spatiotecte":22tn9raj je napisao(la):Jel ima neko slike tog projekta sa dogradnjom sprata? Bas me zanima kako to izlgeda, sa 2 nivo-a aerodrom Nikola Tesla bi vec izgledao ozbiljnije.
praguc":22tn9raj je napisao(la):Mene vise doduse zanima cela ona prica sa T1, da li ce ga malo srediti. Bilo bi lepo da airSerbia ima designated terminal.
In an important development, EX-YU Aviation News can reveal reconstruction work on Belgrade Airport’s terminal one will begin by the end of this yesr. The terminal will be used exclusively by Air Serbia and Etihad Airways. Meanwhile, the tender for the second phase of the airport’s expansion and overhaul of both terminal one and two gates and departure lounges has come to a close. Work is expected to begin next month.
✈ Dedicated terminal ✈
Eithad Airways and Air Serbia will use a dedicated terminal at Belgrade Nikola Tesla Airport from late October. Air Serbia will use Terminal 1 at Belgrade Airport in which Etihad will invest significant means in order to upgrade its facilities. The dedicated terminal will mean low cost airlines, which have so far used the building due to lower taxes, will have to move out.
Пантограф":3moeewoc je napisao(la):Не знам колико је Т2 погодан за лоукостере?
mekbejn":2mhjloyt je napisao(la):da, to u Beču je smešno, izgleda kao provincijska autobuska stanica. Ali radi posao
Ja sam Wizzom leteo za Oslo sa jednog od onih skroz desno gejtova u delu zgrade što izgleda kao da je u sivoj fazi, ne znam koji je to terminal, i ukrcavanje je bilo preko mosta. Takođe i iskrcavanje u povratku.JohnnyLee":o6fuh21x je napisao(la):кажем ти, једино је нижа путничка такса на Т1 у односу на Т2. све авио компаније плаћају исте цене према важећем ценовнику аеродрома. е сад, једино што можда Виз не плаћа је коришћење авио моста, мада је по мени исто качио се авион на њега или не, ипак заузима паркинг позицију на том авио мосту, и путници га користе да сиђу до аутобуса. када би користили Б и Ц7-Ц10 платформе, са пратећим излазима (који наравно не постоје), онда уопште не би ни Виз, ни Изи ни Џерманвингс, а ни остали који то неће, користили авио мостове, јер би путници могли да се пребаце аутобусом до авиона. чињеница је да са градњом тих капија, повећава се број авиона који може да се опслужи у исто време (са 16 сада на 27), чиме се и повећава и приход