Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Aerodrom N.T. dolasci
626d7f3f4183aa4be133a10a583192a2.jpg


Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815096#p815096:2oohlzyq je napisao(la):
Vox91 » 20 Jan 2021 04:46 pm[/url]":2oohlzyq]Jeste, i Napoleon je pisao Žozefini "Ne kupaj se, stižem", a vi ovde izvoljevate i 'oćete čist wc na jednom levom aerodromu..
Како сматрам Наполеона највећим државником који је живео, прочитао сам доста тога што има о њему, па ти могу рећи и да се од својих савременика одвајао управо - одличном личном хигијеном, и по данашњим стандардима (што је чест случај са изузетним људима). Стога верујем да је ово за Жозефину и прање обична модерна патка (има и код нас слично, за Милоша, који је тражио да му доведу неку Циганчицу, они је окупали и уредили, а он наводно рекао: "Е, сад је ви ј..." - машта смишља свашта).
Уз то, Наполеон је етнички пре Италијан, него ли Француз;)

А најбоље да су Кинези добили концесију, с обзиром на стање њихових тоалета :o Можда би био и понеки чучавац за путнике из Азије, који то преферирају.

И да цитирам Шапера из интервјуа Недељнику у којем је открио да је Ђинђић био толико светски човек да није уопште знао ко су Идоли: у току само неколико недеља, крајем осамдесетих, тоалети београдских кафана одједном су престали да буду штрокави и смрдљиви. Резултат Осме седнице или Закона о предузећима и приватизације, али, такве су наше тековине.
 
У последње време стално траже нова тржишта тако да у том светлу и није превелико. Логичан след догађаја. Али ипак је пријатно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815806#p815806:j5pe6jsh je napisao(la):
Tikvica » Pet Jan 22, 2021 5:51 pm[/url]":j5pe6jsh]
Po ovoj slici od Tikvice se vidi da taj poslednji sprat ne vodi nidge. Za sad. Po renderu taj poslednji sprat se nastavlja pravo kao strela iznad postojećeg C hodnika:

file.php


Očigledno je da ne može da nastavi pravo dok se ne proširi postojeći C hodnik prema parkingu. Tek kad to urade može poslednji nivo da se nastavi pravo, ali do sada nisu ni počeli to proširenje postojećeg C hodnika. Inače Vansi je rekao da će ekstenzija C hodnika uključujući taj poslednji sprat (za odvojene, dolazeće putnike) biti operativan najkasnije do februara 2022 dakle malo više od godinu dana od danas.

Malo sutra, jasno je da će biti debelog kašnjenja, kao i sa budućom novom čekin zgradom terminala.
 
Ima ova cik-cak veza, cak i da ne urade sada prosirenje glavne zgrade. Samo treba da nastave sa dizanjem sprata na postojecim objektu. Naznacio sam i na dve druge slike u izgradnji
bgnt.JPG

bgnt 2.JPG

bgnt3.JPG
 
sprat za dolazne putnike sigurno nece biti u funkciji u septembru, za kada su najavili otvaranje prvog dela prosirenja, jer nema smisla da se na c10 razdvoje putnici pa da se ponovo spoje na c5. to ce morati da saceka dok se ne renovira ceo C finger.
 
Počeli su da postavljaju nekakve pregradne zidove unutar ovog srednjeg dela, ne znam da li će privremeno da puste samo srednji deo i da mešaju dolazne i odlazne putnike, kao što je do sada bio slučaj. Mada, to mi je nekako nelogično da rade, promet nikakav, a morali bi da instaliraju skenere itd na svakom gejtu... Ili, možda urade samo jedan skener i kontrolu pri ulasku na C deo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815911#p815911:135wad3d je napisao(la):
milanche » Pet Jan 22, 2021 11:13 pm[/url]":135wad3d]Ima ova cik-cak veza, cak i da ne urade sada prosirenje glavne zgrade. Samo treba da nastave sa dizanjem sprata na postojecim objektu. Naznacio sam i na dve druge slike u izgradnji
file.php
Milanče možda su odlučili da pomere taj cik-cak deo kao što kažeš ali po renderu je ta cik-cak veza bila negde oko gejta C2 ili C3 kao što si zaokružio.

