Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527133#p527133:1l93uy3w je napisao(la):
tzoran1 » 23 Mar 2018 10:11 am[/url]":1l93uy3w]To da li ce aerodrom imati jednog ili sto miliona
putnika je sada potpuno svejedno za Srbiju.
Nije baš svejedno, država ima prava i na profit, a veći broj putnika

znači da će ostaviti i više novca na razne načine na ANT i u Srbiji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527133#p527133:1w2nqe0d je napisao(la):
tzoran1 » 23 Мар 2018, 10:11[/url]":1w2nqe0d]To da li ce aerodrom imati jednog ili sto miliona putnika je sada potpuno svejedno za Srbiju.

а зашто је свеједно? сваки тај путник ће на овај или онај начин потрошити паре у Србији, од чега ће држава имати користи, без обзира да ли је у транзиту или му је Србија крајња дестинација
 
JohnnyLee":u56rumiv je napisao(la):
ту су Французи мало блажи са изјавама, и ближи реалности, 7 милиона до 2024 и 10 до 2030. мада, уз мало јачи раст, 7 милиона може и до 2021


To je bas blaze sa procenom. Cela emisija ta je bila presmesna gde ovaj poltroncic iz vlade sa direktorom tako lupaju i pricaju hvalospeve da je to neverovatno. Mi smo pametniji od drugih zemalja, bolji ugovor smo potpisali, milijardu i po ide nama (ko da je ovima problem da u tih 700 mil ulaganja preko svojih firmi naplate kantu jednu 100k evra. Lepo im kaze ovaj prof ako ce oni toliko da daju znaci da ce dobiti bar dva ili tri puta vise, zasto drzava ne bi to uzela, a ovi opet Vansi, Vansi
 
Drzava je dobila svoj deo (417 mil) plus svake godine po 4.4 mil evra, mali akcionari svojih 30 evra, bata svoj deo. Profit sa ANT ako ga bude ide narednih 25 godina francuzima . To sto ce sada Vansi da upravlja ANT-om putnicima ne znaci mnogo (valjda ce malo lepse da urede zgradu i nece kasicicu za kafu da placaju 100 evra domacim dobavljacima pa ce neki da ostanu uskraceni za sisu). Oni koji moraju da putuju avionom putovace i dalje, oni koji ne moraju nece. Naravno da ce Vansi probati da povecaju broj sletanja i poletanja primarno tranzirnih, a ti putnici ostaju na aerodromu i tu trose novac.
Ono sto je lose je da svi alternativni aerodromi u Srbiji ostaju status quo da ne bi bili konkurentni.
Sve druge price su bajke za veliku decu...
 
Koncesionarska nadoknada/taksa je od 4,4 do 15mil. evra, a

čini mi se da je direktor ANT rekao da se dobija i 5% profita.
 
A ne znamo od cega zavisi to kolika ce biti (nesto ne verujem da nece uciniti sve da placaju najmanju mogucu) ta godisnja nadoknada. To za profit je rekao samo ukoliko bude profit preko ne znam koje cifre ne vazi uvek (citaj nikad).

Vrhunac svega je kad je ovaj rekao prvo ove cetri godine koliko sam ovde su zlatne godine aerodroma, pita ga voditeljka zasto
onda koncesija je l to znaci da on ne zna da vodi dobro aerodrom kao oni i on naravno ce oni da budu bolji od mene. Koje vredjanje inteligencije, koje ponizavanje.
 
5% od nule profita je nula :mrgreen:
A tih 15 mil godisnje (bajka za decu) samo ako ANT zaradi >150 mil profita... inace je garantovani iznos naknade celih 4.4 mil.
Pa bar su zapadni kapitalisti usavrsili varijante kako prikazati maksimalno umanjen profit. :D
Da li ti znas "posta" je tecnost za odledjivanje? Eto kosta nas 10x vise nego sto naplacujemo avio kompanijama pravi je christian dior i skupa ko otrov... ali bitna je sigurnost putnika i da je aerodrom otvoren...troskovi troskovi troskovi bla bla
 
loyola":6dv37dps je napisao(la):
Gledam sad na rtsu reprizu oko magazina i ladno ovaj mentol direktor aerodroma lupa uporno kako cemo imati 15 miliona putnika za 5 godina
Profesor ga pita odakle ti pitnici a ovaj ko papagaj to je Vansi to je Vamsi to je svet?!?
Džabe profesori i svo znanje, stranačkim aparatčicima ne vredi objašnjavati...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527185#p527185:23uvyq3o je napisao(la):
tzoran1 » 23 Mar 2018 01:08 pm[/url]":23uvyq3o]5% od nule profita je nula . . Pa bar su zapadni kapitalisti
usavrsili varijante kako prikazati maksimalno umanjen profit.
To je najgora varijanta, ali videćemo kako će poslovati i onda to prikazivati.

Zavisi kako će kontrolisati poslovanje Država, kao većinski vlasnik aerodroma.
 
