Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

мислио сам регионално, нисам гледао глобално. знам шта су све правили Амери у исто време. а и Европљани су их блиско пратили
 
dok im überarhitekti iz SFRJ nisu pokazali
Jer nisu ko neke babe zapitkivali šta čemo , od čega čemo, i sl
nego su iznalažene najpovoljnije opcije za sprovodjenje

Aerodromu decenijama fali svašta a još uvek ništa novo nije izgradjeno
samo preuredjuju postojece u cilju što bolje i vece belog i crnog izmuzavanja
 
o, lepo... TAP prvi put u BEG ikad ili je ranije nekada sletao? Znam da od 1980-ih nije.
 
Terminal 1 izgleda veoma lose...Bio sam danas na aerodormu posle duze vremena i ono je katastrofa...Check-in salteri nisu zamenjeni od 80-ih godina proslog veka,ima premalo stolica za sedenje,prljavo je,razglas ocigledno ne radi jer se sa saltera deru da je check-in za neki let zavrsen (???),neki sklepani standovi za obmotavanje prtljaga,na visim delovima stubova prasina je vidljiva golim okom sto mislim da je nedopustivo.Takodje mislim da je stvarno doslo vreme da ukolne one rashodovane,raspale i prljave letelice iz 60-ih godina koje su gurnuli da travnjak kod kargo centra i ostavili ih da tamo istrule...Izgledaju kao da su prezivele Hirosimu...
 
Odavno nešto razmišljam na temu retro izgleda terminala 1, i kako bi bilo fantastično da ostane u retro fazonu. Naravno, radilo bi se samo o estetici, a sve funkcionalnosti bi morale da budu apsolutno savremene.

To bi baš nekako bilo jedinstveno i seksi.
 
Bilo bi lepo da kao drustvo nemamo polusposobne partijske kadrovike na kljucnim mestima...Menadzment beogradskog aerodroma bombardovacu mejlovima dokle god se nesto na Terminalu 1 ne promeni!!!
 
чекајте људи, па зар није била прича да је Терминал 1 власништво јата- ер србије?
 
Jeste ali tamo se još uvek ništa ne radi. Verovatno se čeka finalizacija dogovora o koncesiji aerodroma.
 
incidente":3e67nlh1 je napisao(la):
Bilo bi lepo da kao drustvo nemamo polusposobne partijske kadrovike na kljucnim mestima...Menadzment beogradskog aerodroma bombardovacu mejlovima dokle god se nesto na Terminalu 1 ne promeni!!!

Камо среће да су полуспособни. Да јесу, бар би нешто корисно урадили.

То за мејлове мислим да је слаба вајда, али увек ваља пробати. Покушавао ја безброј пута, тражио да им сви знакови, осим на енглеском, буде исписани и на званичном писму ове банана државе, али не вреди. Одговор никада не добих, а стање оста какво је и било.
 
Takodje, na stajalistu mini bus linije A1 na trgu Slavija,kao i kod zeleznicke stanice i "Fontane" na NBG red voznje je veoma izbledeo i vise se ne mogu procitati vremena polaska mini bus-a.Mislim da je pre izvesnog vremena neko sa ovog foruma pokrenuo akciju redizajniranja tog reda voznje,pa bih zamolio clanove da se,u saradnji sa sekretarijatom za saobracaj postavi novi...Unapred hvala...
 
Kazu da nemaju para za stampu sto je nekih 10 000 din Red voznje imas na sajtu http://www.imamoplan.com
a1-aerodrom-slavija.png
 
мало одступање од аеродрома (мада је везано за авијацију), али хоћете да чујете највећи идиотизам (већи и од неких наших): Кроација и Трејд Ер покрећу још домаћих летова у Хрватској. то ће бити Загреб-Ријека, Ријека-Сплит, Сплит-Дубровник и Дубровник-Ријека. летови крећу 04.04. највећи идиотизам је у томе што ће ти летови бити ЈЕДНОМ НЕДЕЉНО, и то петком (осим Загреб-Ријека, то ће бити недељом)
 
To je samo dokaz da nesposobnost i glupost nije samo nasa specijalnost.
A ako ocemo realno da analiziramo, i u svetu pa i u z. Evropi ima gomila takvih primera. Za mene je recimo bilo izuzetno zaprepascujuca informacija od pre nekoliko godina o propasti svajcarske avio kompanije!?
Kako je moguce da propadne avio prevoznik zemlje koja je turisticki, politicki, a narocito ekonomski izuzetno jaka i uspesna?
Pa samo glupim i pogresnim vodjenjem....

