ГЕНЕРАЛ
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 08.05.2022.
- Poruke
- 835
- Pohvaljen
- 1.265
Апсолутно неисплативо, само Клуж-Напока има смисла.Na Jaši Tomiću je čekanje preko četiri sata.
Uvođenje linije za Temišvar ne bi bila loša ideja
Апсолутно неисплативо, само Клуж-Напока има смисла.Na Jaši Tomiću je čekanje preko četiri sata.
Uvođenje linije za Temišvar ne bi bila loša ideja
Zna li neko kako napreduju radovi na stanici/stajalištu voza na Aerodromu preko puta Karga? Ni jutuberi koji obilaze gradilišta nemaju ništa. Možda nema snimaka jer ovde ne mogu da koriste dron? Ovo je satelitski snimak iz oktobra, valjda je bilo napretka od tada:
Pogledajte prilog 222184
Uvođenje linije za Temišvar ne bi bila loša ideja
Kad neko ode na odvovarajući sajt da kupi kartu iz Njujorka za Temišvar, ili iz Osla za Temišvar, hoće li mu izaći opcija 'preko Beograda pa kombijem'? Kakve onda Er Srbija ima veze sa tim nekim imaginarnim vozovima? Da li će obustaviti liniju za Budimpeštu kad proradi voz? Neće.можда воза Београд - Темишвар, Кикинда - Темишвар и Зрењанин - Темишвар (уз услов да се реконструишу ова два пружна правца). али авио линије, никако. што се тиче Румуније, простора има за Клуж и Јаши и то је то
Генерално Ер Србија добро уклапа своје таласе Исток-Запад и Запад-Исток па би се исплатило летети увече касно после поноћи из Београда за Клуж а онда од 6 ујутру назад за Београд како би се фидале линије ка Западној Европи/САД.Kad neko ode na odvovarajući sajt da kupi kartu iz Njujorka za Temišvar, ili iz Osla za Temišvar, hoće li mu izaći opcija 'preko Beograda pa kombijem'? Kakve onda Er Srbija ima veze sa tim nekim imaginarnim vozovima? Da li će obustaviti liniju za Budimpeštu kad proradi voz? Neće.
Pitanje je samo koliko ima putnika, da li se to isplati, a te priče 'preblizu je' i sl, to su obični Šćurićizmi. Helsinki i Talin su mnogo bliže, brod vozi dva sata, pa eto i aviona, više puta na dan.
Kad neko ode na odvovarajući sajt da kupi kartu iz Njujorka za Temišvar, ili iz Osla za Temišvar, hoće li mu izaći opcija 'preko Beograda pa kombijem'?
Pitanje je samo koliko ima putnika, da li se to isplati, a te priče 'preblizu je' i sl, to su obični Šćurićizmi. Helsinki i Talin su mnogo bliže, brod vozi dva sata, pa eto i aviona, više puta na dan.
Let kao veza za beogradski aerodrom, ali direktni putnici treba da budi pokriveni vozom.Нема то толико везе; тешко да ико путује авионом из Хелсинкија у Талин, кад брод вози из центра у центар и кошта 15 евра. али Финер има мрежу у Хелсинкију и не жели да губи путнике. Као што сам покушао Шћурицу објаснити - али дрво јаворово, џаба - зашто би било ван памети да Ер Србија не покрива најближи велики град, Будимпешту, "јер је близу колима". Сад, ако Ер Србија може да довуче потребан број путника по довољној цени у свој хаб из Темишвара и околине (нипошто није реч о селима, Србија нема један лепши град нити од Орадее), онда летови имају смисла, у супротном - немају. Али то мора бити предмет анализе, а не категоричких ставова.
А практично, један АТР дневно, то је 30.000 путника годишње. Темишвар их је пре ковида имао до милион и по, а аеродроме имају и Арад и Орадеа. Чак би се ту нашао и покоји O&D путник, јер никаквог озбиљног јавног превоза нема (има их, кажу, и за Ниш). Стога мислим да простор постоји (ако има довољно авиона и посада).
А практично, један АТР дневно, то је 30.000 путника годишње. Темишвар их је пре ковида имао до милион и по, а аеродроме имају и Арад и Орадеа. Чак би се ту нашао и покоји O&D путник, јер никаквог озбиљног јавног превоза нема (има их, кажу, и за Ниш). Стога мислим да простор постоји (ако има довољно авиона и посада).
Мења се министар па ће бити нови планове и датуме.Kapije još nisu aktivirane. Mrzi me da vraćam Sićvetove najave.
Opasno je u smislu manje nosivosti tog polja koje su probili, ali ne mora da bude kritično. Mislim da je ovo mnogo opasnije:Ovo sada prvi put vidim, u šoku sam: "probijen otvor u armirno-betonskoj međuspratnoj konstrukciji u podu prvog sprata."
Jel zna neko koliko je ovo opasno?! Da nam se ponovo tragedija iz Novog Sada.
Нема то толико везе; тешко да ико путује авионом из Хелсинкија у Талин, кад брод вози из центра у центар и кошта 15 евра. али Финер има мрежу у Хелсинкију и не жели да губи путнике. Као што сам покушао Шћурицу објаснити - али дрво јаворово, џаба - зашто би било ван памети да Ер Србија не покрива најближи велики град, Будимпешту, "јер је близу колима". Сад, ако Ер Србија може да довуче потребан број путника по довољној цени у свој хаб из Темишвара и околине (нипошто није реч о селима, Србија нема један лепши град нити од Орадее), онда летови имају смисла, у супротном - немају. Али то мора бити предмет анализе, а не категоричких ставова.
А практично, један АТР дневно, то је 30.000 путника годишње. Темишвар их је пре ковида имао до милион и по, а аеродроме имају и Арад и Орадеа. Чак би се ту нашао и покоји O&D путник, јер никаквог озбиљног јавног превоза нема (има их, кажу, и за Ниш). Стога мислим да простор постоји (ако има довољно авиона и посада).