Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Ja sa Kose uvek preče biram 607 čak i ako mi 72 staje na pljucometar od zgrade, a na 607 moram do Idee sa 75/74 (faktički idem u suprotnom smeru) i onda na 607. Komfor i brzina 607 se ne može porediti sa večno prepunjenom 72 pogotovo ako se nosi i kofer.
 

Молим све пре свега противнике српско-кинеске сарадње и наше сарадње са БРИКСом да погледају овај видео који показује развој авиоиндустрије у НР Кини.
 
Oko 7.2 miliona prevezenih putnika ma ANT zaključno sa oktobrom 2024:

 

Молим све пре свега противнике српско-кинеске сарадње и наше сарадње са БРИКСом да погледају овај видео који показује развој авиоиндустрије у НР Кини.
Molim ove koji postavljaju ovakve objave da:
- odu u biblioteku, ili odu na internet, i pogledaju mapu sveta. Onda neka pogledaju gde se nalazi Srbija. Pa onda neka pogledaju gde se nalazi Kina
- razgovaraju sa nekim ekspertom (ne tzv. nego pravim) ili da pročitaju stručnu literaturu vezanu za avioindustriju. U toj literaturi, ili razgovoru sa ekspertima, će svhatiti da kupovina (ili lizing) jednog aviona ne podrazumeva samo nabavku istog, već i obuku posade, ali što je još bitnije, i PODRŠKU koju aviokompanija dobija za taj avion, ukoliko negde ostane pokvaren. Airbus, Boeing, Embraer (koji je inače BRIKS) imaju podršku širom sveta. Avioni iz Kine su nešto što je novo, i što tek počinje i u samoj Kini da se koristi. Podrška van Narodne republike Kine je nepostojeća.

Svako ko želi da Air Serbia uzme kineski avion u ovom trenutku, želi ZLO toj aviokompaniji (ili jednostavno nema elementarno poznavanje avioindustrije).
 
Molim ove koji postavljaju ovakve objave da:
- odu u biblioteku, ili odu na internet, i pogledaju mapu sveta. Onda neka pogledaju gde se nalazi Srbija. Pa onda neka pogledaju gde se nalazi Kina
- razgovaraju sa nekim ekspertom (ne tzv. nego pravim) ili da pročitaju stručnu literaturu vezanu za avioindustriju. U toj literaturi, ili razgovoru sa ekspertima, će svhatiti da kupovina (ili lizing) jednog aviona ne podrazumeva samo nabavku istog, već i obuku posade, ali što je još bitnije, i PODRŠKU koju aviokompanija dobija za taj avion, ukoliko negde ostane pokvaren. Airbus, Boeing, Embraer (koji je inače BRIKS) imaju podršku širom sveta. Avioni iz Kine su nešto što je novo, i što tek počinje i u samoj Kini da se koristi. Podrška van Narodne republike Kine je nepostojeća.

Svako ko želi da Air Serbia uzme kineski avion u ovom trenutku, želi ZLO toj aviokompaniji (ili jednostavno nema elementarno poznavanje avioindustrije).
Да ли сам рекао да Ер Србија треба да узме кинеске авионе? НИСАМ! Тренутно их је произведено тек 12 комада а поручених готово 1.000. Исто тако су се људи на Западу смејали кинеским аутомобилима а сада по питању електричних возила нема конкуренције кинеским произвођачима...ради се о кинеском развоју...а што се аеродрома тиче видимо колико су стручни Французи. Бог би нас погледао да смо дали Кинезима аеродром у концесију. Leapfrogging процес који спроводи Кина је фасцинантан и Србија треба да учи од њих и од Уједињених арапских емирата ако хоће да буде успешна у будућности...
 
Да ли сам рекао да Ер Србија треба да узме кинеске авионе? НИСАМ! Тренутно их је произведено тек 12 комада а поручених готово 1.000. Исто тако су се људи на Западу смејали кинеским аутомобилима а сада по питању електричних возила нема конкуренције кинеским произвођачима...ради се о кинеском развоју...а што се аеродрома тиче видимо колико су стручни Французи. Бог би нас погледао да смо дали Кинезима аеродром у концесију. Leapfrogging процес који спроводи Кина је фасцинантан и Србија треба да учи од њих и од Уједињених арапских емирата ако хоће да буде успешна у будућности...
Mislim da već imamo primer kako izgleda kada firme iz Narodne republike Kine rade u Srbiji - kako u firmama, tako i na projektima rekonstrukcije. Nažalost, Bog nas nažalost nije pogledao, niti nekih 15 slučajnih prolaznika.

Francuzi su onoliko stručni koliko im Srbi to dozvoljavaju. Već smo pričali da postoji firma koja se zove Aerodrom Beograd a.d. na čelu sa Sašom Vlaisavljević koja troši MILIONE EVRA da nadgleda koncesiju, ali očiegledno, slabo nešto da radi, osim što troši MOJ i novac SVIH NAS.
 
Ево ме управо на аеродрому у Бечу (терминал 3). Ред за безбедносну проверу: 20 минута. Одатле до гејта: 15 минута хода. У гејту 16 столица (пребројао), а у авион треба да уђе сто људи који се гурају између магнета, моцарт кугли и плишаних мечки (јер је скоро сваки гејт претворен у продавницу). У целом краку (38 гејтова) укупно два вецеа, спрат испод, без лифта, мушки некако и прођу, ал’ ред за женски је до врха степеница. Ах, да, плафон скоро могу да дохватим руком, и на поду је линолеум (односно нешто од те врсте).

До аеродрома сам стигао возом, и боца воде је два евра.

На брзину и несистематско посматрање, ал’ помаже да се ставе ствари у перспективу.
 
