A koja je fora sa tom umetnom pistom, koja je njena svrha, nisam pratio. Podseća me na Sofiju.Taxiway A u pravcu blokova je zatvoren zbog asfaltiranja umetnute piste. Avioni koji polecu sa piste 30 sada moraju da idu niz pistu do kraja, pa da se okrenu za 180 stepeni.
Skoro sam bio na ANT na nekoj obuci, pa nam je predavac (dugogodisnji zaposleni aerdorma u Safety-ju) usput pomenuo zanimljivu cinjenicu za "umetnutu PSS": ne moze biti koriscena kao rulnica paralelno sa poletanjem/sletanjem na postojecoj PSS, jer je razdaljina od postojece ispod minimuma za paralelene operacije. Isti odnos je i za "umetnutu PSS" i postojecu rulnicu A. Znaci nema poletanja i sletanja dok avion ne izadje sa rulnice.технички гледано, имаћемо две писте, само неће бити у паралелној употреби. користиће се само једна (постојећа), док ће се друга (уметнута) користити као рулница и као писта када главна буде ван употребе из неког разлога
Predpostavljam iz istog razloga iz kog se ne moze poletati/sletati sa obe piste u isto vreme. Verovatno je problem samo prisustvo aviona na obe piste u isto vreme, ne povezano sa tim sta bilo koji od tih aviona radi tu. Katastrofa...Razmak dve centralne linije je 110m, zasto se ne bi mogla koristiti rulnica istovremeno sa umetnutom pistom? Na A320 avionima krila su dugacka po 18m. Sasvim ima dovoljno prostora.
Once we landed we stopped on the taxiway. BEG closed parts of it so we had to go back onto the runway and use the exit by the terminal building. Unfortunately for us, we were among the first ones to land so we had to wait for the whole region to land before we could taxi again ... 27 minutes later we were on the move.
Sletanje na obe piste istovremeno nije moguce zbog strujanja vazduha koje nastaje prilikom sletanja ili poletanja. To nema nikakve veze sa rulanjem po Zemlji.Predpostavljam iz istog razloga iz kog se ne moze poletati/sletati sa obe piste u isto vreme. Verovatno je problem samo prisustvo aviona na obe piste u isto vreme, ne povezano sa tim sta bilo koji od tih aviona radi tu. Katastrofa...
Slicna stvar je i meni pala na pamet.Kod nas su 4 žene mogle da projektuju glavni državni aerodrom pre 60 godina, a u Švajcarskoj im trebalo još 10 god. da dobiju pravo glasa.. Eeee, a vidi nas sad.
Ne bih se bunio da su stavili solare ali drveće ima toliko svrha da moraš biti namerno zloban da ti ni jedna ne padne na pamet. Elem, osigurava (delimičnu) hladovinu automobilima, smanjuje temperaturu celog parkirališta, moguće izvođenje odvodnje sa travnatim bašticama i mini lagunama koje spašavaju kišnu odvodnju u gradovima, daleko jeftinije od izvođenja čelične konstrukcije za solare, estetski daleko manje nagrđuje okolinu od samog asfalta/solara, na otvorenom prostoru kao tamo umanjuje snagu vetra...дрвеће на паркингу нема никакву сврху, осим да смета. требало је да ставе надстрешице изнад паркинг места, са соларним панелима
Htedoh isto napisati al preduhitri me.Као што написах, аутомобили данас имају клима уређаје, а како сам пре око годину дана наплатио штету од Зеленила јер ми је грана развалила гепек... не бих баш да нешто "смањује снагу ветра" непосредно изнад мојих кола. Јасно је и зашто концесионар неће тиме да се бави. Ни на Икеином и Лидловом паркингу нема дрвећа.
Kolika je minimalna razdaljina između dve piste koja omogućava istovremeni saobraćaj?Sletanje na obe piste istovremeno nije moguce zbog strujanja vazduha koje nastaje prilikom sletanja ili poletanja. To nema nikakve veze sa rulanjem po Zemlji.