Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Možda dolazimo i do suštine problema Muzeja: zašto za sve ove godine... decenije... nije mogao da se reguliše status Muzeja i ustali uprava, sve do sada?

Zato što svako ko se uhvati u tu priču mora da se obaveže da obezbedi pare... a najviše para je potrebno ne za postavku, ne za radove na budućim eksponatima, ne za dokumentarni rad, ne za događaje, promociju vazduhoplovstva, izdavačku delatnost, plate zaposlenih itd itd... već za održavanje objekta u kojem je sve to smešteno. A zašto? Zato što je izabran i realizovan objekat koji je u praksi izuzetno zahtevan i kompliovan za održavanje. I niko neće da se preterano petlja u to, jer tu kraja nema.
Da je zgrada kao i drugi vazduhoplovni muzeji, sve bi bilo drugačije. Ali - kada se pod "Muzej" smatra - zgrada, a ne ono što je u toj zgradi, onda imamo ovo što imamo.
Kada ce biti zavrsena rekonstrukcija muzeja? Zna li se?
 
Nadam se da su uplanirali neki jednostsavniji silazak za dolazne putnike sa A gate-ova, kad završe ostatak rekonstrukcije - ovo je poprilično smarajuće. Ako sletite na neki udaljeniji A7, A8, da bi se došlo do pasoške to je ozbiljno tumaranje celim A hodnikom, pa onda još oko trećine C hodnika, pa onda okretanje za 180 stepeni i povratak nazad na pasošku koja je de facto ispod A hodnika. Pri tome u hodnicima ka A gate-ovima nigde nema ni jedne pokretne trake (ni u odlaski ni u dolasku), kao ni u tom delu dolaznog hodnika kojim se iz A prelazi u C deo. Nekako bi mi bilo normalno da se oko polovine A hodnika naprave stepenice za spuštanje do pasoške, ali nisam baš ubeđen da će to i napraviti.
 
Nadam se da su uplanirali neki jednostsavniji silazak za dolazne putnike sa A gate-ova, kad završe ostatak rekonstrukcije - ovo je poprilično smarajuće. Ako sletite na neki udaljeniji A7, A8, da bi se došlo do pasoške to je ozbiljno tumaranje celim A hodnikom, pa onda još oko trećine C hodnika, pa onda okretanje za 180 stepeni i povratak nazad na pasošku koja je de facto ispod A hodnika. Pri tome u hodnicima ka A gate-ovima nigde nema ni jedne pokretne trake (ni u odlaski ni u dolasku), kao ni u tom delu dolaznog hodnika kojim se iz A prelazi u C deo. Nekako bi mi bilo normalno da se oko polovine A hodnika naprave stepenice za spuštanje do pasoške, ali nisam baš ubeđen da će to i napraviti.
Mislim da nece biti stepenica od A gejtova, ali trenutno postavljaju pokretne trake na dolaznom A delu.
 
IMG20231120121430.jpg


IMG20231120121433.jpg


IMG20231120122751.jpg
 
Ukratko, interesantan grad sa potencijalom, sa užasnim vodjenjem i organizacijom. Ne znam da li se mi inatimo nekome kada konstanto ignorišemo taj deo sa obeležavanjem, zaista je rak rana Beograda i Srbije uopšte nedostatak informacija.
 
Informacije od javnog znacaja mozes posmatrati i kao znanje nekoga koji se potrudio ili to nije ucinio da do njega dodje.
Ukratko receno, sistem je smislio kako se znanje naplacuje tj. necije neznanje parama dogradjuje ako sam nije zeleo da do tog saznanja dodje.
Informacije = novac. Kada ti trebaju.
 

Prvi utisak stranca kad izadje iz aerodroma
Na Trgu republike, kod Konja, zamolila je prolaznicu da je snimi na najvećem trugu u Beogradu.
Кад ба*** новинарска не мари чак ни за основне норме струке, само да би и у најбаналнијем тексту мало пљуцнула по српском наслеђу.
 
Која мизерија од новина да уопште преноси Луси која једе сарму и паничи.
 
Кад ба*** новинарска не мари чак ни за основне норме струке, само да би и у најбаналнијем тексту мало пљуцнула по српском наслеђу.
Vecina naroda i kaze ''kod Konja'', koliko god se razni salonski naciJonalisti trudili da bude suprotno.
 
Ukratko, interesantan grad sa potencijalom, sa užasnim vodjenjem i organizacijom. Ne znam da li se mi inatimo nekome kada konstanto ignorišemo taj deo sa obeležavanjem, zaista je rak rana Beograda i Srbije uopšte nedostatak informacija.
Mene više pogađa to što je na kraju klipa rekla da je grad prljav i čađav. Bez obzira na to što stranac to kaže, stvarno je istina i ne znam zašto to nama samima ne smeta.
 
