Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Da ali ta kompanija je lider u svetu u tom biznisu i vec je imala dan zaposljavanja gde se prijavilo celo osoblje koje je vec radilo u tim "cerkama" firmama itd. Dobar broj njih ce verovatno nastaviti da radi Aerodrom je konacno uredio oblast zemaljske opsluge koji je trziste za sebe i ne rade ga aviokompanije ili upravljac aerodroma. Pusti izjave sindikata u ex planskoj privredi.
samo sacekaj da vidis sta ce da bude, vec se desilo u drugim zemljama
 
Ми сами срљамо у раље глобализма. Туђа рука свраб не лепе.
 
P11 je postao jos jeftiniji od kako je uvedena online rezervacija. Ima 20% popusta, tako da izadje na 240 dnevno.
 
samo sacekaj da vidis sta ce da bude, vec se desilo u drugim zemljama
Sta se desilo u drugim zemljama? Menzies radi Prag, Budimpestu i mnoge druge i ovo im je prema njihovoj najavi najveci ugovor u ovom delu Evrope. Opsluziti Er Srbiju zahteva da zaposle min 600 ljudi.

Aerodrom se razvija kao i najveca avio kompanija koja ima preko 50% udela na aerodromu. Dosao veliki igrac da radi posao koji su do sada improvizovali aerodrom i prevoznik kombinovano. Jedini fras moze da priredi Er Srbija ako se strmoglavi odjednom iz nekog razloga.
 
Desilo se u Holandiji. Da su odjednom ostali bez radne snage.
Sustinski razlog za ovo je :
1. menadzment ne zali da se bavi time
2. iznajmljivanje radne snage se drugacije knjizi, pa izgleda da su troskovi smanjeni, a u stvari su povecani
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Прошле недеље сам летео са Тесле. Дошао сам 2 сата раније на аеродром и већ дам био чекиран уз ручни пртљаг који сам понео. Прошао сам пасошку контролу у одласку за 3 минута, док је иза ње све било попуњено путницима до саме КД контроле (минимум 1.000 људи). Већ сам се био уплашио да ће то трајати јако дуго (поучен искуству са других аеродрома) међутим радило је 7 трака и прошао сам за 28 минута све што ме је јако позитивно изненадило. Међутим уочио сам неке велике пропусте које морам да поделим. Дакле у оној змији од реда (да је тако назовем) је било 5-6 породица са колицима и малом децом или особа са инвалидитетом. Под хитно за те особе треба направити посебну траку за КД контролу. Такође сматрам да држављани Републике Србије треба да имају своје "кућице" на пасошкој контроли као што је то случај нпр. у Истанбулу (знам да је најављено инсталирање електронске контроле), зато што се често деси да странци (поготово на улазу у земљу) направе гужву. И наравно највећа замерка је то да не постоје аутомати за самостално чекирање и предавање пртљага (као нпр. у Франкфурту), што би олакшало и убрзало неке процесе.
 
Ljude sa decom i kolicima neretko puštaju kroz red za Biznis putnike. Automati za samostalno čekiranje i predavanje prtljaga su postojali ranije, ne znam što Vinci prilikom renoviranja i dogradnje nije to uradio (nadam se da će biti u skorije vreme)
 
Ljude sa decom i kolicima neretko puštaju kroz red za Biznis putnike. Automati za samostalno čekiranje i predavanje prtljaga su postojali ranije, ne znam što Vinci prilikom renoviranja i dogradnje nije to uradio (nadam se da će biti u skorije vreme)
Па и ред за бизнис путнике је често дугачак, то није решење! Треба посебна трака.
 
Ja sam na Šitholu čekao 3 h sa bebom u redu. I nisam bio jedini. Jedan red za sve.

Tesla ne pušta više decu na biznis red, osim Ko ne platiš onih 5 eur

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
https://beg.aero na početnoj stranici videćeš:

1702899795167.png
 
Za prvih 11 meseci ove godine Beograd imao 27,3% više putnika nego u istom periodu 2019. Poređenja radi, Zagreb samo 7,5%.

