Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727021#p727021:3mxngrsw je napisao(la):
lento » Ned Apr 12, 2020 7:52 pm[/url]":3mxngrsw]^^^^
Zar ne bi trebalo da budu izlazi i s druge strane?
Pitanje je koliko je taj render aktuelan. Vansi do sada nije izlazio u javnost sa baš svim detaljima.Tačno je da je po planu detaljne regulacije ostavljen prostor za avione i sa druge strane, prema prilaznom putu. Moguće je da je na ovoj slici samo prva faza, a ako bude potrebno možda dodaju drugu fazu kasnije. Ako naprave ovako kako je na toj slici biće ukupno 27 avio mostova a to uz autobuske gejtove znači ozbiljan kapacitet aerodroma.
 
veliki je posao rekonstruisati ceo aerodrom, dosta aerodroma u svetu ima dolazne putnike na poslednjem spratu, abu dhabi na primer.
sva usluga, ceo free shop, sva pasoska kontrola, sve je na prvom spratu, mnogo je lakse dograditi sprat za dolazne i samo jedne pokretne stepenice vise.
 
Bilo bi lepo da u cugu urade i sprat na ostalim gejtovima, kako bi kompletirali segregaciju putnika na one koji dolaze i odlaze. Taman ce ove godine biti drasticno veliki pad broja putnika, pa bi organizaciono to mogli lepo iskoristiti.
 
Meni je nestvarno poklapanje da se baš sad proširuje aerodrom, jer mislim da će 6 miliona putnika sledeći put imati negde oko 2100. godine.
 
Ja sam mnogo optimisticniji. Ukoliko se do kraja godine pronadje lek ili vakcina za koronavirus, od tada za nekih najdanje 7-8 godina ce se vratiti na dosadasnje stanje. Show must go on
 
Pa najdalje za 7-8god, a verovatno i znatno ranije, mozda pola tog perioda, videcemo. Docice svakako do drasticnog smanjenja avio saobracaja kao i posle 11.9.2001. I tada je trebalo par godina da se stvari povrate. Mozda ce i sada uvesti neke nove procedure na aerodromima u smislu neke dezinfekcije ili obaveznog nosenja maski i sl. Nagadjam, videcemo.
 
Mislim da ce letovi brze da se oporave! Osim ako ne bude neka globalna kataklizma.
2020. je svakako propala ali 2021. ce krenuti oporavak.

Konacno i ja da pobedim na tabeli procene :D

Jel se dobija majca Beobuida? :gobb:
 
Krenuće oporavak 2021... I 2022. dostići će 40% saobraćaja iz 2019.

Milanče, ne može ovo da se poredi sa 11. septembrom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727160#p727160:1fwphlow je napisao(la):
Пантограф » Pon Apr 13, 2020 8:36 am[/url]":1fwphlow]Krenuće oporavak 2021... I 2022. dostići će 40% saobraćaja iz 2019.
Kojom računicom si došao do ovih brojeva? I do onog broja od 6 miliona oko 2100?
 
Leto Gospodnje 2100 je očigledna hiperbola, a za procene saobraćaja u bliskim godinama mislim, zapravo, da su preoptimistične.

Mada, čitam na Ex Yu, ljudi se nadaju da će od jula Er Srbija za Firencu... Ima i u Bergamu aerodrom, štaviše, JAT je sletao na njega, tamo će privreda sad da cveta, pa će i gastarbajteri da pohrle... da.

Mislim, ljudi. Koji crni avio-saobraćaj. Pa vakcina protiv ovoga neće još godinu, godinu i po. A postignut nivo saobraćaja je odraz ekonomske situacije pred krizu sa koronavirusom. Sa tog nivoa smo pali u ambis, i taj svet više ne postoji. Nastavićemo, svi, sa mnogo nižeg mesta na lestvici.
 
Dajte podatke za ANT od 2000 pa da biramo godinu u koju se vraćamo...
 
Veliki broj naših radnika u Italiji kao i drugim zemljama je radio nelegalno. Do sada je na to zatvarano jedno oko ali tako više neće biti. Ono što je sigurno da će sve EU zemlje pooštriti kontrolu ilegalnih radnika što znači da naši neće više moći više preko turističke vize da rade po kafićima u Bergamu i Milanu. D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727031#p727031:gx27pha9 je napisao(la):
gishko » 12 Apr 2020 07:44 pm[/url]":gx27pha9]Zar ne bi trebalo da dolazni putnici idu na sprat niže od odlaznih?
Мислим да то и видимо на рендеру. На последњем спрату ће бити одласци. На првом доласци, на приземљу местимично бус гејтови. Стандардна шема.
 
Mislim da ce ipak biti obrnuto. Na renderu se jasno vidi da je gornji sprat mnogo uzi od donjeg, a za putnike u dolasku ne trebaju cekaonice, prodavnice, komercijalni sadrzaj, koji treba za putnike u odlasku. Po samoj sirini delova objekta deluje da ce gore biti za putnike u dolasku sa samo hodnikom ka pokretnim stepenicama koje vode do podruma za preuzimanje prtljaga.

