Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

I kakve veze sve to ima sa Airport Nikola Tesla ;) Cini mi se da mi trebamo da gledamo svoja posla i da razvijamo svoju infrastrukturu i u tom slucaju mozemo da se nadamo boljim uslovima za zivot.
 
^^Apsolutno. To je i bila poenta moje price. Use u svoje kljuse! Ne okrivljujmo vecito drugoga za nase stanje i prionimo na posao da sto pre sustignemo one koji su nam odmakli.
 
Igor":2eu1waph je napisao(la):
I kakve veze sve to ima sa Airport Nikola Tesla ;) Cini mi se da mi trebamo da gledamo svoja posla i da razvijamo svoju infrastrukturu i u tom slucaju mozemo da se nadamo boljim uslovima za zivot.
ima veze pošto vize utiču na broj putnika, a aerodromi žive od putnika. Mislim s obzirom za koliko zemalja nam ne treba viza aerodrom stoji još i ok... ali da država uloži više truda u regulisanju toga verujem da će Aerodrom doživeti veliki bum. Aerodromi u zemljama istočne evrope koje su ušle u EU su posle regulisanja viza i ulaska u EU doživele bum koji se meri u dvocifrenim procentima.

A opet od razvoja Beogradskog aerodroma zavisi i dobar deo privrede, i tako dalje...
 
@Milance
Moj komentar si pogresno protumacio i upravo zbog toga sam odmah i dodao da on nema veze sa nacionalizmom! Ja zivim vec godinama sirom sveta, tako da mi je svejedno da li je neko crn, beo, zut ili crven!

Vize jesu nas ogroman problem i ovo sto je Steva napisao je sasvim tacno! Koliko poslova bi se tek zakljucivalo da direktori i kompanije mogu da putuju slobodno!? A samim tim bi rastao i putnicki, i business i cargo saobracaj! Sve je to naravno u sustini povezano sa politickom situacijom, a realnost je da je ta politicka situacija trenutno povezana sa Kosovom!

Ljudi koji se deportuju nazad u Srbiju su uglavnom izbegla i raseljena lica sa vec poznatih podrucja! Kada i kako se politicka situacija bude resila, onda ce se tacno videti odakle ta lica dolaze i gde tacno treba da se deportuju. To do sada jos uvek nije poznato i zbog toga se svi kompletno vracaju u Srbiju. Licno sam prisustvovao u konzulatu u Düsseldorfu da ljudi na pitanje "Odakle ste?" nisu umeli da odgovore da li su iz Srbije, Bosne, Kosova itd...

A to da su svi koji imaju srpski pasos Srbi, slazemo se 1000%.
Ali idi to reci nekom iz juzne srpske pokrajine pa vidi sta ce ti reci!

Izvinite na ovom postu - nadam se da je tema o nacionalizmu zavrsena!
 
Ај кад сте већ скренули у овом правцу да поставим и ову вест
18.07.2007.
NOVE LIČNE KARTE I PASOŠI

Vlada Srbije dovršila je Zakon o putnim ispravama, jedan od pet najvažnijih za ulaz na belu šengensku listu, tako da bi, posle usvajanja zakona u Skupštini Srbije, od septembra prvo trebalo da počne zamena ličnih karata, a od marta 2008. godine i izdavanje novih pasoša.

O novom zakonu će se raspravljati tek kad poslanici dođu sa odmora, saznaje RTS u Timu za evropske integracije.

U MUP je RTS-u rečeno da će naši građani na putovanje u EU bez viza čekati najmanje godinu i po dana.

Da bi se što efikasnije za to obavile pripreme i efikasnije radilo za "beli Šengen", oformljena je vladina Radna grupa koju čine najstručniji ljudi iz resora policije, Ministarstva spoljnih poslova, Ministarstva pravde i Kabineta potpredsednika Vlade za evropske integracije.

Pomoćnik potpredsdenika Vlade za evropske integracije Ksenija Milivojević je rekla da će pred najavljenu posetu delegacije Evropske komisije, na jesen ove godine, Radna grupa moći da joj predoči da će od septembra najpre početi
zamena ličnih karata, a do marta 2008. godine i novih pasoša.

