili B) za redovne letove što ne odgovara formi pa je onda sigurno izdata pod sumnjivim okolnostima
 
Јел он то рече и још један А330 у нсшој флоти? Значи 3?
 
CABE874A-6F26-4722-821D-FACC613D9A97.jpeg
 
Ja sve vreme pokušavam da shvatim šta je zapravo ta građevina, koja ide ispred...
 
Parking koji ključa na Suncu i farma solarnih panela pored. Nonsens deluje očigledno, bez obzira što sam siguran da postoji neki trivijelan razlog za ovakvu realizaciju...
I na temi o energetici je bilo price o tome.
To su ti dvostruki standardi moderne ekologije i satro obnovljivih i odrzivih izvora energije.
 
Добро сад, ово "леп" сигурно нећемо акламацијом да усвајамо, али, можда му баш то што је блистав и нов, даје и неку лепоту.
 
Lepo. Korisno. Ekološko. 👌

Odnosno svakako ekološkije nego krčenje zelenila da bi se trava i žbunje zamenili panelima. Kritika na račun dvostrukih standarda ekologije se odnosi upravo na te prakse tipa uništiš komad zelenila da bi posadio veštačke materijale i onda si kao veliki ekolog. A istinske, prave ekološke napore svakako podržavam.
 
Lepo. Korisno. Ekološko. 👌

Odnosno svakako ekološkije nego krčenje zelenila da bi se trava i žbunje zamenili panelima. Kritika na račun dvostrukih standarda ekologije se odnosi upravo na te prakse tipa uništiš komad zelenila da bi posadio veštačke materijale i onda si kao veliki ekolog. A istinske, prave ekološke napore svakako podržavam.
I to krčiti zelenilo da bi ugradio panele pored onolikog parkinga koji je mogao da se prekrije panelima
 
Видим свуда људи постављају исто питање, само Перици са Тангосикса то није било питање... Њему је све јасно.
Ванси нема никакав коментар?
 
Kakve su implikacije uvodjenja ETIAS na naše aerodrome? Negde sam pročitao da će kad stupi ETIAS u maju naredne godine pasoške kontrole za letove ka EU biti samo na polaznim aerodromima a da će sletati na Šengenske terminale.
 
Kakve su implikacije uvodjenja ETIAS na naše aerodrome? Negde sam pročitao da će kad stupi ETIAS u maju naredne godine pasoške kontrole za letove ka EU biti samo na polaznim aerodromima a da će sletati na Šengenske terminale.
Нека ме исправи неко ко се више разуме, ако грешим, али мени изгледа да је ETIAS еквивалент америчком систему ESTA. У питању је систем који од путника којима не треба виза (дакле, нама за шенгенски простор, или нпр. Французима за САД) тражи да се унапред региструју пре путовања. Они којима је потребна виза не морају да се региструју (нпр. Руси за Шенген или Срби за САД).
Смисао (бесмисао) овога је додатна сигурносна провера (коју су они што су добили визу већ прошли), а послужиће и као добра шема да се упосли још стотине чиновника и допуне већ скромни буџети шенгенских тврђава.

У сваком случају, регистрација кроз ETIAS или ESTA не ослобађа путника од имиграционих формалности на аеродрому доласка. И регистровани (којима не треба виза) и нерегистровани (јер им је требала виза и добили су је) пролазе кроз пасошку контролу на одредишту.

Од маја следеће године, ако као држављанин Србије путујете за одредиште у шенгенском простору, неће вас пустити да се укрцате ако немате ETIAS регистрацију (а Руса ће пустити, ако има визу, а пустиће и нпр. Холанђанина).
 
Nije tema, ali radi se o presedanu koji na mala vrata vraća korak prethodnog odobravanja putovanja, što je ništa drugo nego viza koja se ne zove tako. To da li se lako ili teško trenutno dobija stvar je poteza pera.

Izuzetno licemeran potez eu, na žalost, jedan u seriji iz edicije erozije vrednosti slobodnog kretanja koje propada pod pritiskom većinski ksenofobnog sopstvenog javnog mnjenja i udvaranja populustickih političara bez vizije istom.

Ume eu mnogo bolje od toga.
 
Vrh