Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Naši pasoši su potpuno usklađeni sa evropskim, način izdavanja je jedan od najbezbednijih, a što se tiče kriminalaca, oni su apsolutno sposobni da prelaze granice i sad kao što bi bili i da možemo na e-gate u Evropi. Isključivo je politička stvar, sa naše strane nema ko to da gura jer su svi uvlakači, sa njihove strane ih apsolutno zabole i tako... Mogli bi to da uvedu da pokažu prednosti pripadanja Evropskoj uniji, ali EU ne želi zaista da se pridružimo, a i inače je EU tromi birokratski aparat koji nema strateško razmišljanje.
 
Znam da mi to ne volimo da priznamo, ali u mnogim evropskim zemljama važimo za zemlju izvoznika kriminalaca u te zemlje.

Какве то везе има са обичним светом? Па нисмо сви криминалци. Уосталом, ако је човек на црној листи, док пролази аутоматску проверу, са оне стране сигнализира, само га одвоје на додатну проверу.
 
Какве то везе има са обичним светом? Па нисмо сви криминалци. Уосталом, ако је човек на црној листи, док пролази аутоматску проверу, са оне стране сигнализира, само га одвоје на додатну проверу.
Mislim da je hteo da podseti da smo i dalje u njihovim glavama "zemlja trećeg sveta". I mišljenja sam da će to zauvek ostati, bilo da uđemo u eu ili ne.
 
У њиховим главама да. Зато и нећемо ући. Шта год да радимо. Једноставно векови су прошли са таквим размишљањем.
 
Prošle nedelje na odlascima sam hteo da prođem kroz egates (4 je radilo) međutim kako nikoga nije bilo na šalteru da lupi pečat morao sam da se vratim u regularan red.
Na dolascima sam prošao kroz egate nakon koga me je sačekao policajac(sedeo je za nekim stolom) i pitao da li je srpski pasoš u pitanju, jer valjda strancima moraju da lupe pečat pri ulasku u zemlju (?)
U svakom slučaju mnogo znači na dolascima bar jer zna da bude ogromna gužva nekada na regularnim šalterima.
 
Pa ima veze to su najstariji avioni u floti i namerno ih stavljaju ovde.
 
Pa ima veze to su najstariji avioni u floti i namerno ih stavljaju ovde.
To je trenutno tako i apsolutno nema nikakve veze. Nije to namerno nego avioni jednostavno menjaju baze cesto iz niza razloga.

Za neki dan u bazu dolazi A321neo umesto A320, a jos jedan A321neo dolazi u maju.
Na zimu ce u bazi biti sva 4 A321neo. To su najmladji avioni u floti.
 
Vracajuci se iz kafica pista malo sam zalutao (da ne kazem zaguglao) i naisao na uglu rembrantove ulice (ledine), na neke velike iskope kao i sveze postavljenu ogradu koja se proteze od aerodroma do te tacke. Da li neko ima predstsvu sta se tu radi?
 
Danas jedan zanimljiv ulov, nadajmo se nekad i u redovnom saobraćaju.
97246d45bda4bf3d15fe1d469dcb96a0.jpg


Sent from my SM-S926B using Tapatalk
 
Čudi me da niko ne uvodi linije za Mančester i Dablin. Easyjet-u bi dobro legla MAN-BEG a Rajaneru za Dablin. Najbolju opciju za MAN nudi LH preko Muc za 28.000 sa povratnom
 
Mislim da su tu vize glavni problem. Ne znam ima li zemlje za koju je trenutno skuplje i komplikovanije dobiti vizu od Britanije.
 
Za London Lete Wizz i Air Serbia 2 puta dnevno a leti Air Serbia ima jos dva popodnevna. Ima prostora za ove linije...
 
Mislim da su tu vize glavni problem. Ne znam ima li zemlje za koju je trenutno skuplje i komplikovanije dobiti vizu od Britanije.
Slazem se, vize su glavni problem. Skupo jeste (turisticka viza za 6 meseci od nedavno kosta 152 evra), komplikovano i nije toliko koliko deluje.

Za London Lete Wizz i Air Serbia 2 puta dnevno a leti Air Serbia ima jos dva popodnevna. Ima prostora za ove linije...
Ne mozes porediti London sa Mancesterom i Dablinom. U prosle 2 godine sam ukupno 8 puta isao u London (15 letova iz ili ka Beogradu kako Wizz-om tako i Air Serbiom) i jasno sam video profil putnika na liniji. Najveci udeo putnika cini srpska dijaspora u UK koje ima dosta, zatim idu britanski turisti, i tek na kraju srpski turisti. Primetio sam i znacajan broj Kineza na letovima.

Svakako, mislim da bi Air Serbia mogla u nekoj skorijoj buducnosti da pokusa sa 3 nedeljna leta za Mancester sa Embraerom 195.

Wizz Air ne leti za Mancester uopste, pritom Wizz Air UK ima samo A321neo (239 sedista) i taj avion je preveliki za letove Beograd-Mancester. Obican Wizz Air koji ima i A320 (180/186 sedista) ne moze da leti na ovoj liniji.
Ryanair bi rado leteo za Dablin da ima profita tu, ali Ryanair UK ima samo B737-800 (189 sedista) i to je isto preveliko za letove Beograd-Dablin.
 
Vrh