Što se tiče 2024, rast putnika Aerodroma Nikola Tesla je na dobrom putu. Broj ponuđenih sedišta u januaru biće 63,7% veći nego u 2019. Poređenja radi, u Zagrebu samo 22,7% više. Nekima tamo neće biti dobro.

izvor:
https://www.exyuaviation.com/2023/12/ex-yu-airports-start-new-year-with.html
 
Ајмо да променимо тачку са којом се поредимо. Предлажем да то уместо Загреба буду:
Софија
Солун
Рига
Апсолутно се слажем! Треба да превазиђемо Југославију, јер између Будимпеште и Истанбула постоји само Београд као права метропола (био сам сем у Тирани у свим главним градовима на Балкану) и то се види и тек ће се видети и на Тесли!
 
Pa tu između imaš i Sofiju i Bukurešt, po mnogim aspektima ispred Bg.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Mozemo slobodno sa Tiranom da se poredimo, pogledajte letove koje je uveo Wizz i Rajan tamo.

Svakako najveca konkurencija je Budimpesta
 
Ајмо да променимо тачку са којом се поредимо. Предлажем да то уместо Загреба буду:
Софија
Солун
Рига
Naravno, slažem se. Pošto si predložio promenu, hoćeš li ti da prikupljaš podatke o broju putnika na tim aerodromima na mesečnom nivou i objavljuješ ovde?
 
Portal exyuavioation izbaci svakog meseca pregled putnika na svim aerodromima sa teritorije ex Jugoslavije, plus aerodrome iz bližeg okruženja poput Tirane, Sofije, Soluna, Budimpešte.

Jasno je da je Nikola Tesla u rangu Sofije, Soluna i Tirane trenutno.

@Wuxa VIdećemo koliko će to potrajati u tom obimu. Očigledno je da vode rat medjusobno kako bi se bolje pozicionirali na tom tržištu.


1703080327215.png
 
Portal exyuavioation izbaci svakog meseca pregled putnika na svim aerodromima sa teritorije ex Jugoslavije, plus aerodrome iz bližeg okruženja poput Tirane, Sofije, Soluna, Budimpešte.

Jasno je da je Nikola Tesla u rangu Sofije, Soluna i Tirane trenutno.

@Wuxa VIdećemo koliko će to potrajati u tom obimu. Očigledno je da vode rat medjusobno kako bi se bolje pozicionirali na tom tržištu.


Pogledajte prilog 184359
Морамо признати да је Београд најбрже растући аеродром од наведених. АЛИ зашто се не ради боље на развоју аеродрома Константин Велики и Морава? Очито се Београд развија на уштрб тих мањих иако Ниш по концесији има право да иде до милион путника!!!
 
Konstantin veliki ima najveci broj putnika u istoriji ako se ne varam.
Да због ПСО линија, али апсолутно испод потенцијала! Ер Србија је могла један ембраер да стационира у Нишу а АТР на Морави. Тиме би се обезбедио константан раст путника и линија са ова два аеродрома (првенствено из Ниша) како људи не би путовали до Тесле, односно ишли за Софију или Скопље, такође Ниш треба развијати као дестинацију за туристе који желе на Копаонику или уопште на југу Србије да проведу одмор.
 
Konstantin veliki ima najveci broj putnika u istoriji ako se ne varam.
Ima samo zato sto 2019. godine nije imao PSO letove u prvih 6 meseci. Ako Wizz ili Ryan ne uvedu nove linije ili ne povecaju frekvencije, a za sada nema najava toga, Nis ce u 2024. godini imati manje-vise isti broj putnika kao i ove godine - dakle bez ikakvog ili sa jako malim rastom (koji ce eventualno generisati za nijansu veci LF).
 
Vrh