Edit:
Inace da nisu toliko zadojeni nacionalnom mrznjom, neka niskotarifna varijanta Beograd-Zadar bi im bila konstantno puna jer bi je koristio veliki broj prognanih Srba iz Dalmacije i Like.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
летос су линије ка Дубровнику и Сплиту имале одличну попуњеност (76% Сплит и 92% Дубровник). толико добру да ће следеће лето највероватније повећати фреквенције на обе линије. Пуле неће бити следеће лето
 
:vops:

Рекордна година аеродрома "Никола Тесла"

У 2013. години аеродром "Никола Тесла" постигао је рекордан број путника у историји. Доласком нове авио-компаније "Ер Србије", саобраћај у 2014. може да буде већи 60 одсто. Инвестиције се ове године мере дестинама милиона евра.

Аеродром "Никола Тесла" у 2013. години постигао је рекордан број путника у историји. Чак 3.540.000 путника у овој години користило је услуге те ваздухопловне луке, а први пут смо престигли по броју путника и аеродором у Софији. Аеродром Београд има путника годишње колико Љубљана и Загреб заједно, а доласком нове авио-компаније "Ер Србије", саобраћај у 2014. може да буде већи 60 одсто.

Инвестиције у аеродром "Никола Тесла" ове године мере се десетинама милиона евра. Набављено је и монтирано шест нових авиомостова и проширена платформа за пријем авиона за 26 000 квадратних метара.

Реконструише се по зонама и транзитни део, уређују ресторани, кафићи, продавнице и повећава простор за фри шоп радње. У последњој четвртој фази биће изграђен и други спрат, са којим ће аеродром имати капацитет од осам милиона путника годишње.

"Према објављеном реду летења за наредни период београдски аеродом без дилеме у 2014. години оствариће највећи напредак, односно имати највећи пораст путника у односу на све предстоничке аеродоме у Европи", каже директор аеродрома "Никола Тесла" Велимир Радосављевић.

За следећу годину са Београдског аеродрома најављено је, после више година, директно летење за Барселону и Лисабон. Скоро свакодневно у Директорат за летење Србије и Црне Горе пристижу пријаве за чартер саобраћај за следећу сезону

"Број путника са београдског аеродома, наравно Ниш не ради јер нема редован саобраћај, је у порасту. Мислим да је новембар био у порасту са 23 одсто у односу на прошлу годину и надамо се да ће се тај тренд наставити и у 2014. години", рекао је в.д. директора Дирекције цивилног ваздухопловства Србије Милан Живановић.

Како се процењује, сама "Ер Србија" са својим претходником ЈАТ-ом у 2013. години треба да превезе око 1.400.000 путника. Тај број биће много већи у 2014., јер се очекују транзитни туристи којима ће Београд бити само успутна станица из југоисточне Европе ка Блиском истоку, Индији, Јапану, Кини и Аустралији, где линије има "Етихад", који је партнер "Ер Србији".

Izvor: RTS
 
Jedino sto nas moze za*ebati su vize. Ako tu sve bude ok, bice super.
 
Децембар 2013: 267.297 путника ( +19% )

Укупно: 3.543.194 путника


:vops:

Ево пар лепих слика

pu13.jpg


pu14.jpg


k12.jpg


k15.jpg


k16.jpg


k17.jpg


p8.jpg


p10.jpg


p12.jpg


p13.jpg


p20.jpg


ево и образложења ових бројки

nnnn_zps2429f084.png


Само нек је гужва.
 
Vrh