Ne znam zašto su menjali planove ali ako jesu, šta ih sprečava da uveliko rade na gradnji još jednog sprata iznad C1-C6? Tu se ništa ne radi a to mora biti gotovo do septembra ove godine ili najkasnije do kraja marta 2022. Ovako je exyuaviation.com pisao o tome:

The segregation of arriving and departing passengers during the first phase of the project will enable Belgrade Airport to centralise its passenger and luggage security. The plan for September 2021 would be to use centralised security with the airport’s Pier C only and Pier A some six months afterwards, or end of March 2022. The second option would be to open the first phase of the terminal extension (Pier C and Pier A) at once at the end of March 2022 depending on phasing to accommodate airport operations in the coming months.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816092#p816092:19qup6uv je napisao(la):
peper.mint » 23 Jan 2021, 15:24[/url]":19qup6uv]
Milanče možda su odlučili da pomere taj cik-cak deo kao što kažeš ali po renderu je ta cik-cak veza bila negde oko gejta C2 ili C3 kao što si zaokružio.
Mislim da se to samo zbog perspektive tako čini, ovako je planirano od početka. Zašto vec nisu krenuli u dogradnju sprata na ostalim gejtovima, kada im je sve išlo na ruku, ne znam. Mada ako budu radili od celicnih konstrukcija, to ce uraditi za 6-8 meseci. To bi trebalo brzo da ide.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816268#p816268:30szkn7o je napisao(la):
milanche » Ned Jan 24, 2021 2:12 am[/url]":30szkn7o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816092#p816092:30szkn7o je napisao(la):
peper.mint » 23 Jan 2021, 15:24[/url]":30szkn7o]
Milanče možda su odlučili da pomere taj cik-cak deo kao što kažeš ali po renderu je ta cik-cak veza bila negde oko gejta C2 ili C3 kao što si zaokružio.
Mislim da se to samo zbog perspektive tako čini, ovako je planirano od početka. Zašto vec nisu krenuli u dogradnju sprata na ostalim gejtovima, kada im je sve išlo na ruku, ne znam. Mada ako budu radili od celicnih konstrukcija, to ce uraditi za 6-8 meseci. To bi trebalo brzo da ide.
Milanče odlično ako bude tako! :kk:

Ranije su govorili da treba renovirati postojeće gejtove dodavanjem stepenica i lifta da bi treći nivo i centralizovana kontrola bili operativni, i da će renovirati dva po dva gejta. Koliko mi je poznato od oktobra rade samo jedan par gejtova C3-C4 i još nisu gotovi. Ako istim tempom budu renovirali svih 16 postojećih A1-A10 i C1-C6 gejtova trebaće im možda još godina-dve.
 
Pa pošto ni ove godine neće biti mnogo putnika, ne moraju ni da žure sa radovima.
 
I kad bi radili najbrže što mogu ne bi sve završili pre 2023 ili 2024.

S druge strane Izrael je već vakcinisao 40% stanovništva a par za meseci biće vakcinisano dovoljno za kolektivni imunitet. Ako imaju imunitet, kovid pasoše ili negativan test mogu da putuju gde hoće. Pre par meseci kad su iz Izraela mogli da dolaze u Srbiju bez ograničenja bilo je dnevno po nekoliko aviona sa njihovim turistima. Druge zemlje kaskaju za njima ali će pre kraja godine biti dovoljno vakcinisanih po Evropi da značajno poraste potražnja jer su mnogi željni putovanja, recimo dijaspora da poseti svoje posle dužeg vremena itd.

Sve u svemu Vansi nema vremena za opuštanje sa radovima i pomeranje rokova za još godinu-dve do recimo 2025 ili 2026.
 
Israel on Sunday decided to ban incoming and outgoing passenger flights from Monday at 22:00GMT until the end of January in order to stop the spread of COVID-19 and new coronavirus strains...
 
Mozda cekaju da kompletiraju grube radove na ovom prosirenju, tj da montiraju fasadu i predju da rade unutrasnje radove, pa onda da te radnike i operativu prebace samo na dogradnju sprata na psotojecim gejtovima, pa kad zavrse i to onda prebace radnike dalje na dogradnju zgrade terminala. Videcemo, sta su planirali i kako, meni bi taj scenirao bio najracionalniji
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=787619#p787619:23girard je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pon Okt 26, 2020 9:14 pm[/url]":23girard]ne postoji vise nijedan DC-10 u putnickoj varijanti, svi su vec iseceni.
ipak bice dovoljan i b737, pogotovo ce atrakcija biti ako to bude YU-AND, buduci da je on prvi B737-300 u Evropi
Poverovao sam ti da više nigde nema putničkih DC-10 ali sam naleteo na ovu sliku:

DC10groblje2.jpg


izvor:
https://www.airliners.net/photo/Untitled/McDonnell-Douglas-DC-10-40D/6288671

Jeste DC10-40 ali je isti kao JAT-ov DC-10-30 osim tipa motora i grbe na drugom motoru što bi se lako rešilo. Igleda da ima još jedan DC-10 kao restoran u Africi, ima leteća bolnica u muzeju u Arizoni, postoje neki delovi trupa tu i tamo ali ne postoji ni jedan ceo putnički DC-10 u muzeju nigde na svetu.

