Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

A kako će, Luka, 'Srbija upumpati koliko god treba novca'? Pa, koliko će novca Srbija imati pošto sprži 5 milijardi evra samo za prvi talas krize, pa posle još... ko zna koliko? Koliko para će biti za 'pumpanje' u nekom sledećem budžetu? Sa padom BDP-a od recimo 10%?

Ne ide to tako, niko nema para za beskonačno 'pumpanje', posebno ne Srbija...
 
pa nisam rekao da ce upumpati milijarde, nego dokle god je u mogucnosti. posebno sada kada ih eu ne sprecava u tome
ocekujem da upumpaju izmedju 100 i 200 miliona €
 
ок, сувише сте мрачни. опоравак се очекује већ од октобра, новембра. 2021. ће бити повратак на цифре пре короне, а 2022. раст
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727645#p727645:14s5m5er je napisao(la):
JohnnyLee » Tue Apr 14, 2020 12:56 pm[/url]":14s5m5er]ок, сувише сте мрачни. опоравак се очекује већ од октобра, новембра. 2021. ће бити повратак на цифре пре короне, а 2022. раст
Ja se nadam da će tako da bude. Pošto živim u inostranstvu, pouzdano znam da će većina ljudi doći u Srbiju čim se granice otvore i uspostavi normalan režim putovanja. Nama su dva kompleta karata pomereni zbog virusa i sigurno je da ćemo ih iskoristiti do kraja godine. Isto razmišljaju i naši ljudi u mom okruženju.
 
то је глобална процена, а и ја се слажем са њом као оптимиста. сада, видећемо шта ће да буде
 
Nama iz Australije zabranili izlazak bar do NG. No nema sumnje da kad se jednom vrati na redovno stanje da ce se nastaviti putovati istim intenzitetom. Problem ce biti koje avio kompanije mogu do tada ovo preziveti. Ovde vec posle mesec dana Virgin Australija objavila gubitak od 1,4 milijarde $, tako da ce tu tek biti haosa.
 
Možemo opet da se udružimo sa bratskim narodima i republikama, pa da osnujemo novi JAT.. :lol:
 
jel se zna kako ce biti povezano sa ostatkom terminala?
da li ce biti ravno produzeno, ili ce biti nekog ‘zuba’?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=729514#p729514:2y1wc6hb je napisao(la):
Пантограф » Sun Apr 19, 2020 8:13 pm[/url]":2y1wc6hb]Za one koji veruju u brz oporavak avio-saobraćaja:

Kisić Tepavčević je kazala da će i kada se otvori aviosaobraćaj biti obavezan karantin od 28 dana.

Али онда нема смисла отварати аеродроме. Ко ће да лети у том случају?
 
Nekako nam je u celoj ovoj halabuci oko pandemije tiho i gotovo neprimetno promakla vest da je usvojen Plan detaljne regulacije za kompleks aerodroma, o kojem je i ovde na forumu bilo reči.

Pored toga što je izgleda postignut "brzinski rekord" u sprovođenju cele procedure od ranog uvida, izrade nacrta, javnog uvida, do usvajanja (javna sednica komisije za planove je bila krajem februara), čini mi se i da je načinjen presedan, jer PDR nije usvojila Skupština Grada, koj to inače radi, već Gradsko veće, na osnovu Odluke o radu gradskih službi i organa za vreme trajanja ratnog i vanredngo stanja...
 
Vidjao sam vise rendera ali ne znam kakav c nastavak da ocekujem, da li ce ovan novi deo mnogo odstupati od postojece zgrade obzirom na to da ce koliko sam ja video biti nekog valjkastog oblika. I koliko ce aviona zasebno moci da primi, tj koliko aviomostova.
 
Može li odgovor za nas sa jeftinijim kartama: Hoće li biti ikakvog proširenja komercijalnog dela? Pominjan je nekakav mol u okviru aerodroma...
 
Ako misliš na mol/ritejl park u okviru urbanističkog plana aerodroma, on sa koncesionarom nema veze.

A predviđeno je i značajno proširenje komercijalnog prostora na samom aerodromu.
 
