Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Ako ne reše ovo, wizz će da skloni bazu. Doduše ovo je dobro za AS na tim letovima gde konkurisu
Odlicna vest za AS. Ima da uvecaju broj putnika, a verovatno i cene i prihod. Moci ce da se pohvale rekordnim rezultatima na dnevniku saopstenim od strane SM.
Prijatelju, koga briga sta je dobro za AS?! Zar nije jedino bitno sta je dobro za nas putnike?!
 
Nije nikako dobro da ode Wizz, jer bi tako AS imala monopol na tržištu i mogla da naplaćuje duplo ili troduplo skuplje cenu karata.
 
Air Serbia neće tu mnogo profitirati.... U nekoj manjoj merei možda ali generalno teško jer putnici Wizz Aira velikom većinom nisu putnici Air Serbie. Ako Wizz Air ukine neke letove ili još grđe ako ukine bazu većina tih putnika neće preći Air Serbiji nego će otići da lete iz Budimpešte ili Temišvara ili neće leteti uopšte...

Da ne govorimo o značajnom gubitku radnih mesta ako ukinu bazu... A time će izgubiti samo Beograd i Srbija...
 
Данас Виз, сутра Луфт, прексутра Ер...

"Погледајте семафор!" :)
 
Ovo baš nije dobro, jer će slično onda možda uraditi i ostale strane kompanije, a onda se postavlja pitanje kad će neko reći - “ček, a zar Air Serbia ne krši sankcije sipanjem NIS goriva?” i onda ode mast u propast, dovoljno da jedan aerodrom bude prvi i kaže “jok vi ne možete sa tim gorivom da sletite kod nas”.
 
НИС нема забрану да ради већ има блокиран рачун. Унутар Србије може да иде плаћање НИСу преко српске банке јер ми не уводимо санкције.
 
Deo koji kaže koje su implikacije sanckija kaže:
“These prohibitions include the making of any contribution or provision of funds, goods, or services by, to, or for the benefit of any blocked person and the receipt of any contribution or provision of funds, goods, or services from any such person.”
Dakle obuhvata ne samo finansijske transakcije već i primanje ili pružanje roba i usluga sankcionisanim kompanijama. I odnosi se na pravna i fizička lica iz SAD, ali i sve druge koji imaju poslovne veze s njima te bi mogli prouzročiti da takva lica svesno ili nesvesno učestvuju u finansijskim transakcijama ili razmeni usluga sa sankcionisanim kompanijama/licima.

Ovo je tako postavljeno da je veća šansa da se oklizneš i postradaš nego da se to ne desi.
Evo šta mi prvo pada na pamet - neki Amer kupi kartu Air Serbia za let iz NY ili neka firma pošalje robu koristeći Cargo uslugu Air Serbia, i plaćanje legne na račun AS, a ona za dva dana plati gorivo NIS-u.
Ne verujem da bi iko bio u mogućnosti da dokaže da ništa od njihovog novca nije učestvovalo u plaćanju goriva. Odnosno faktički je moguće, ali samo sa potpuno odvojenim poslovnim računima bez prelivanja novca na plaćanje goriva sa bilo kog računa na koji postoji mogućnost da se uplate sredstva poreklom iz Amerike ili u vlasništvu lica poreklom iz Amerike. Mislim ovo je generalno napisano kao klopka, lakše da ni ne pokušavaš nego da dokazuješ da nisi.

Pročitavši jutros ono za Wizz bio sam malo iznenađen, pročitavši sad ovo, jasno mi je da nemaju želju da se bakću s ovim.
 
Pročitavši jutros ono za Wizz bio sam malo iznenađen, pročitavši sad ovo, jasno mi je da nemaju želju da se bakću s ovim.
Виз је потпуно финансијски зависно репдузеће од америчких финансијских институција. Једна српска банка која би радила искључиво за трансакције Ес и НИС би решила проблем. Таквој банци не треба ни свфит ни друге америчке финансијек услуге.
Мада, НИС је ту критичнији, ЕС не може да га спаси ако се не реши питање санксија самом НИСу
 
Vrh