Mene više pogađa to što je na kraju klipa rekla da je grad prljav i čađav. Bez obzira na to što stranac to kaže, stvarno je istina i ne znam zašto to nama samima ne smeta.
Mene pogađa opšte baljavljenje prelepim profesionalnim klipovima i fotografijama Srbije po raznim društvenim mrežama uz sveopšte oduševljenje "sjajno", "prelepa nam je Srbija", "nigde takve zemlje", "majka" itd. itd. a na terenu se prema njoj ponašamo ko da je kanta za otpatke. Centar BG je još i čist u odnosu na ostatak zemlje.
 
Mene pogađa opšte baljavljenje prelepim profesionalnim klipovima i fotografijama Srbije po raznim društvenim mrežama uz sveopšte oduševljenje "sjajno", "prelepa nam je Srbija", "nigde takve zemlje", "majka" itd. itd. a na terenu se prema njoj ponašamo ko da je kanta za otpatke. Centar BG je još i čist u odnosu na ostatak zemlje.
Da ne ispadnu automotosovinisti, plus mnogi dozivljavaju kritiku kao mrznju.
 
Nadam se da su uplanirali neki jednostsavniji silazak za dolazne putnike sa A gate-ova, kad završe ostatak rekonstrukcije - ovo je poprilično smarajuće. Ako sletite na neki udaljeniji A7, A8, da bi se došlo do pasoške to je ozbiljno tumaranje celim A hodnikom, pa onda još oko trećine C hodnika, pa onda okretanje za 180 stepeni i povratak nazad na pasošku koja je de facto ispod A hodnika. Pri tome u hodnicima ka A gate-ovima nigde nema ni jedne pokretne trake (ni u odlaski ni u dolasku), kao ni u tom delu dolaznog hodnika kojim se iz A prelazi u C deo. Nekako bi mi bilo normalno da se oko polovine A hodnika naprave stepenice za spuštanje do pasoške, ali nisam baš ubeđen da će to i napraviti.

Ako ovako ostane to ce biti najidiotskije resenje moguce. Uspeli su cak ovom rekonstrukcijom da prevazidju po nefunkcionalnosti cak i aerodrome u Francuskoj

Jel zna neko da li je planirano spustanje sa A gejtova dolaznih na pasosku? Sta ce biti sa onim izalskom direjtno na pasosku autobusom?
 
Zna li neko koliko je normalno da aviokompanija nema otvorenu prodaju karata za period posle Marta 2024. Gledam karte za British i nema ih za Beg posle Marta sledeće godine. Da ne planiraju da ukinu letove opet? Pratio sam već neko vreme i nisu se pojavljivali letovi za taj period.
 
Zna li neko koliko je normalno da aviokompanija nema otvorenu prodaju karata za period posle Marta 2024. Gledam karte za British i nema ih za Beg posle Marta sledeće godine. Da ne planiraju da ukinu letove opet? Pratio sam već neko vreme i nisu se pojavljivali letovi za taj period.
Nece ih ukinuti. Letovi bi trebalo da budu uneti u sistem uskoro, najkasnije do kraja godine.
 
Procena forumaši BEG 2023

Putnika u 2022. 5.600.000

lukarts 8.14
Direktor 7.50
Gazi Bengazi 7.30
Tikvica 7.15
fjerinic 7.15
Trejsi 7.13
don1120 7.12
Boki123 7.10
zlatnidecko 7.10
lukander01 7.09
Пантограф 7.06
ГЕНЕРАЛ 7.05
milaki990 7.02
Гага 7.00
GOJE 6.99
DzonTravolta 6.96
Бобан 6.95
mvbg1 6.94
gishko 6.90
Steva 6.88
Dzigi Bau 6.84
dervisbegovic_ 6.82
peper.mint 6.80
JohnnyLee 6.78
Zexland 6.78
GLF5 6.77
lukakaludjerovic 6.75
Piccolo 6.75
jer_petar 6.73
Bulbulderac17 6.66
Zacard 6.65
stefanias 6.60
Прле 6.54
rodilo 6.52
Nik_B 6.49
DankoS 6.48
jmarko79 6.45
vradovic 6.42
milanche 6.40
Igor 6.38
ilija 6.24
KiD 6.11
_________________________
Kako ukazimo u 90ti minut da se podsetimo ko je najbliži:

Za sada deluje da su najbliži Direktor i Gazi.

Svaka čast!
 
Vrh