Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Rekoh ranije...zbog nekih zemja koji i dalje nisu ukinuli pečat ..zato je samo na odlascima. Ne lete svi u EU. Jedino što su mogli da na e kaoijima izaðe upozorenje da je za tu i tu zemlju obavezan pečat
 
Sutra imam let u 6.30 ujutru i upravo dobih mejl da budem na aerodromu minimum 3 sata ranije ? Da li je neko bio ovih dana oko tog vremena da li realno treba toliko rano ili je dovoljno 2 sata ?
 
Hm, ja sam uvek upadao u najvecu guzvu na tim jutarnjim letovima. Npr wizzair nekada insistira da se posle online checkina mora otici i na salter zbog provere dokumenata pa je to znalo da bude dosta sporo. I jos guzva na obe kontrole (pasoska i security). Sigurnije je doci dva i po sata ranije.
 
Hm, ja sam uvek upadao u najvecu guzvu na tim jutarnjim letovima. Npr wizzair nekada insistira da se posle online checkina mora otici i na salter zbog provere dokumenata pa je to znalo da bude dosta sporo. I jos guzva na obe kontrole (pasoska i security). Sigurnije je doci dva i po sata ranije.

Samo na letovima za Nemačku.
 
Možda sam propustio ali zašto su ukinuli da na boarding passu stoji broj gatea na koji se ide?

Ušteda tonera šta?
 
Ima smisla. Da li treba i za JU ili BA?
Za JU nije moralo, leteo sam u martu prosle godine za LHR i isao direktno na gejt posle online check-ina.
Za Wizz u vecini slucajeva mora da se ide na check-in, mada mi se 2 puta dogodilo da nije moralo. Pre 10 dana sam leteo za Luton i morao sam na check-in.
Za British zaista ne znam, nisam leteo njime.

Svakako se kod svih kompanija proverava viza/residence permit na gejtu, tako da odlazak na check-in i nema neku svrhu.
 
Za JU nije moralo, leteo sam u martu prosle godine za LHR i isao direktno na gejt posle online check-ina.
Za Wizz u vecini slucajeva mora da se ide na check-in, mada mi se 2 puta dogodilo da nije moralo. Pre 10 dana sam leteo za Luton i morao sam na check-in.
Za British zaista ne znam, nisam leteo njime.

Svakako se kod svih kompanija proverava viza/residence permit na gejtu, tako da odlazak na check-in i nema neku svrhu.

Svi koji su non-EU a lete u sengen ili u UK, idu na proveru pasosa - wizz to radi na checkin salteru, a ostale kompanije na gejtu.

To se radi jer u slucaju odbijanja ulaska u zemlju u koju putujes, vracas se nazad istim avionom kojim si dosao o trosku avio kompanije.

Sto se tice pitanja za guzvu, jedina prava guzva van letnje sezone je upravo u jutarnjem talasu. A i to ne mora da znaci uvek, i vise deluje usporeno i haoticno nego sto zapravo jeste... U svakom slucaju 1:30 pre poletanja je vise nego dovoljno za bilo koji let, za ameriku 2 sata.
 
Svi koji su non-EU a lete u sengen ili u UK, idu na proveru pasosa - wizz to radi na checkin salteru, a ostale kompanije na gejtu.

To se radi jer u slucaju odbijanja ulaska u zemlju u koju putujes, vracas se nazad istim avionom kojim si dosao o trosku avio kompanije.

Sto se tice pitanja za guzvu, jedina prava guzva van letnje sezone je upravo u jutarnjem talasu. A i to ne mora da znaci uvek, i vise deluje usporeno i haoticno nego sto zapravo jeste... U svakom slucaju 1:30 pre poletanja je vise nego dovoljno za bilo koji let, za ameriku 2 sata.
Wizz radi proveru i na gejtu i na check-inu, sto apsolutno nema smisla. Sasvim je dovoljno na check-inu.

Znam da se to radi da kompanija ne bi imala trosak vracanja putnika, ali je za to sasvim dovoljna provera na gejtu. Time se putnik kome ne treba check-in oslobadja i do pola sata cekanja u redu.
 
Vrh