Verovatno je zato jer su na krovu klima uredjaji, pa nema mesta za punu sirinu i godnjeg sprata, dok je pomeranje klima sistema verovatno komplikovanije i skuplje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727344#p727344:1flyqiwc je napisao(la):
Пантограф » Pon Apr 13, 2020 5:28 pm[/url]":1flyqiwc]
Mislim, ljudi. Koji crni avio-saobraćaj. Pa vakcina protiv ovoga neće još godinu, godinu i po.
Prošle godine Tesla je imao 6,16 miliona a 40% toga je 2,47 miliona. Ne na kraju ove godine, ne ni sledeće, već tek na kraju 2022 kažeš da će imati 2,47 miliona? Ne vidim neku računicu za to.

Ako vakcina bude za godinu, godinu i po, znači ljudi će biti vakcinisani do leta 2021 ili najkasnije pre kraja 2021 pa je 2022 bez straha od virusa. I pre toga će leteti svi oni koji su preživeli virus, instant testiranje će biti rasprostranjeno, terapija antitelima iz plazme ili možda nove terapije će biti rasprostranjene. Praćenje preko mobilnog će biti neizbežno, maske obavezne. Već sada u Kini su mnogi aerodromi na nivou 30% do 60% saobraćaja pre virusa, a tek do kraja godine, pa tek sledeće, pa tek 2022. Zabeležiću tvoju procenu pa ćemo videti ko je bio u pravu.
 
Hm, ja i dalje mislim da sam optimista...
Ako bi se ostvario scenario koji predviđaš, te 2022. godine, kad Covid opasnost prođe, Er Srbija bi imala 2 B737 i ATR 72-200 koji su u njenom vlasništvu i postojala bi samo na papiru; Srbija bi, kao država, imala koliko da prehrani stanovništvo. Stanje iz 2000. godine može biti reper, ali, tada je cela flota bila u vlasništvu Jata.

E, sad, što je najgore, to je sve moguć scenario...

Ovo je zastrašujuće ozbiljna situacija - u Evropi, u Kini koju pominješ je znatno bolje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727410#p727410:3fphg8x6 je napisao(la):
Пантограф » Pon Apr 13, 2020 7:32 pm[/url]":3fphg8x6]Hm, ja i dalje mislim da sam optimista...
Ako bi se ostvario scenario koji predviđaš, te 2022. godine, kad Covid opasnost prođe, Er Srbija bi imala 2 B737 i ATR 72-200 koji su u njenom vlasništvu i postojala bi samo na papiru; Srbija bi, kao država, imala koliko da prehrani stanovništvo. Stanje iz 2000. godine može biti reper, ali, tada je cela flota bila u vlasništvu Jata.

E, sad, što je najgore, to je sve moguć scenario...

Ovo je zastrašujuće ozbiljna situacija - u Evropi, u Kini koju pominješ je znatno bolje.
Nisam siguran da li odgovaraš meni ili nekom drugom, jer ja nisam spominjao ni 2000-tu, ni neke avione, ni Er Srbiju.

Kinu spominjem zato što je u januaru bilo upravo obrnuto, u Evropi su ljudi živeli normalno a u Vuhanu je bila zastrašujuće ozbiljna situacija. Oni su se iz te situacije prvi izvukli a na tom primeru vidimo kako oporavak može da se relativno brzo odvija. Čak i da se Evropa oporavi mnogo sporije, nema apsolutno nikakve šanse da će tek do kraja 2022 Beograd doći do 2,4 miliona putnika. Vreme će pokazati ko je u pravu.
 
E, pa, da, Vuhan i njegova provincija. To je kao da su nama blokirani Jablanički i Pčinjski okrug. Ali, ne - cela Srbija je paralisana, kao i cela Evropa. E, to naš slučaj čini mnogo težim od kineskog, zato ne verujem u bilo kakav brz oporavak. Posebno putničkog avio-saobraćaja, koji je u Evropi trenutno verovatno na nivou 1925.

Uostalom, videćemo.
 
kineske aviokompanije su bile u totalnom kolapsu, niko nije zeleo da leti za celu kinu, niti je iko zeleo da kinezi slecu u druge drzave.
ja mislim da ce ova godina proci kako ce proci, vec od sledece godine, najkasnije sledece letnje sezone sve ce poceti da se vraca u normalu.
cenim da ce trebati dve pune godine da se sve vrati na mesto gde je stalo.
 
mnoge kompanije ce se smanjiti, i bice potrebne godine da se vratimo na nivo od pre-korone, npr. Lufthansa:

The Executive Board of Deutsche Lufthansa AG does not expect the aviation industry to return to pre-coronavirus crisis levels very quickly. According to its assessment, it will take months until the global travel restrictions are completely lifted and years until the worldwide demand for air travel returns to pre-crisis levels....
https://newsroom.lufthansagroup.com/eng ... a5d5b2c0d3

ili AF/KLM:

Air France KLM losing €25 million per day... it will take two years for Air France KLM to return to normal operations...
https://www.businesstraveller.com/busin ... n-per-day/
 
er srbija nece biti u problemu, niti ima mnogo aviona, a takodje ce srbija upumpati koliko god treba novca.
iskreno mislim da je ovo kraj za A380, ostace u Emirates samo, dosta kompanija ga je vec penzionisalo.
mislim da ce lizing kuce sada da daju povoljnije ugovore, tako da je to sansa za er srbiju da obnovi flotu po jeftinijoj ceni
 
Vrh