Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527234#p527234:39vtdwex je napisao(la):
Propeler » 23 Mar 2018, 16:08[/url]":39vtdwex]Od diskusije o potpisivanju ugovora vezanih za poslovanje aerodroma koji najverovatnije lišava Srbiju obezbeđivanja bilo kakvog profita u tom preduzeću, mi odlazimo na polemike o letu do Čilea, sletanju ustaša na beogradski aerodrom, prodaju sendviča ustašama na aerodromu......
Ugovor je potpisan, kakav je, takav je. Plan još uvek čekamo.
Ovo za sletanje Ustaša je bilo figurativno objašnjenje koliko je ta ideja za Čile potencijalni nonsens.
Sendviči?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527238#p527238:z9wpccpl je napisao(la):
cloud041 » 23 Mar 2018 04:11 pm[/url]":z9wpccpl]Obavezu za izgradnju pruge od aerodroma do NBG je kažu preuzeo investitor. Ako je to tačno, onda će oni imati koncesiju i na to jer nema nikakve logike da oni grade a novac skuplja Beovoz.

Има извор за то?
 
Da, stvarno, i ja bih voleo da vidim izvor. Zaista, ovde jesmo pominjali da bi to bila fina mogućnost, ako je istina, ROKAJ SNIMAJ BEJBE! :mrgreen:
 
Ne sećam se gde sam to pročitao/čuo. U svakom slučaju, ta pruga bi bila pun pogodak i svima bi se isplatila... i aerodromu i gradu a i investitoru.
 
Ako si pročitao na "Beobuild forumu" ili u vreme kampanje, ne veruj. :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527250#p527250:2zb2fysf je napisao(la):
DzonTravolta » 23 Mar 2018 04:26 pm[/url]":2zb2fysf]Ako si pročitao na "Beobuild forumu" . . .
Da bilo je na forumu, a koliko se sećam i ja sam o tome pisao.

Znači, biće sigurno, samo dok stignu novci za izgradnju pruge. ;)
 
Mozda se nakupi za prugu od 5% ekstra profita tamo negde oko 2041. godune :D
BTW `el to Dragacevci sviraju Zoricino kolo ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527227#p527227:h84d6bcn je napisao(la):
DzonTravolta » 23 Mar 2018 03:55 pm[/url]":h84d6bcn]Dobro, dobro. Ne kažem. Samo mislim da bi "našem čoveku" daleko atraktivniji bili brazilski gradovi (npr. Sao Paulo).
Inače, ja lično jako volim Čile. Primarno zbog geografije.

До бразилских градова - преко Лисабона, ТАП-ом. И тај аеродром има истог газду као наш.
Поприличне се опције отварају кад се овако скупе карте на једну гомилу, тј. у једну руку.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527197#p527197:3ssghzux je napisao(la):
DzonTravolta » 23 Mar 2018 02:38 pm[/url]":3ssghzux]Dobro, čuće se već nešto. Ova ideja za letove za Lisabon je dobra, za Čile... ne znam. Naravno, zavisi malo i od avio-kompanija.
Mislim da bi svakako jedan od preduslova morao da bude popravljanje saobraćajne veze aerodroma sa gradom (idealno: pokretanje železničke linije) i pravljenje šatl-linija do drugih gradova.
Ako ne uvedu kružni let BEG-PTP-PPT-NOU-RUN-BEG sa A388, treba momentalno raskinuti koncesiju.

Lisabon bi bila dobra ideja. Koliko znam TAP je dobro poslovao ali zbog interesa unutar Star alijanse su ukinuli. SCL je sada vodeći aerodrom na svom kontinentu, pre svega jer je sedište LATAM grupacije, ali nema teorije da postoji ikakva ekonomska opravdanost za te letove. Čak ni kada bi potomci ustaške emigracije hteli da putuju preko Bg, bar to malo što ima još uvek neke veze sa Hrvatskom i Evropom.


Za šine se potpuno slažem. Bilo kakav šinski sistem se treba dovući do aerodroma, makar to bio i tramvaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527278#p527278:1y4uxpil je napisao(la):
tzoran1 » 23 Mar 2018 05:38 pm[/url]":1y4uxpil]Mozda se nakupi za prugu od 5% ekstra profita tamo negde oko 2041. godune :D
Biće para kad uplate, a trebalo bi odvojiti neki dinar i za prugu.
 
