Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Jbg, Mišo (jesi li ti, možda, Mišin ćale, tu sa Fontane? - samo pitam, znam da mu je ćale odatle i da je bio šef u Welcome service-u u JAT-u) ja ne znam da li ima taj inženjering da se sve raspadne neposredno po odlasku koncesionara. Koliko se ja razumem u matematiku i verovatnoću, to tako baš i ne može da se lako podesi. A i ako može, da ipak ne može da zaseni kapitalna ulaganja koja su morala biti preduzeta.

Može biti i da ja tu nešto nisam uzeo u obzir...

Al svakako - mnogo se radujem što stručni ljudi upravljaju aerodromom, jer ovo što oni rade, mi ne bismo nikad ('Nema potrebe da razdvajamo tokove putnika, možemo i ovako do 2045...'). Taj rad. Tako smo i tad govorili. Terminal 2 je bio zastareo kad je otvoren, 1980 - i u poređenju sa Feriheđom iz vremena Kadarove Mađarske.

Super što je ovako. Ekstra super, as far as I'm concerned.
 
Poslednja izmena:
Pocece to mnogo ranije, i krpice se, al finale je izvesno. Naravno, nemoj da shvatas bukvalno, nece se zgrade srusiti...
Moj utisak, a i mojih kolega, je da se isto ovako, ako ne i za malu nijansu bolje, moglo iz sopstvenih sredstava aerodroma i kredita, bez koncesije.
 
Moglo je, ali nije 45 godina. Komunistička Mađarska je imala state-of-the-art terminal za naš T2. Šta ti to govori? Daj, nemoj da smo deca - sve može, može i voz za 3 sata do Niša, pa ga nema. Pokazali smo da ne umemo, i to je to. Koliko nam treba, 100 godina? Mogućnosti Srbije su, na kraju moramo da priznamo, skučene. Nažalost.

Bolje da živimo dotad.
 
Pa i nije bilo neke potrebe pre 45 god, nije bilo ni pre 20...a i sve bi moglo, znanja imamo, al smo lopovsko, korumpirano drustvo... zato ne moze.
 
Bilo, bilo... rekli Jatovci inženjeru Vojinoviću da je projektovao tu** od terminala još tada... Mislim, znam ko mu je rekao da je čak i Wellcome napisao sa dva 'l':) I jeste bio zaostao terminal za to vreme, čak i za Feriheđ 2 u komunističkoj Mađarskoj, kao što rekoh.

Nemamo organizovanog znanja, to je naša velika zabluda. Da smo skloni tome, dali bismo npr. Delti da se time pozabavi, ovako smo dali partijskim kadrovima. Smešno je to, ne treba ni lomiti glavu - odlično je kako je.
 
Moj utisak, a i mojih kolega, je da se isto ovako, ako ne i za malu nijansu bolje, moglo iz sopstvenih sredstava aerodroma i kredita, bez koncesije.

Nije pitanje da li je moglo ili ne, niti da li je moglo još bolje, niti da li bi mi uradili drugačije.

Pitanje je zašto je urađeno baš ovako. Odgovor na to pitanje je poznat već godinama i komentarisalo se i ovde.
 
Napreduje asfaltiranje umetnute piste.
Screen Shot 2022-04-05 at 12.35.31 AM.png
 
Izvesno stari toranj. Po kadru se vidi.
 
Hvala puno svima za fotografije gradilišta od nas koji nemamo toliko često priliku da idemo put aerodroma.

Mala molba: ako je neko u prilici, da li može i koja fotka radova na popravci platoa isped obližnjeg Muzeja vazduhoplovstva? Hvala unapred.
 
Videh pre sat i nešto sa Mosta na Adi pogolemog visokokrilca kako sleće na Teslu. Reklo bi se iz daljine da je ovaj Kinez.
 
zahvaljujući ovim slikama iznad sada lepo može da se uporedi pogled sa oba tornja, novi svakako ima bolji pogled na C i na samu pistu
 
Izgleda da stižu sve tri baterije

Један део ПВО система ФК-3 је стигао, сад у среду и четвртак стижу још три кинеска транспортна авиона са овим системима

STIGAO PVO SISTEM FK-3​

 
Koje je smaranje ovo sad rulanje po pisti i okretanje na kraju...
 
Nisam nigde video vest, vec sam uocio da pise C8 kod FlyDubai-a, kao i kod jos nekih kompanija kasnije. I zaista je odleteo sa C8.

Danas su u planu C7, C8, C9 i C10, iako jos nisu svi letovi rasporedjeni. Videcemo da li ce i ostala 4 gejta danas pustiti.

Sinoc je pisalo da ce sutra biti korisceni samo A1 do A4 i C gejtovi, iz cega sam zakljucio da bi trebalo da zatvore preostale A gejtove konacno. Medjutim tog rasporeda vise nema. Videcemo sutra.
 
Vrh