Srednji i veliki aerodromi imaju barem dve klase parkinga. Primarni parking je odmah pored terminala, često kao parking garaža na više nivoa direktno povezana sa terminalom. Druga klasa parkinga je najčešće udaljeni parking na otvorenom do koga se od terminala dolazi mini busom ili nekim aerodromskim vozom. Primarni je naravno skuplji i uglavnom za kraće vreme, udaljeni parking je jeftiniji i pogodniji za duže vreme.
U slučaju ANT je već kasno, koncesija je odavno raspisana i dodeljena. Vlaisavljević i ekipa su bili škrti sa uslovima za parking. Ako već nije bilo para za solarne panele iznad parkinga mogli su da naprave makar pokriveni centralni prolaz na udaljenom parkingu, a čekaonica je tek naknadno dodata posle online kritika.
Umesto da se napravi parking garaža direktno ispred ovog novog proširenja terminala 2 koji se sad gradi (Processor Extension što bi rekli zvanično) oni će tu i dalje ostaviti otvoren parking a postojeća parking garaža treba da bude izgovor što se ne pravi nova.
Stara parking garaža je naravno polovično rešenje. Svako ko je sa malom decom i gomilom prtljaga išao po pljusku od BEG garaže do terminala zna da to nema veze sa normalnim iskustvom u garažama koje su direktno povezane natkrivenim prolazom ili tunelom do terminala, ali ajde ti objasni razliku. Vinci je ovde da potroši što manje i zaradi što više, pa će navodno oni ponuditi tzv valet parking što naravno svako normalan zna da nije isto. Sad je kasno da kritikujemo.
Ajde makar da otvore već jednom ovo C proširenje, prvi je april a aerodrom još nije objavio datum otvaranja. Pričalo se 11 april pa zašto ne mogu ni 10 dana unapred da objave?