Poslovace dobro, prikazivati pozitivnu nulu ili tu negde... pa ne bi iznajmili kravu koja ne daje mleko, e sad sto kofa curi... :)
Drzava moze da se umesa ako unistavaju imovinu datu im u koncesiju, ili ne vode racuna o bezbednosti putnika i radnika... i nista vise.
 
Dobro, čuće se već nešto. Ova ideja za letove za Lisabon je dobra, za Čile... ne znam. Naravno, zavisi malo i od avio-kompanija.
Mislim da bi svakako jedan od preduslova morao da bude popravljanje saobraćajne veze aerodroma sa gradom (idealno: pokretanje železničke linije) i pravljenje šatl-linija do drugih gradova.
 
Pravo da ti kažem, ne znam šta će biti, ali znam da ćemo mi na kraju shvatiti da smo ispali budale, a da su nas drugi maksimalno iskoristili, kao i uvek :lol: .
 
време ће рећи како смо прошли

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527166#p527166:3ver2j5q je napisao(la):
tzoran1 » 23 Мар 2018, 11:54[/url]":3ver2j5q]Ono sto je lose je da svi alternativni aerodromi u Srbiji ostaju status quo da ne bi bili konkurentni.

то нигде није званично речено нити споменуто, већ су била само рекла-казала и обична нагађања

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527197#p527197:3ver2j5q je napisao(la):
DzonTravolta » 23 Мар 2018, 14:38[/url]":3ver2j5q]Dobro, čuće se već nešto. Ova ideja za letove za Lisabon je dobra, za Čile... ne znam. Naravno, zavisi malo i od avio-kompanija.

с тим што ни Ер Србија ни ЛАТАМ немају авион који може да добаци директно од Београда до Сантијага. данас, то је само А359, а њега немамо ни ми ни они. ако икада буде та линије, онда ће то бити са једним међуслетањем
 
Међуслетање у Санто Домингу. Споје се три Винчијева аеродрома. Можда би могле и комбинације са Лисабоном, Лионом...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527201#p527201:2b6dm7l2 je napisao(la):
JohnnyLee » 23 Mar 2018, 14:53[/url]":2b6dm7l2]

с тим што ни Ер Србија ни ЛАТАМ немају авион који може да добаци директно од Београда до Сантијага. данас, то је само А359, а њега немамо ни ми ни они. ако икада буде та линије, онда ће то бити са једним међуслетањем

Ili to, ili će biti angažovan neko "uslužno" da leti. Iskreno, ne vidim kakav je interes u povezivanju Srbije i Čilea. Hajde da su Brazil ili Argentina u pitanju.
 
Па, ако се из Чилеа преко Србије продужава за Софију, Праг, Букурешт... Москву, Петроград, Стокхолм, Берлин... онда може и да буде путника. Недостатке у броју директних путника можда може да надомести огроман попуст који одобри заједнички аеродромски оператер. У чињеници да су оба аеродрома под истом капом се крије и (стандардан глобалистички) интерес за повезивање.
 
Vrlo sam skeptičan što se tiče Čilea, čak i sa svim tim predispozicijama.
Od evropskih zemalja - pored Španaca - veliki broj iseljenika iz Italije i Nemačke živi tamo. Dobro, i iz Hrvatske, ali pretpostavljam da tom soju ne bi bilo interesantno da sleće u Beogradu (ne zato što su Hrvati, već zato što su Ustaše i njihovi potomci). :mrgreen:
 
Потомци усташа су - Чилеанци. Имам и ја неку врло далеку родбину у Аргентини: говоре само шпански. Асимилација је закон природе.
 
Da, nažalost.
Tako da... Verovatno bi jedino poslovnim ljudima bilo zanimljivo. Ako Srbija bilo šta može da ponudi dalekom Čileu i obratno.
 
Па, то је најразвијенија земља Латинске Америке тако да бизниса има, а избор преседања из Београда и није баш сасвим занемарљив (мада, мислим да би морали да врате Будимпешту, Кијев, уведу Петроград током целе године итд.).
 
Dobro, dobro. Ne kažem. Samo mislim da bi "našem čoveku" daleko atraktivniji bili brazilski gradovi (npr. Sao Paulo).
Inače, ja lično jako volim Čile. Primarno zbog geografije.
 
Od diskusije o potpisivanju ugovora vezanih za poslovanje aerodroma koji najverovatnije lišava Srbiju obezbeđivanja bilo kakvog profita u tom preduzeću, mi odlazimo na polemike o letu do Čilea, sletanju ustaša na beogradski aerodrom, prodaju sendviča ustašama na aerodromu......
 
Obavezu za izgradnju pruge od aerodroma do NBG je kažu preuzeo investitor. Ako je to tačno, onda će oni imati koncesiju i na to jer nema nikakve logike da oni grade a novac skuplja Beovoz.
 
Vrh