Da, to. Ritejl park je, beše, preko puta, tamo kod auto-puta?
A pitao sam za komercijalni deo, zato što znam da su pominjani neki "jači" brendovi od ovih koji su do sada zastupljeni.
 
A zemlja oko aerodroma od jednog binismena bliskog vlasti okolo ant ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=729691#p729691:3qcexgp4 je napisao(la):
Пантограф » 20 Apr 2020, 17:12[/url]":3qcexgp4]Ako misliš na mol/ritejl park u okviru urbanističkog plana aerodroma, on sa koncesionarom nema veze.

Jel si siguran u ovo :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727389#p727389:ls7ax6z3 je napisao(la):
milanche » 13 Apr 2020 05:27 pm[/url]":ls7ax6z3]Mislim da ce ipak biti obrnuto. Na renderu se jasno vidi da je gornji sprat mnogo uzi od donjeg, a za putnike u dolasku ne trebaju cekaonice, prodavnice, komercijalni sadrzaj, koji treba za putnike u odlasku. Po samoj sirini delova objekta deluje da ce gore biti za putnike u dolasku sa samo hodnikom ka pokretnim stepenicama koje vode do podruma za preuzimanje prtljaga.

Verovatno je zato jer su na krovu klima uredjaji, pa nema mesta za punu sirinu i godnjeg sprata, dok je pomeranje klima sistema verovatno komplikovanije i skuplje.
Да, штета што имамо клошарску концесију где се на силу крпи и буџи па никад нећемо добити класичну организацију кретње путника. Замислите колика је у новцу секундарна штета што у наредних 50 година сваки путник који дође у Бг по изласку са напорног лета мора да се мрцвари на спрат више па после два ниже а по одласку све комотно и логично, само да се што пре изађе из Србије.

И да, пројекат проширења Ц фингера пре концесије а из редовних средстава аеродрома је био две класе изнад овога.
 
Како то мислиш спрат више? Па он из авиона ће мостм доћи на тај спрат ваљда. Не видим како је то Први пројекат решавао.
Уосталом, не видм како би се у постојећој конфигурацији (осим изградње потпуно новог терминала) могли одвојити токови путника.

А то за горе доле, ако је још напуњено тачкама за продају, немој да те чуди... Сви аеродроми који су грађени дозиђивањем се такви.
 
minhen i cirih znam da imaju tu situaciju gde dolazni putnici idu gore dole, tako da nije to nista novo
putnici dolaze na isti nivo aviomostom, dolazni se odmah penju pokretnim stepenicama sprat iznad, svaki aviomost zahteva dodatne stepenice.
 
U poslednja dva dana vidjam C17 globemaster da polece sa BEG, pronasao sam da leti za Al Dhafru. Zna li neko o kakvom se teretu radi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=730662#p730662:zgvprfbf je napisao(la):
lukakaludjerovic » 23 Apr 2020, 13:59[/url]":zgvprfbf]minhen i cirih znam da imaju tu situaciju gde dolazni putnici idu gore dole, tako da nije to nista novo
putnici dolaze na isti nivo aviomostom, dolazni se odmah penju pokretnim stepenicama sprat iznad, svaki aviomost zahteva dodatne stepenice.
da bas tako pokretne stepenice ili pokretne trake su u onom delu ispupcenom delu pred sam avio most. Ima razlicitih sistema na aerodromima nije neobicno da su i dolazni putnici idu gore, mada je bolje ako je moguce da su na nizem nivou, a da ceo gornji nivo budu samo odlazak sa prodavnicama i drugim komercijalnim sadrzajima. U ovom slucaju to nije bil moguce bez okretanje celog aerodroma naglavacke i enormnih troskova prakticno bez potrebe, tako da nije ni ovo resenje lose.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=730597#p730597:zgvprfbf je napisao(la):
Пантограф » 23 Apr 2020, 10:43[/url]":zgvprfbf]Tako su rekli sa Tesle, pa rekoh, valjda ne lažu.
Rekao bih da su na neki nacin ipak povezani :wink:
 
Vrh