Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

"Vansi Erports je razumeo Vladu Srbije u želji da se celokupan ugovor
sa svim aneksima objavi javnosti i pokazao spremnost da to učini u svim
delovima, osim delovima koji sadrže poslovnu tajnu i njihov know-how, kao
i komercijalne uslove poslovanja tokom 25 godina koncesije, jer bi njihovo
obelodanjivanje uticalo na njihovu kompetitivnost prilikom realizacije ugovora",
kažu u Vladi za Tanjug.
Pravo Vansija da ima zaštitu poslovne tajne je, kako ističu, predviđeno i samim ugovorom. . . .
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1372985
 
ево, један леп поглед на аеродром

beg11.jpg
 
Zar ne bi trebalo da Vansi preko suda traži zaštitu poslovnih tajni, jer je zakonska pretpostavka da su svi ugovori koje država potpisuje javni? Na sudu bi Vansi trebalo da dokaže da su njihove poslovne tajne preče od načela javnosti državnih ugovora tj. da šteta koja nastaje otkrivanjem njihovih poslovnih tajni je nesrazmerno veća od prava javnosti da zna šta je Vlada potpisala u ime svih građana ove države.
I kad to dokažu da onda zacrne samo delove ugovora za koje su dokazali navedenu tvrdnju. Sudski proces da se povede u što kraćem roku, i da koncesionar ne može da uđe u posed pre nego što se objavi ugovor.
 
"Komercijalni uslovi poslovanja" koje ne daju da su otkriju su suština koja pravi razliku između uspešnog i neuspešnog poslovanja tj. u ovom slučaju govori o opravdanosti koncesije ili neopravdanosti.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
„Никола Тесла“ прешао на летњи ред летења; У примени до 27. октобра ове године

Ер Србија повећава Букурешт за 4, Праг и Загреб за по 2, и по 1 за Атину, Бањалуку, Брисел, Милано, Њујорк, Санкт Петербург, Штутгарт и Тирану, а од 11. маја биће настављени сезонски летови за Сплит, 14. маја за Дубровник, а 11. јуна за Пулу. а и странаци ће значајно повећати, ЛОТ за 4, Етихад, Флајдубаји и Трнасавиа за по 3, Вуелинг за 2 (и то су кренули од старта летњег реда латења), за по 1 број недељних летова увећати авио-компаније Белавиа, Исраир, Ер Каиро и Виз за Меминген, Малту и Базел, па још шест летова за Техеран (од 6. априла) плус Кинези, итд. свакако ће бити једно врло јако лето
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528103#p528103:lnmehz2i je napisao(la):
Jastreb » 27 Mar 2018 10:35 am[/url]":lnmehz2i] . . da ta sredstva ulože u industrijsku zonu u okolini beogradskog aerodroma. . .
Koncesija se odnosi na aerodrom, pa tako i obavezna ulaganja, a

ako francize interesuju ulaganja i u privredne zone, ima ih dosta:
 
то је сада она индиректна корист од концесије, јер ако имају интерес, градиће. оно што мени боде очи је ова његова изјава

Bušatlija pretpostavlja i da Er Srbija neće imati povlastice kod koncesionara, jer bi onda olakšice tražile i druge kompanije koje sarađuju sa Vansijem.

што ће се свакако десити. Винци имају интерес да доведу још авиокомпанија, и да још нека отвори базу, па даће им попуст на одређен број услуга, тако да изјава без баш пуно логике, али 'ајде сад
 
Rusi zainteresovani za gradnju pruge do Aerodroma

Mihajlović je dodala da postoji zainteresovanost i za izgradnju pruge od Aerodroma ka Beogradu.
"To bi puno značilo, jer mi razvijamo železnički i drumski saobraćaj, a beogradski aerodrom je
jedan od najbrže rastućih u regionu"- rekla je ona.
https://www.ekapija.com/news/2078599/po ... -aerodroma

Rekoh ja da možda postoji neformalno usmeno obećanje za izgradnju ove pruge.
 
Koliko vidim, svi su zainteresovani da grade prugu ANT - BGD, tj.

i francizi i rusi i mi ... i šta se onda čeka? .... možda samo pare. :)
 
Samo pare. Pretpostavljam da nešto od "nevučenih" kredita može da se prenameni.
 
Može da se odvoji i na'jesen kada uplati koncesionar, a

odmah može da se raspiše konkurs za Idejni projekat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527201#p527201:360f96v4 je napisao(la):
JohnnyLee » Fri Mar 23, 2018 2:53 pm[/url]":360f96v4]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527166#p527166:360f96v4 je napisao(la):
tzoran1 » 23 Мар 2018, 11:54[/url]":360f96v4]Ono sto je lose je da svi alternativni aerodromi u Srbiji ostaju status quo da ne bi bili konkurentni.

то нигде није званично речено нити споменуто, већ су била само рекла-казала и обична нагађања
Nije se dugo cekalo...

