Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Како су за изглед Дубровника данашњи Хрвати заслужни много мање него данашњи Срби за изглед Златибора, и с обзиром да је реконструкција оба аеродрома заслуга француских концесионара, читава расправа је беспредметна, па је најбоље немојте ни настављати.
 
Hrvati su odgovorni za sadašnje stanje svog nasledja, u ovom slučaju Dubrovnika, a mi odgovorni za sadašnje stanje Zlatibora, Kosančićevog venca itd, ne treba nabrajati sve porušene zgrade pod zaštitom države i sve silne nadogradnje bez dozvola. Tu je poredjenje...

@Vox91 MSUB je malobrojnih zgrada u državi pravljena sa namenom da bude muzej, i za mene jedna od najboljih zgrada u državi, a muzej u Zagrebu je neki prosek, ali za nekoliko klasa iznad ovog hangara na našem aerodromu. Zanima me samo šta je to na fasadi našeg aerodroma sada arhitektonski bolje od prosečnog magacina?
 
Iskreno meni je mnogo bitnije da bude funkcionalan. Inače ne primećujem kako aerodromi izgledaju spolja kada letim (valjda me ne interesuje mnogo), već mi je mnogo bitnije da iznutra bude praktično i primamljivo.

Slažem se da je zgrada aerodroma u Zagrebu primamljivija oku od ovoga što se dogradjuje u Beogradu, ali mi to nije mnogo bitno. Ima puno bitnijih stvari u organizaciji samog aerodroma koje mogu da ostave mnogo loš utisak na putnika makar se aerodrom nalazio u najlepšoj zgradi na svetu.
 
Uz to ne treba zaboraviti da će po rekonstrukciji Tesla imati 28 avio mostova a Zagreb ima samo 8. BEG je po tome za nekoliko klasa iznad.
 
Где треба да стојиш да би мого да се дивиш "лепоти" МЗЛЗ? Зашто то нико не примећује? Па зато што је то савршено небитно.

Али зато, АНТ има поред себе архитектонски арт абојекат у биду зграде баздухопловног музеја који се види са свих страна.
 
Aerodorm.jpg
 
hoce li stari deo C fingera biti prosiren tako da novi i stari deo imaju istu sirinu ili ce ostati ovakav ‘zub’?
 
Mislim da nece, ako je verovati renderu.
f8004ad0e8b305539422d2f067abf1d3.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810416#p810416:16r03o2k je napisao(la):
milaki990 » Uto Jan 05, 2021 3:54 pm[/url]":16r03o2k]Iskreno meni je mnogo bitnije da bude funkcionalan...

Tom logikom bi svaki Srbin vozio multiplu, nebitno što je ružna kao kanta, bitno je da ima mesta i da vozi. Istim principom bi se i žene birale, samo da ume da kuva i pegla, to kako izgleda je poslednja stvar.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810502#p810502:16r03o2k je napisao(la):
Прле » Uto Jan 05, 2021 8:04 pm[/url]":16r03o2k]Где треба да стојиш да би мого да се дивиш "лепоти" МЗЛЗ? Зашто то нико не примећује? Па зато што је то савршено небитно.

Али зато, АНТ има поред себе архитектонски арт абојекат у биду зграде баздухопловног музеја који се види са свих страна.

Isto tamo gde i svakog drugog aerodroma u Evropi. Taj objekat muzeja savršeno predstavlja stanje u zemlji, novi terminal hladnjača, a arhitektonsko delo u fazi raspadanja sa reklamom preko stakla.
 
Гишко, мораш да схватиш да архитекутру не радите само ви архитекти. Радимо га сви, почевши од пројекотаната закључно са политичарима и народом. То што то није по вољи, не значи априори да је лоше. То је такав историјски моменат. Архитектура није сама себи циљ, она мора да задовољи масу различитих, често опречних захтева.
 