Да допуним искуство: из гејта у бус степеницама (два спрата), онда у бусу чекали 10 минута да крене, а кад смо стигли до авиона, онда још 10 минута да отворе врата.

Да не буде забуне, у питању је авион Остријена за Женеву, има осам редова бизнис класе, та екипа је са нама све време.

Једна жена је цокнула језиком, и један до мене је лупкао прстима по ручици кофера, такорећи, незадовољство је ескалирало.
 
Jedna slika u prolazu, kafe-restoran Bistro kod C10 izlaza.

Inače je još nekoliko prodavnica otvoreno/preseljeno u A izlazima, uključujući i Polo Ralph Lauren prodavnicu.

Aerodrom Beograd - Bistro kod C izlaza.png
 
Sajt aerodroma je dobio "update" i malo promenio izgled. Sada se može uživo pratiti i zauzeće svakog parkinga. Informacije o letovima su preglednije, a status leta je u određenoj boji. Ostavili su informacije o tipu aviona za svaki let, što je totalno nepotrebno.
 
Poslednja izmena:
Sajt aerodroma je dobio "update" i malo promenio izgled. Sada se može uživo pratiti i zauzeće svakog parkinga. Informacije o letovima su preglednije, a status leta je u određenoj boji. Ostavili su informacije o tipu aviona za svaki let, što je totalno nepotrebno.
novina su i IATA kodovi umesto gradova 🤔

Untitled.png
 
Izgleda da je neki bag u pitanju. Kad se učita stranica izbaci puna imena gradova, ali nakon nekog vremena prebacuje na kodove.
 
Mislim da već imamo primer kako izgleda kada firme iz Narodne republike Kine rade u Srbiji - kako u firmama, tako i na projektima rekonstrukcije. Nažalost, Bog nas nažalost nije pogledao, niti nekih 15 slučajnih prolaznika.
Дезимформација са твоје стране. Као што се зна, кинези јесу радили реконструкцију железничке станице у Новом Саду, АЛИ сама настрешница није била предмет реконструкције.
 
Osvežili su stranicu aerodroma ali nadam se da će ispraviti neke sitnice kod verzije na srpskom jeziku.
Na dolascima stoji napomena "sleteo" i to je ok. Međutim na odlascima je napomena "otišao" umesto "odleteo".
Takođe umesto reči "izlaz" koristi se "kapija". Umesto "idite ka izlazu" stoji " idite na kapiju".
Baš mi bode oči...
 
'Otišao' možda ima smisla - odvojio se od gejta, ne znači da je još poleteo. Gejt je izlaz decenijama, i tu ne treba da menjamo jezik.
 
Дезимформација са твоје стране. Као што се зна, кинези јесу радили реконструкцију железничке станице у Новом Саду, АЛИ сама настрешница није била предмет реконструкције.
Svako ko je bio na stanici zna da je tamo dodata ranije nepostojeća metalno-staklena nadstrešnica preko originlne betonske. Tako da zaista nije ni pristojno, ni inteligentno, a ni u redu forsirati ovu budalaštinu od priče da nadstrešnica nije bila predmet rekonstrukcije. Ljudi su poginuli zbog nečijeg petljanja oko te nadstrešnice, i sad treba isterati na videlo ko je to projektovao (a posle su procurele, ako su tačne, informacije da postoji i taj deo u projektu rekonstrukcije), ko je nadzirao radove i ko je sproveo i kako te radove. I na kraju naravno ko je stanicu otvorio svečano ili nesvečano a da se nije uverio u postojanje upotrebne dozvole. Dosta više prenemaganja - ljudi su stradali na mestu gde niko to ne bi očekivao. Neću više offtopic, ali je ovo uvredljivo za svakoga ko je iz NS.
 
Mislim da već imamo primer kako izgleda kada firme iz Narodne republike Kine rade u Srbiji - kako u firmama, tako i na projektima rekonstrukcije. Nažalost, Bog nas nažalost nije pogledao, niti nekih 15 slučajnih prolaznika.

Francuzi su onoliko stručni koliko im Srbi to dozvoljavaju. Već smo pričali da postoji firma koja se zove Aerodrom Beograd a.d. na čelu sa Sašom Vlaisavljević koja troši MILIONE EVRA da nadgleda koncesiju, ali očiegledno, slabo nešto da radi, osim što troši MOJ i novac SVIH NAS.


Ta generalizacija nas nece nigde dovesti. Mislim naravno na tvrdnju kako sve kinesko ne valja. A da recimo jadni francuzi su odlicni ali eto naši ljudi im ne daju da pokazu svoj puni potencijal. Hajde upravo zbog postovanja prema zrtvama da ne prejudiciramo sa pretpostavkama da je recimo kineska firma kriva.

A sto se francuza tiče mogu da kazem da su se propisno obrukali sa ovom koncesijom. Čak i neke stvari koje su bile jasno definisane ugovorom su isfušerisali.
 
Da se mi ne lažemo, bilo koja strana firma kad dođe kod nas, ako oseti da “podmazivanjem” može pola posla da isfušeri ili da prođe jeftinije - iskoristiće tu priliku. I toliko.
Lokalno rukovodstvo, ako ga postave, pogotovo neće biti gadljivo na novac koji “kapne” kao “poklon”.
Prisetite se samo kako je C&A otišao, samo iz Srbije, kad se ispostavilo da je lokalno rukovodstvo varalo i našu carinu, i našu poresku, a bogme i centralu firme (ako se dobro sećam naručivali su direktno robu mimo C&A i još je nisu ni carinili). Epilog - vrh firme je odlučio da s tim neće da ima ništa i povukli su se.
Mi smo ti kojima je koruptivno ponašanje objašnjeno sa “pa šta” i reakcija većine je bila - pa šta.
 
Vrh