dervisbegovic_
Higher intermediate
Normalno gradska linija u zoni A, znači ništa se dodatno ne naplaćuje. Autobusi će biti isti kao na ostatku poteza 600.ne piše da li će da se plaća extra i kakvi su busevi, da li su sa pregradama za kofere.
Normalno gradska linija u zoni A, znači ništa se dodatno ne naplaćuje. Autobusi će biti isti kao na ostatku poteza 600.ne piše da li će da se plaća extra i kakvi su busevi, da li su sa pregradama za kofere.
Sta se ide peske? Vi pricate o trznom centru Galerija?
Evo ga i 600 od 06.11.2023
Sama trasa i nije toliko loša, ne piše da li će da se plaća extra i kakvi su busevi, da li su sa pregradama za kofere.
I opet prvi sa Prokopa u 04.45 a zadnji sa Aerodroma u 23.55, nismo ništa rešili.
Sa tim u 04.45 od Prokopa ne može da se stigne na prvi talas od 06-07.00 (jedino ako ima već check in) može ove iza 07.00, a ovi što sleću u 23.30 jedino da ne kasne i da trče kroz hodnike i preko pasoške i podizanja prtljaga i mole Boga da stignu.
Pogledajte prilog 179371
To je razdaljina od vuka do kalisa, to se seta samo onaj ko ima nameru da ide u setnju..Pa i meni je bilo čudno što je nekome čudno da neko hoće da uzme Car:Go za 2,5 km.
Ne bi da zvučim elitistički ali ova linija bi morala da bude u sistemu prevoza koji se naplaćuje, na primer prihvatljivih 300din. Zašto, u suprotnom će da se voze ljudi od stare žel.stanice do nove, random studenti i penzioneri od savskog trga do Novog Beograda, jer im je džabe, itd.Normalno gradska linija u zoni A, znači ništa se dodatno ne naplaćuje. Autobusi će biti isti kao na ostatku poteza 600.
Ali baš ništa ne mogu da urade kako treba.Evo ga i 600 od 06.11.2023
Sama trasa i nije toliko loša, ne piše da li će da se plaća extra i kakvi su busevi, da li su sa pregradama za kofere.
I opet prvi sa Prokopa u 04.45 a zadnji sa Aerodroma u 23.55, nismo ništa rešili.
Sa tim u 04.45 od Prokopa ne može da se stigne na prvi talas od 06-07.00 (jedino ako ima već check in) može ove iza 07.00, a ovi što sleću u 23.30 jedino da ne kasne i da trče kroz hodnike i preko pasoške i podizanja prtljaga i mole Boga da stignu.
Pogledajte prilog 179371
Apsolutno. Sumanuto da u 01 i 02 ima noćni GSP da razvozi pijanu decu iz klubova i usnule radnike noćne smene a da nema za aerodrom. I nema logike da ide B.Kosom gde realno malo ljudi ulazi/izlaziИзмеђу 00:00 и 04:30 ова линија и не треба да вози овом трасом јер има баш лоше везе са ноћним линијима. Има само на Сајму везу са 37Н, 51Н, 56Н и 511Н и са 68Н не баш једноставну код Омладинских бригада. Има и још незгодније везе са 75Н, 601Н и 603Н. Никакву везу нема са осталим ноћним линијима.
Треба увести 72Н (може ауто-путем до Тошиног бунара/Омладинских бригада или преко Ледина, али онда Војвођанском уместо преко Бежанијске косе) поред Општине Нови Београд (веза за Земун) до Трга републике (веза са осталим ноћним линијама). Ноћу ионако нема полазака возова тако да 600 и није потребан. Последњи воз у Београд стиже у 00:38 (из Новог Сада), а пре њега у 23:18. Први возови у Београд стижу тек после 06:00. За тај воз у 23:18 може посебан полазак 72Н Прокоп - Трг републике - Аеродром. Остали поласци 72Н само Трг републике - Аеродром. Нисам проверавао какво је стање са аутобусима, али не верујем да има ноћних полазака и долазака. Ако има, направити да 72Н сврати и до БАС-а.
Ovo je gradska linija i ona je i te kako potrebna, a i te kratke relacije su i te kako korisne ne vidim razlog to obeshrabavati. Ali takođe je potrebno još A linija koje se posebno naplaćuju i koje su svojevrsni ekspres do aerodroma.Ne bi da zvučim elitistički ali ova linija bi morala da bude u sistemu prevoza koji se naplaćuje, na primer prihvatljivih 300din. Zašto, u suprotnom će da se voze ljudi od stare žel.stanice do nove, random studenti i penzioneri od savskog trga do Novog Beograda, jer im je džabe, itd.
I to će dovesti do toga da zasednu bakute sa cegerima dok putnik sa koferima koji ne udje na početnoj ima da stoji u gužvi. Siguran sam da bi neko imao interes da uvede 24/7 liniju, ovako ispada da se gađaju samo prvi i poslednji dolasci vozova iz NS ili Šida (što je takođe dobra ideja jer smo i o tome pričali)
Povezivanje stare i nove žel.stanice i to kako da putnik dođe iz centra do Prokopa i NBg je po meni drugi problem koji ne treba rešavati ovom linijom jer pravimo papazjaniju.
Očigledna je namera da se reši problem i "elite" u BgH20 jer ide Savskom mada tu staje i prigradski saobraćaj pa da ne grešim dušu.
Treći problem je kako on sa Dorćola, Karaburme, Pančeva dođe na aerodrom pa treba uvesti linije ko na Malti (X1, X2..,) ili Berlinu i za to je JohnyLee lepo nacrtao predloge.
Hvala 2 Beogradskog sajma za vreme novogodišnjeg vašara.Pogledajte prilog 179406
Da li je moguće napraviti ovu fotku danas
Pogledajte prilog 179406
Da li je moguće napraviti ovu fotku danas
Ne može, zato što je ova ploča sprata proširena i sada se proteže celom dužinom iznad ovih šaltera skroz do nekadašnje staklene fasade na levoj strani slike.. na tom prostoru sprata sada će biti šoping zona..Pogledajte prilog 179406
Da li je moguće napraviti ovu fotku danas
Sačuvaj Bože na šta je to ličilo tada. Tuga...Pogledajte prilog 179406
Da li je moguće napraviti ovu fotku danas
Fudbalska utakmica Srbija-Engleska U21 selekcije.Sta li G-SWRD radi u Bg? Veceras leti za Liverpul
Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24
The world’s most popular flight tracker. Track planes in real-time on our flight tracker map and get up-to-date flight status & airport information.www.flightradar24.com