Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Na sajtu su im linije gradskog prevoza koje voze do aerodroma označene kao GSP linije, što nije tačno. Ako se ne varam sve te linije drže privatnici sada.
 
Ta generalizacija nas nece nigde dovesti. Mislim naravno na tvrdnju kako sve kinesko ne valja. A da recimo jadni francuzi su odlicni ali eto naši ljudi im ne daju da pokazu svoj puni potencijal. Hajde upravo zbog postovanja prema zrtvama da ne prejudiciramo sa pretpostavkama da je recimo kineska firma kriva.

A sto se francuza tiče mogu da kazem da su se propisno obrukali sa ovom koncesijom. Čak i neke stvari koje su bile jasno definisane ugovorom su isfušerisali.

Ja samo govorim o firmama iz Narodne republike Kine pristunim u Srbiji, gde imamo popriličan broj primera diskutabilnog poslovanja.

Opet ponavljam - i ovo treba zapamtiti: postoji firma u Srbiji, koja se zove Aerodrom Beograd a.d. sa 36 zaposlenih, koja za cilj ima kontrolu koncesije. Ova firma je po podacima iz APR-a potrošila 173.701.000 dinara za plate tokom 2023. godine.

Aerodrom Beograd - 173 miliona dinara dato na plate za kontrolu koncesije.png
 
novina su i IATA kodovi umesto gradova 🤔

Untitled.png

Vidim da na novom sajtu aerodroma za Air Montenegro letove piše ime kompanije Interjet. To sam već video na flightradar24. Ako recimo izaberete Podgoricu pa onda na Route map i onda izaberete bilo koju destinaciju, izađe spisak na kome ne piše Air Montenegro već Interjet i Flexiflight. Ne znam zašto, mora da negde na internetu stoju neka baza sa pogrešnim podacima odakle i aerodrom Nikola Tesla i flightradar24 crpe podatke:

BEGTGD.JPG
 
Ako je u pitanju Air Serbia oni bi trebalo da lete na IST, ne na ISL (Ataturk) koji više nije u upotrebi za internacionalne letove.
 
Dosta je jadan sajt, a tek aplikacija. Ne znam zašto su se uopšte trudili da izbace aplikaciju koja ne donosi ništa korisniku.

Ovako se to radi:

Screenshot 2024-11-25 at 07.41.18.png


Za svaki leta piše: koji su ček in šalteri i kad se otvaraju i zatvaraju, koliko se čeka na skeneru, šta može da se kupi i pojede blizu gejta, kad kreće ukrcavanje i na kom gejtu i kad odleće avion.

Takođe može da se prijavi za novosti o specifičnom letu koji se prati.

Radi se o aerodromu u Kopenhagenu.
 
Sad vidim da to sj*** i druge aerodrome koji odatle uzimaju podatke za Air Montenegro. Ovo je stranica FCO aerodroma u Rimu, pretraga za Podgoricu, Air Montenego, TGD ne daje nikakve rezultate, a evo kako bedno izgleda kad se unese broj leta:


FCOmontenegro.JPG
 
Ako se vodimo time da taj sajt održava neko ko se slabo razume u organizaciju gradskog prevoza u Beogradu. Njemu je sinonim za liniju javnog prevoza, GSP Linija (kao i ogromnom broju ljudi koje poznajem). I ako u praksi to nije tačno.
 
Više gledam iz ugla da će neko sada da ode na sajt GSP da vidi red vožnje za te linije, ali gle čuda, tih linija na sajtu gsp nema :)
 
Mislim da ti je loš ugao, jer opet prosečni korisnik ne traži tako red vožnje, nego u Google upiše npr 72 red vožnje i uðe na prvi link koji izaðe (u 90% slučajeva to bude onaj krš sajt busevi com). Što se stranaca tiče oni gledaju najčešće prvo kroz Google Mape ili neku od aplikacija tipa moovit ili citymapper. Eventualno traže zvanični sajt gradskog prevoza (kod nas bi to bio sajt sekretarijata bgprevoz.rs) Poenta je da ne razmišljaju o prevozniku.
 
Zato što je prevoznik nebitan, bitno je da je neka linija deo gradskog saobraćaja
 
Vrh