Upravo i jeste problem u tome, zato sam i pominjao Zlatibor, radjen je po meri svega i svačega i zato liči na urbanistički haos. Ja ovo komentarišem sa dizajnerske strane, i zameram izgled projekta i izbor materijala i boja (koje ne znam kako će se ponašati na naših +40). To što je aerodrom dobio proširenje je super stvar, ali moje mišljenje je da je fasada sramota za državu i naravno da neću sebe ubedjivati da je sve ovo lepo samo zato što ima više prednosti nego mana. Imamo mi primere na sve strane gde se situacija krši sa zdravim razumom, pa nam je najprometnija železnička stanica u zemlji i posle rekonstrukcije bez liftova, ali eto, bolje je mnogo nego što je bilo.
 
За боју фасаде сам са тобом сасвим сагласан. Претпостављам да ће издржати 25 година колико је концесија, било би глупо да себи пуцају у ногу.
 
Fotka od pre par dana
FB_IMG_1610467631847.jpg
izvor.aerodrom Nikola Tesla Beograd
 
Objavljeni su podaci za broj putnika u 2020. Aerodrom Nikola Tesla je imao pad od 69% u odnosu na 2019. Broj putnika je bio samo 1,9 miliona.

Bolje da ne poredimo ovaj rezultat sa prognozama koje smo davali pre pandemije.

Ako je nekom važno, to je ipak manji pad nego u Zagrebu gde je promet opao 73%. Beograd je imao više nego dvostruko veći promet od Zagreba prošle godine.
 
Наравно да није важно. Имамо ми своје проблеме, и стварно ми није лакше ако је неком горе. А проценти и статистика су ђавоља работа, енога онај тирјанин како се фрља са подацима.
 
Ta brojka je odlična kad se pogleda kakva je situacija bila tokom cele godine.
 
Izgleda da su postavili pregradne zidove unutar srednjeg dela za odlaske (na novom produžetku C), ne vidi se ovde na slikama. Zna li neko kako su zamislili da funkcioniše produžetak nakon otvaranja, da li će se u početku ići istim sistemom mešanja dolaznih i odlaznih putnika, pošto stari delovi tek treba da dobiju koridor za dolazne.

Što se nekog opšteg utiska tiče, aerodrom unutra deluje neorganizovano, T1 je zatvoren, jedina čekaonica je gore na T2 i to sa veoma malim brojem sedišta, od kojih je na svakom drugom zabranjeno sedenje, a toalet pored čekaonice je zatvoren, prvi sledeći je na drugom kraju. Unutar samih izlaza je tek loše, izlazi c1 i c2 (ako se ne varam) dele jednu veliku prostoriju. Iako nema leta sa jednog od ta dva, svi putnici idu isključivo u jedan deo, a tamo ista situacija sa sedištima i distancom, nema mesta ni da se stoji.
I da dodam, jasno mi je da planiraju rekonstrukciju čitavog aerodroma, ali to ih ne opravdava da toaleti liči na štalu. Višegodišnje naslage kamenca oko slavina, WC šolje žestoko štrokave, prljavi lavaboi... Izgleda kao da se čišćenje vrši na nedeljnom nivou, a pola aerodroma je zatvoreno, samim tim i manje posla.
 
Pa Francuzi su i postali poznati po parfemima zato što nisu voleli kupatila..
 
Летим ја ЕрФрансом из Москве у Париз, у авионаима са кратким временом ротације у принципу не стигне да се изветри унутра и хоћеш нећеш увек се мало чује од прљавих тј знојавих ногу. Е сад, пред почетак лета, французи иду и спрејем "миришу" авион. Супер. Међутим, влажне марамице са посужењем не деле. И ја се сетим овог што рече Вокс...
 
Jeste, i Napoleon je pisao Žozefini "Ne kupaj se, stižem", a vi ovde izvoljevate i 'oćete čist wc na jednom levom aerodromu..
 
Sve bi to bilo uredu da su francuzi doveli njihove čistačice. Nego mangupi pokvariše ove naše, zna se da je higijena u nas na prvom mestu, odmah posle odlaska u crkvu nedeljom!
 
Vrh