Ta generalizacija nas nece nigde dovesti. Mislim naravno na tvrdnju kako sve kinesko ne valja. A da recimo jadni francuzi su odlicni ali eto naši ljudi im ne daju da pokazu svoj puni potencijal. Hajde upravo zbog postovanja prema zrtvama da ne prejudiciramo sa pretpostavkama da je recimo kineska firma kriva.
A sto se francuza tiče mogu da kazem da su se propisno obrukali sa ovom koncesijom. Čak i neke stvari koje su bile jasno definisane ugovorom su isfušerisali.
novina su i IATA kodovi umesto gradova
Air Montenegro je i dalje u GDS-u kao W2(Flexflight). 4O je njihov novi IATA kod a kada će biti implemetiran....ko to zna4O je bivsi interjetov kod, a flexflight im je radio GDS subhosting dok nisu bili clan IATA ili tako nesto
Kambodža im nije ravna.
Не вараш се. 72, 600 и 607 држи Стрела, шатл А1 Банбус.Na sajtu su im linije gradskog prevoza koje voze do aerodroma označene kao GSP linije, što nije tačno. Ako se ne varam sve te linije drže privatnici sada.