...... a neki dinar i za novih 5 zgrada u BnV-u...... :bash: :notok:
 
To povezivanje prugom postoji samo na forumu. Bukvalno niko nije pomislio na to, a kamo li pomenuo...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Propeler":2zu4s4za je napisao(la):
Od diskusije o potpisivanju ugovora vezanih za poslovanje aerodroma koji najverovatnije lišava Srbiju obezbeđivanja bilo kakvog profita u tom preduzeću,
kako lisava profita ako se uplacuje 4.4 mil eur godisnje plus 400 i koliko vec miliona unapred? cisto pitam da se razjasni.
a ako neko moze da isparvi moje vidjenje ovoga bio bih mu zahvalan:
dakle aerodrom radi dobro. uplacuje ceo svoj profit u budzet ali onda drzava kaze da ima 1000 precih stvari na koje treba da potrosi te pare pre nego sto ulozi u dalje razvijanje aerodroma.
i ovo nije de-fakto problem nesposobnog/poltronskog rukovodstva nego prirodan nacin na koji funkcionise bilo koja drzava (pogotovo siromasna/raspala kava je nasa).
zar onda, u slucaju kad nemamo mogucnosti da sve pare zaradjene na aerodromu ulozimo u taj isti aerodrom pa jos dodamo par stotina miliona za razna prosirenja, koncesija i nije toliko lose resenje? koncesionar ce bas iz svog sebicnog razloga za sto vecim profitom razvijati aerodrom ne bi li im doneo sto vise para. u kojoj meri i na koji nacin je takodje pitanje ali sto veci promet veca zarada.
ili unapred mislimo da od toga nema nista i da ce koncesionar da oguli i farbu sa zidova ne bi li izvukao sve sto moze?
mislim, nije ANT jedini aerodrom pod koncesijom, cak i u mnogo razvijenijim drzavama.
unapred zahvalan.
 
Dordevic":2def5nvu je napisao(la):
koncesionar ce bas iz svog sebicnog razloga za sto vecim profitom razvijati aerodrom ne bi li im doneo sto vise para. u kojoj meri i na koji nacin je takodje pitanje ali sto veci promet veca zarada.
unapred zahvalan.
[/quote]


Haha kakvo razmisljanje... Ne, nego ce bas iz sebicnog razloga da sto manje ulaze a sto
vise da dere na sve strane da bi imao
veci profit. Minimalna ulaganja-maksimalni profit
 
dragan":2vg9tnwv je napisao(la):
Nije to ideja samo na forumu, već pruga postoji u Prostornom planu :

Govorim sad vezano za koncesiju. To što je u prostornom planu ne znači da će biti ikada realizovano.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527414#p527414:1e86o4gc je napisao(la):
loyola » Sub Mar 24, 2018 7:06 am[/url]":1e86o4gc]
Dordevic":1e86o4gc je napisao(la):
koncesionar ce bas iz svog sebicnog razloga za sto vecim profitom razvijati aerodrom ne bi li im doneo sto vise para. u kojoj meri i na koji nacin je takodje pitanje ali sto veci promet veca zarada.
unapred zahvalan.


Haha kakvo razmisljanje... Ne, nego ce bas iz sebicnog razloga da sto manje ulaze a sto
vise da dere na sve strane da bi imao
veci profit. Minimalna ulaganja-maksimalni profit
haha pa onda nista. da zatvorimo sve sto igde postoji jer ce svi da deru i niko nikada nigde nece da ulozi nista al ce da ocekuje da mu se profit uveca od sira i vojne muzike. ukljucujuci i drzavu jer i ona treba da zaradi.
vec je nekoliko ljudi u par prethodnih poruka predlozilo povezivanje aerodroma istog koncesionara i vec je broj putnika u plusu.
ali vazno je da imamo ispravno razmisljanje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527416#p527416:2qya88u4 je napisao(la):
dejjan » 24 Mar 2018 06:10 am[/url]":2qya88u4]Govorim sad vezano za koncesiju. . .
Pa, niko ovde nije ni mislio da je izgradnja pruge ušla u ugovor.

Napomenuo sam da je to možda samo neformalo obećano.

Inače, pruga do ANT će biti izgradjena, samo je pitanje kada.
 
dragan":3akjjox9 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527416#p527416 je napisao(la):
dejjan » 24 Mar 2018 06:10 am[/url]":3akjjox9]Govorim sad vezano za koncesiju. . .
Pa, niko ovde nije ni mislio da je izgradnja pruge ušla u ugovor.

Napomenuo sam da je to možda samo neformalo obećano.

Inače, pruga do ANT će biti izgradjena, samo je pitanje kada.
Mrtva trka da li će pre biti gotova pruga ili pristupanje EU... Neformalno su obećali povećanje broja turista, ukoliko uopšte ima smisla govoriti o neformalnim obećanjima.

