Ta generalizacija nas nece nigde dovesti. Mislim naravno na tvrdnju kako sve kinesko ne valja. A da recimo jadni francuzi su odlicni ali eto naši ljudi im ne daju da pokazu svoj puni potencijal. Hajde upravo zbog postovanja prema zrtvama da ne prejudiciramo sa pretpostavkama da je recimo kineska firma kriva.
A sto se francuza tiče mogu da kazem da su se propisno obrukali sa ovom koncesijom. Čak i neke stvari koje su bile jasno definisane ugovorom su isfušerisali.
novina su i IATA kodovi umesto gradova
Air Montenegro je i dalje u GDS-u kao W2(Flexflight). 4O je njihov novi IATA kod a kada će biti implemetiran....ko to zna4O je bivsi interjetov kod, a flexflight im je radio GDS subhosting dok nisu bili clan IATA ili tako nesto
Kambodža im nije ravna.
Не вараш се. 72, 600 и 607 држи Стрела, шатл А1 Банбус.Na sajtu su im linije gradskog prevoza koje voze do aerodroma označene kao GSP linije, što nije tačno. Ako se ne varam sve te linije drže privatnici sada.
У суштини је ово заиста Београдски проблем. У другим градовима у Србији имам само позитивна искуства са Такси превозом а таксисти у Београду су (част изузецима) погана и криминална ст***!!! За аеродром бих издавао посебне лиценце са провереним возилима и возачима који би морали да носе униформе и да буду опремљени камерама унутра као у Емиратима нпр. Не разумем шта је толико тешко решити проблем са дивљацима? Само на излазу из аеродрома ставиш велике билборде или телевизоре на којима се врте упозорења како изгледају регуларни таксији (које бих офарбао у жуто са неким видљивим налепницама које издаје МУП и онда дивљак не може тако лако са белим возилом да глуми таксисту) и таксисти као униформисана лица и да је коришћење нелегалних превозника кажњиво законом и готово. И ваучери би се издавали са QR-кодом који таксиста скенира у свом возилу и нема приче. У сваки такси се угради ЏПС-пријемник који аутоматски централи показује где се налази такси и нема више црних вожњи. Таксиста лепо изда рачун после сваке вожње и зна се. Не треба измишљати топлу воду него копирати најбоље системе. Такси возила не смеју бити старија од 5 година и контролишу се на сваких 6 месеци. А полиција лепо на такси станицама врши алкотестове за возаче. У нашој земљи нажалост морају да се примењују драконске казне ако желимо да уредимо нешто...
Потписујем сваку реч!Rešenje je mnogo jednostavnije: kriminalizuj 'divlje' taksiste – minimum 6 meseci zatvora, 20.000 evra kazne i oduzimanje imovine za neplatiše. Sprovođenje? Undercover policijska akcija na aerodromu. Ako država to ne može da organizuje, ne treba ni da postoji.
Inspekcija prekinula radove na aerodromu Beograd: Rupa od dva metra u podu prvog sprata
Republička građevinska inspekcija zatvorila je sredinom novembra gradilište unutar zgrade Aerodroma “Nikola Tesla”, jer je tokom radova na kafiću “Šljiva” napravljena rupa od dva metra u podu prvog sprata. Beogradski aerodrom je potvrdio za Nova.rs da radove zaustaivo stručni nadzor koji su oni...n1info.rs