Prema njenoj oceni, time će biti ojačana pozicija Srbije u pregovorima sa Evropskom komisijom o stavljanju naših građana na "belu šengensku listu" za ulazak u zemlje EU.
Izvor: Fonet
Студио Б
http://www.studio-b.co.yu/vest.php?Id=7108
 
.
Pa, za Kapiju Srbije i trebaju nova dokumenta ...ako ćemo da je prolazimo. :)
 
evo male statistike o aerodromima u Istočnoj evropi za 2006u godinu, bgd je tada imao 2,5 mil putnika, a ostali aerodromi...:
Airport pax number (y/y change)
Wien 16,855,725 (+6.3%)
Praha 11,581,511 (+7.5%)
Budapest 8,266,700 (+2.5%)
Warszawa 8,101,827 (+14.6%)
Kraków 2,367,257 (+49.2%)
Bratislava 1,937,642 (+46.1%)
Katowice 1,458,411 (+33.5%)
Gdańsk 1,256,014 (+86.9%)
Wrocław 865,933 (+86.0%)
Poznań 670,702 (+60.2%)
Brno 393,686 (+24.7%)
Košice ~330,000 (+22.2%)?
Ostrava ~300,000 (+12.8%)?
Rzeszów 206,934 (+126.2%)
Łódź 206,611 (+1043.2%)
Szczecin 176,670 (+73.5%)
Bydgoszcz 133,009 (+243.85%)
 
jelenabg":32n98u34 je napisao(la):
Poljaci imaju 10 aerodroma?!!! A mi 1,5 :( .
Poljska ima oko 315000 km² povrsine i skoro 40 miliona ljudi :) Treba im ipak malo vise aerodroma nego nama :)

Inace, skoro svi ti aerodromi su se razvili u poslednjih 10 godina, i to paralelno sa ekonomskim razvojem poljske provincije.

Kod nas ce se situacija slicno razvijati, samo da regioni sirom zemlje dobiju na znacaju.
Prvi ce na meti biti Nis, a pogotovu kada se izgrade autoputevi za Bugarsku, Makedoniju i poboljsa put za Kosovo! Onda ce aerodrom sigurno postati regionalni centar niskobudzetnog avio prevoza - nadam se i cargo!

Recimo, aerodrom u Bratislavi organizuje prevoz iz i za Bec, tako da u Becu i okolini skuplja putnike, vozi ih u Slovacku i tako je u mnogome doprineo povecanju obima putnickog transporta.
 
Aerodrom Nis je odavno osposobljen za saobracaj, samo mu monopolisti iz JATa i Aerodroma Beograd ne dozvoljavaju da se probije :mad:
 
vrachar":30yrjcv4 je napisao(la):
Aerodrom Nis je odavno osposobljen za saobracaj, samo mu monopolisti iz JATa i Aerodroma Beograd ne dozvoljavaju da se probije :mad:
To je delimicno tacno! Par letova koji su bili uspostavljeni sa niskog aerodroma su ubrzo povuceni, jer nije bilo interesovanja! Ne znam kako ide onim Turcima koji su pre par meseci krenuli da lete redovno za Istanbul (to je i razumljivo, s obzirom da svi "sverceri" donose robu iz Turske!!)
Nis je jako siromasan grad koji je u kompletnom politickom i liderskom raspadu! Gradom upravljaju pogresni ljudi, a svi veliki razvojni projekti se stopiraju zbog politickih igara.

Tako da, iskreno se nadam da ce uskoro biti interesa da se leti iz Nisa, ali, morace malo da se saceka i da standard poraste!

A sto se tice JAT-a, danas sam citao da je italikanska vlada zapretila da ako AlItalija uskoro ne nadje kupca (a njega nema pa nema), da ce jednostavno ugasiti kompaniju! A kod nas se JAT i njegov monopol cuvaju kao malo vode na dlanu!
 