Inače, ž stanica Surčin postoji u blizini aerodroma pa bi se ta veza lako mogla rešiti ali ostaje pitanje o broju putnika koji bi se tako prevozili, frekvenciji itd.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Dordevic":1qbe4t5s je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527414#p527414 je napisao(la):
loyola » Sub Mar 24, 2018 7:06 am[/url]":1qbe4t5s]
Dordevic":1qbe4t5s je napisao(la):
koncesionar ce bas iz svog sebicnog razloga za sto vecim profitom razvijati aerodrom ne bi li im doneo sto vise para. u kojoj meri i na koji nacin je takodje pitanje ali sto veci promet veca zarada.
unapred zahvalan.


Haha kakvo razmisljanje... Ne, nego ce bas iz sebicnog razloga da sto manje ulaze a sto
vise da dere na sve strane da bi imao
veci profit. Minimalna ulaganja-maksimalni profit
haha pa onda nista. da zatvorimo sve sto igde postoji jer ce svi da deru i niko nikada nigde nece da ulozi nista al ce da ocekuje da mu se profit uveca od sira i vojne muzike. ukljucujuci i drzavu jer i ona treba da zaradi.
vec je nekoliko ljudi u par prethodnih poruka predlozilo povezivanje aerodroma istog koncesionara i vec je broj putnika u plusu.
ali vazno je da imamo ispravno razmisljanje...


Ti izgleda verujes previse u naprednjacke bajke, kontam da verujes da ce za 5 godina biti 15 miliona putnika. Sad ce Srbi da navale u Cile preko Portugala, 10 letova dnevno sa a380
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527430#p527430:m9jsrto3 je napisao(la):
loyola » Sub Mar 24, 2018 9:33 am[/url]":m9jsrto3]
Dordevic":m9jsrto3 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527414#p527414 je napisao(la):
loyola » Sub Mar 24, 2018 7:06 am[/url]":m9jsrto3]
Dordevic":m9jsrto3 je napisao(la):
koncesionar ce bas iz svog sebicnog razloga za sto vecim profitom razvijati aerodrom ne bi li im doneo sto vise para. u kojoj meri i na koji nacin je takodje pitanje ali sto veci promet veca zarada.
unapred zahvalan.


Haha kakvo razmisljanje... Ne, nego ce bas iz sebicnog razloga da sto manje ulaze a sto
vise da dere na sve strane da bi imao
veci profit. Minimalna ulaganja-maksimalni profit
haha pa onda nista. da zatvorimo sve sto igde postoji jer ce svi da deru i niko nikada nigde nece da ulozi nista al ce da ocekuje da mu se profit uveca od sira i vojne muzike. ukljucujuci i drzavu jer i ona treba da zaradi.
vec je nekoliko ljudi u par prethodnih poruka predlozilo povezivanje aerodroma istog koncesionara i vec je broj putnika u plusu.
ali vazno je da imamo ispravno razmisljanje...


Ti izgleda verujes previse u naprednjacke bajke, kontam da verujes da ce za 5 godina biti 15 miliona putnika. Sad ce Srbi da navale u Cile preko Portugala, 10 letova dnevno sa a380
e da mi ti nisi rekao u sta verujem, umro bi a ne bi znao.
nema veze sto je broj putnika u konstantom porastu pa ce sledec godine biti vise nego ove a one tamo vise nego prethodne...verovatno.
al valjda su i to naprednjacke bajke.
a te klinacke fore da etiketiras ljude kao naprednjacke lozane, ostavi za nekog ko se na to zaiste i peca.
da bi povecao profit koncesionar mora nesto da promeni ili ulozi. moje pitanje se odnosilo na to da mi neko ko se mnogo bolje razume objasni da li se ocekuje da koncesionar nesto pozitivno promeni ili ce sve da bude ekstremno negativna eksploatacija.
ja se sa ovim drugimk ne slazem, bar ne u potpunosti, a tvoje misljenje sam zabelezio u tu drugu kolnu, hvala na konstruktivnom doprinosu diskusiji.
 
Šta će i kako će koncesionar da radi sledećih 25god. ne zna niko, pa ni on. :)

Prvo moramo da vidimo Ugovor, a onda ćemo da pratimo kako se sprovodi.
 
Ugovor svakako nece biti dostupan, bar ne bitne stavke, i kao sto neko rece anexi koji ce da budu tajni i ko zna sta da sadrze.
 
Vrh