Evo i ja kao žestoki protivnik koncesije da dam par komentara nakon objave veridbe:
- Kad je već odlučeno da se ide u koncesiju, postignuta cena nije loša, ali i dalje nemamo definitivnu potvrdu da li će 417 miliona evra leći u budžet odmah i jednokratno. Ako bude tako onda ostaje pitanje kako potrošiti te pare. Ideja @vox91 je fantastična - muzej NT i kulturno/obrazovni sadržaji prosto moraju da dobiju lep deo ovog kolača. To je investicija sa najznačajnijim povratom za nas. Ako već kroz redovno finansiranje ne možemo da ulažemo više u kulturu i obrazovanje, onda ovakve vanredne stavke prosto moraju da se utroše na to - pritom naravno ne očekujem svih 417, nego bar 50,60 milki.
- Investicione obaveze su besmislena stavka, jer je to samo računovodstvena kategorija. Dakle preduzeće Aerodrom NT, će u periodu od narednih 25 godina morati da prikaže knjigovodstveno 732 miliona evra investicija, što se svakako i podrazumeva. Svaka nabavka bilo čega može biti investicija, a finansira se iz kredita ili sopstvenih prihoda. Mi od toga nemamo ništa, čak ovo može biti prilično štetno po nas, jer investitor u praksi naduvava fakture svojih uhodanih dobavljača i izvlači silne novce napolje.
- Moramo da sačekamo plan razvoja aviosaobraćaja, kao i samog aerodroma, da bismo mogli da komentarišemo te aspekte.
- Ostaje da sačekamo i kraj procesa ugovaranja i da vidimo (ako nam dopuste) sve stavke crno na belo.
- Kad je već odlučeno da se ide u koncesiju, postignuta cena nije loša, ali i dalje nemamo definitivnu potvrdu da li će 417 miliona evra leći u budžet odmah i jednokratno. Ako bude tako onda ostaje pitanje kako potrošiti te pare. Ideja @vox91 je fantastična - muzej NT i kulturno/obrazovni sadržaji prosto moraju da dobiju lep deo ovog kolača. To je investicija sa najznačajnijim povratom za nas. Ako već kroz redovno finansiranje ne možemo da ulažemo više u kulturu i obrazovanje, onda ovakve vanredne stavke prosto moraju da se utroše na to - pritom naravno ne očekujem svih 417, nego bar 50,60 milki.
- Investicione obaveze su besmislena stavka, jer je to samo računovodstvena kategorija. Dakle preduzeće Aerodrom NT, će u periodu od narednih 25 godina morati da prikaže knjigovodstveno 732 miliona evra investicija, što se svakako i podrazumeva. Svaka nabavka bilo čega može biti investicija, a finansira se iz kredita ili sopstvenih prihoda. Mi od toga nemamo ništa, čak ovo može biti prilično štetno po nas, jer investitor u praksi naduvava fakture svojih uhodanih dobavljača i izvlači silne novce napolje.
- Moramo da sačekamo plan razvoja aviosaobraćaja, kao i samog aerodroma, da bismo mogli da komentarišemo te aspekte.
- Ostaje da sačekamo i kraj procesa ugovaranja i da vidimo (ako nam dopuste) sve stavke crno na belo.