Nenad":3ep18acs je napisao(la):
Tako da, iskreno se nadam da ce uskoro biti interesa da se leti iz Nisa, ali, morace malo da se saceka i da standard poraste!
Standard nece porasti sam od sebe, a tranzitni i carter saobracaj za koji je Aerodrom Nis i ovako projektovan je sansa da se grad ekonomski razvije. Decentralizacija je neophodna za reginalni razvoj.
 
^^ To je naravno tacno.. sada da ne sirimo pricu o Nisu ovde, ali moram da napomenem da je to grad sa fenomanalnom geografskom pozicijom koja je NULA iskoriscena! ne postoji ni jedan industrijski park! Grad je kao stvoren sa logistiku - ne postoji ni jedan logisticki centar! Tako da, taj aerodrom moze da postane regionalni distributivni centar, ali strategija mora da se radi paralelno sa ostalim segmentima koje sam nabrojao!

Jos jednom, iskreno se nadam da ce se taj grad opametiti!
 
.
Izvinjavam se za ovaj off-topik, a gde je ona tema o aerodomu 'N.Tesla' ?

Da nije prebačena u 'Regionalni razvoj' ? ....idem da vidim da nije tamo. :D
 
.
Oni su čekali DUP za tu lokaciju, za koji mislim da još nije završen...proveriću.
 
Nenad":2xtz6q22 je napisao(la):
Sorry dragane! Evo! Jel imas neke novosti o BAIBA?
BAIBA = Stanko Subotić, a ko prati vesti iz zadnjih meseci zna se kakva je budućnost tog projekta.
 
Steva":bmm4k0nn je napisao(la):
Nenad":bmm4k0nn je napisao(la):
Sorry dragane! Evo! Jel imas neke novosti o BAIBA?
BAIBA = Stanko Subotić, a ko prati vesti iz zadnjih meseci zna se kakva je budućnost tog projekta.
Ma, to sam pitao u vezi ove Stevine jednačine.
Inače o Canetu sam dosta slušao : usprešan biznismen ( zavisi kakva je aktuelna Vlada :) )

Ali, bez obzira ta lokacija je dodeljena firmi BAIBA, a ko je njen vlasnik/suvlasnik nije ni bitno.
Ionako bi morali da traže investitora/suinvestitora za gradnju.
Navodno je izraelska.... " D-Trade d.o.o."
 
^^
http://www.blic.co.yu/temadana.php?id=5962

"blic"":hmaqx8vh je napisao(la):
Stanko Subotić je vlasnik oko stotinu hektara najatraktivnijeg zemljišta oko Aerodroma „Nikola Tesla“ u Beogradu. U izveštaju poslovanja njegove firme EMI iz Danske, koja je vlasnik 100 odsto akcija „D-Trade“, navodi se da ta firma okončala svoj program kupovine nekretnina i da sada poseduje veliku ograđenu parcelu u blizini beogradskog aerodroma. Međutim, nije navedeno koliko je zemljište plaćeno. Navodi se samo svota od 320.000 evra koju je EMI otpisala firmi „D-Trade“, ali nije poznato da li taj novac korišćen za kupovinu zemljišta. Navodi se da zemljište ima veliku vrednost zbog toga što postoje projekti da se u blizini aerodroma grade strateški značajni objekti. U izveštaju revizorske kuće se još dodaje da bi trebalo napraviti pravu procenu tržišne vrednosti nekretnina u vlasništvu „D-Trade“ zbog toga što je njihova stvarna vrednost verovatno mnogo veća nego što to knjige pokazuju.

Josip Bogić, bivši načelnik Odeljenja UBPOK-a za suzbijanje organizovanog finansijskog kriminala, u emisiji „Poligraf“ na TV B92 ocenio je kao dobar potez najavljenu meru oduzimanja nelegalno stečene imovine pripadnika kriminalnih grupa.
a na stranici www.baiba.co.yu... :
50317qt.gif
 
.
Jao,baš mi ga žao...nisam ni znao.
Izgledao je jako fini i skroman čovek.

Izgleda da ćemo čekati novog ...finog investitora. :)
 
Vrh