Kad bi Vesić odustao od glupe ideje o gondoli i tih 15-20 miliona evra prebacio za novi hangar za Muzej Vazduhoplovstva i nabavku desetke, Beograd bi dobio muzej i atrakciju svetskog nivoa.
 
pa na svakom dc10 na ovoj slici fali nesto, vrata, zakrilca, ili nesto trece. sve se to vodi kao scrapped. za muzej treba avion koji se vodi kao stored ili uskladisten.

na planespotters.net pise da ne postoji dc10 u putnickoj varijanti koji se vodi pod stored.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816917#p816917:2sf5sscm je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pon Jan 25, 2021 7:45 pm[/url]":2sf5sscm]pa na svakom dc10 na ovoj slici fali nesto, vrata, zakrilca, ili nesto trece. sve se to vodi kao scrapped. za muzej treba avion koji se vodi kao stored ili uskladisten.

na planespotters.net pise da ne postoji dc10 u putnickoj varijanti koji se vodi pod stored.
On ne treba da leti, samo da izgleda lepo. Sve se to da ponovo spojiti i ofarbati u JATove boje da izgleda kao nov.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816917#p816917:1ihb3pnt je napisao(la):
lukakaludjerovic » 25 Jan 2021, 19:45[/url]":1ihb3pnt]pa na svakom dc10 na ovoj slici fali nesto, vrata, zakrilca, ili nesto trece. sve se to vodi kao scrapped. za muzej treba avion koji se vodi kao stored ili uskladisten.

na planespotters.net pise da ne postoji dc10 u putnickoj varijanti koji se vodi pod stored.

slika iz 2015, mozda je jos ziv

A McDonnell Douglas DC-10-30 of Garuda Indonesia ex PK-GIF, stored in Garuda Indonesia Maintenance
31146_1426594306.jpg

https://www.jetphotos.com/photo/7999670
info iz oktobra 2019, jos je bio stored
https://www.planespotters.net/airframe/mcdonnell-douglas-dc-10-30-pk-gif-garuda-indonesia/3xwnwv

peper.mint":1ihb3pnt je napisao(la):
Kad bi Vesić odustao od glupe ideje o gondoli i tih 15-20 miliona evra prebacio za novi hangar za Muzej Vazduhoplovstva i nabavku desetke, Beograd bi dobio muzej i atrakciju svetskog nivoa.

O da :kk:
 
Vesić je već podelio karte kad su u pitanju budući muzeji: Muzej Nikole Tesle - bivša centrala na Dorćolu, Muzej Nauke i Tehnike - parking u Đure Jakšića 9.

Moj predlog da ujedini ta dva muzeja, doda im još Muzej automobila, železnički i naravno Muzej Vazduhoplovstva očigledno je propao. Mogu smo da se nadam da će Muzej Vazduhoplovstva biti pridružen novom Muzeju Nauke i Tehnike, pa ko dođe u buduću zgradu u Đure Jakšića 9 vidi recimo nekog Jastreba ili još bolje Orla u velikom holu muzeja i odluči da nastavi do Aerodroma i vidi ostatak kolekcije.
 
Сви технички музеји (ваздухопловни, железнички, аутомобила, Теслин и бројни други широм Србије) и јесу део заједнице техничких музеја чија је кровна институција баш музеј науке и технике. По Београду има пар изложених авиона, Јастреб у дворишту Машинског факултета, Јастреб и МиГ 21 у дворишту Ваздухопловне академије и Орао испред Ерпорт ситија, као и експонати по војним објектима - Јастреб у кругу Војне академије, Г-4 у кригу ВТИ и један испред Моме, и МиГ 21 испред Батајнице.
Е сад, ваљало би да уз њих буде и нека табла са информацијама која би упутила на ваздухопловни музеј. А не би било лоше ни да имамо примерке авиона којих има по десетак истог типа (Крагуји, Галебови, Јастребови, Орлови, Мигови) и у поставци музеја науке и технике. Слично би ваљало да и музеј науке и технике има и по примерак аутомобила произвођених у Србији (Фићу, Тристаћа, Кеца, Југа, Флориду) и пољопривредних машина (ИМТ и ИМР трактори, Змај комбајн).
 
Vrh