"Gradsko Veće u Nišu usvojilo je na današnjoj sednici odluku kojom se sva imovina niškog aerodroma "Konstantin Veliki" prepisuje i poverava državi Srbiji na upravljanje.
Kako stoji u obrazloženju ovog akta, "država će na taj način pomoći aerodromu da se ekonomski osnaži i još bolje pozicionira na tržištu, pošto je trenutno stanje ekonomski neodrživo".
Grad Niš odlučio je da ustupi aerodrom Republici Srbiji, bez naknade"

Hoce li i Uzice (Ponikve) stopama Nisa ?
:kafa:
 
Mene ste "napicili" pre par mjeseci kada sam pisao da je Aerodrom Nis neodrziv i da opstaje samo zbog toga sto mu Aerodrom NT donira opremu a Republika i Grad Nis pare.
 
Šta se ljutiš, :shock:
to je samo par meseci , mene godinama zbog Bataje :lol:

Da je bilo pameti Bataja bi odavno bila dualni aerodrom za civilne i vojne letove

Kao civilni deo mogao je biti za low coustere i cargo
te prilikom potpisivanja Tesline koncesije, ne bi mogla da se zatvori Bataja jer bi tada bila postojeca sa svojim saobracajem ...
a i vojnom (budjetnom) delu , bi prijalo da ima svoje prihode bar za održavanje kompleksa umesto da kamče od nas

Ovako za sve dr. letove , put pod noge, umesto do Bataje ....po par ili desetinu sati , ajde lepo do Temišvara ili Budimpešte :lol:
Ostade nam u Bgdu sada samo ,,tudji,, Tesla ....

Smejao bi se i ja, da nije toliko gorak gubitak za Bgd :(
 
Ovo je urađeno isključivo zbog koncesije "Tesle". Piše da drugi aerodromi ne smeju da se razvijaju, barem ne previše. Sada se to sprovodi u delo. Kraj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529040#p529040:1i8n73py je napisao(la):
dragan » Sat Mar 31, 2018 4:54 am[/url]":1i8n73py]" Vlada Srbije napravila je analizu po kojoj u aerodrom
treba uložiti milijardu dinara da bi funkcionisao dalje. ."
http://www.politika.rs/sr/clanak/401108 ... rom-drzavi

Pitanje je kakvo je finansijsko stanje na aerodromu, dugovi
i ostalo, pa je morala država da preuzme imovinu i upravljanje.
E to su vrlo zanimljive i tacne "analize".
Mogu recimo od lutrije Srbije da naprave gubitasa, ili od Er Srbije profitabilnu firmu. Sve prema potrebi... :lool:
 
Bitno je da znamo na koliko kilometara se odnosi koncesija
Sobzirom da od Bataje za civilnu upotrebu nema nit moze sada biti neke civilne vajde ....

Infrastrukturno ,,najpotkovaniji,, obližni aerodrom je Kovin, kao suprostravljen low couster prema aerodromu Tesli ....

mada kolaju glasine da i od te opcije nema ništa :(
navodno u ,,čaršiji,, pričaju
da ce se u Kovinu otvoriti neka privatna avio škola za stujarde-se , i sl kadar za P/O putnika ....
koliko je verovati čaršiji i cenjnoj ,,radio Milevi,, ce vidimo, bar kod njih nema nikakvih tajni ni tajnih rabota .... :lol:
 
tzoran1":306lt1wy je napisao(la):
E to su vrlo zanimljive i tacne "analize".
Mogu recimo od lutrije Srbije da naprave gubitasa, ili od Er Srbije profitabilnu firmu. Sve prema potrebi... :lool:

I prema potrebi "konsultanata" i provizionara...


Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Potrpace nis ponikve moravu itd u jp aerodromi srbije koje je osnovano jos 2012 ako se nevaram i odatle ce da ih kontrolisu
 
„Nikolu Teslu“ u martu koristilo više od 300 hiljada putnika, Prvog aprila opslužen milioniti
Na beogradskom aerodromu u martu je opsluženo 366.099 putnika, što je povećanje od 6,5% u odnosu na mart prethodne godine, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, u tom mesecu zabeleženo je i 4.355 poletanja i sletanja, dok povećanje prometa robe i pošte iznosi 21%.

Takođe, u prvom kvartalu 2018. godine usluženo je ukupno 997.518 putnika, što je 4% više nego u istom periodu prošle rekordne godine, ostvareno je ukupno 12.178 poletanja i sletanja, dok je ukupan promet robe i pošte uvećan 27%.

– U ovom periodu, Aerodrom Nikola Tesla postavio je i nekoliko novih rekorda. Milioniti putnik uslužen je u već nedelju, 1. aprila, a 26. marta zabeleženo je za prvi kvartal rekordnih 180 poletanja i sletanja.

Poslednjih dana marta, Aerodrom je čak 2 puta obarao istorijski dnevni rekord u broju putnika u prvom kvartalu, da bi 30. marta postavio novi istorijski dnevni rekord u prvom kvartalu, sa usluženih 15.846 putnika. – ističu sa „Tesle“.

U prvom kvartalu tekuće godine zabeležena je, za zimski period, izuzetno visoka redovnost polazaka letova od 87,4%. Kako objašnjavaju sa Aerodroma, unapređeni su i procenat velikih kašnjenja, koji je u ovom periodu iznosio 2,4% , kao i prosečno kašnjenje, koje je iznosilo 7,01 minut.
https://tangosix.rs/2018/02/04/nikolu-t ... milioniti/
 
Vrh