Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

JohnnyLee":3du7v1t5 je napisao(la):
од свих америчких компанија само Континентал шаље Б757 на рути Њуарк-Велика Британија/Ирска. а и не можеш да поредиш квалитет услуге Континентала (који је једна од највећих у свету) и Скајсервиса који је био чартер компанија. лично, транс-атлантик летови бу требало да буду са широкотрупним авионима, а не са ускотрупним
I US Airways, i Delta http://www.delta.com/planning_reservations/plan_flight/aircraft_types_layout/757200er/index.jsp... uostalom tri od najvećih američkih kompanija na nekim od svojim manje traženim i bližim destinacijama. Svi ti avioni imaju i "pravu" biznis klasu za ljude koji su spremni više da plate.

I Continental/United leti na više destinacija nego što si naveo, uključujući i planirane 757 letove iz Vašingtona za Pariz, Amsterdam i dr. http://www.flightglobal.com/article...n-deploying-757s-on-dulles-transatlantic.html

Takvih je na ovom tržišto jako malo, tako da koliko para, toliko muzike. Uostalom, svako može da dobije deo svog kolača, inače ne bi imali Lufthansa, Air France, British Airways sa jedne strane, i Wizzair, Ryanair, Easyjet idr. sa druge strane...
 
новости, амерички Air Plus креће да лети Чикаго-Београд, користећи Б767 од фирме Swift Air (која је базирана у Фениксу), па се очекује и продаја карате од Феникса до Београда у неко скорије време. поред Београда, крећу и за Загреб. на њиховом сајту се већ све рекламира, цене су од 1147$ (око 800€) за повртану карту, само још ниса бидео где може да се резервише. на сајту аеродрома још нема никаквих званичних информација
 
JohnnyLee":2nob7xpj je napisao(la):
новости, амерички Air Plus креће да лети Чикаго-Београд, користећи Б767 од фирме Swift Air (која је базирана у Фениксу), па се очекује и продаја карате од Феникса до Београда у неко скорије време. поред Београда, крећу и за Загреб. на њиховом сајту се већ све рекламира, цене су од 1147$ (око 800€) за повртану карту, само још ниса бидео где може да се резервише. на сајту аеродрома још нема никаквих званичних информација
Evo detaljnije vesti: http://www.aviokarta.net/vesti/586-direktni-letovi-do-cikaga-potvrdjeni/
 
^^ nije bas tako, idi na amadeus i rezervisi AUA ili CSA, za 600 eur do JFK (povratna, via VIE, PRG).
 
ја сам нашао преко АМС-а 600€ повратна са КЛМ-ом. реално, може им се да ставе ову цену, јер једини лете директно БЕГ-ОРД
 
Pa ja sad letim za $650... kayak.com, let 24. maja, BEG-ORD preko Rima... (povratak u avgustu)

P.S. Da pojasnim, iz nekog razloga ocekivao sam da ce direktan let biti jeftiniji.. kad su uzbekistanci leteli za Njujork pre par godina, cena je bila EUR400
 
Direktni letovi su skoro uvek skuplji...jer je veca potraznja, logicno
 
добро су се сетили. ја гледао јутрос, али ништа. мора да су избацили око 12. добри су подаци, обећавајуће цифре. врло је могуће да ће прешишати 3 милиона до краја године (односно 3.049.564 ако се преслика раст од 13% из прошле године)
 
Pa moguće je da će biti i više, zbog novih Wizz letova koji su počeli u aprilu :)
 
Zavisice dosta i od ekonomske situacije,tj koliko ce se ici na letovanja avionom, i na krace mini odmore u evropske gradove...

Sta kazete za porast karga,bash je fino skocio? Ne znam da li on utice znatnije u prihodima Aerodroma,ali lepo je videti da imaju tu rast.
 
карго је скочио, али је пошта опала. највећа грешка око карга је та што није изграђен карго центар, и што код нас нема компанија која се бави искључиво карго превозом
 
JohnnyLee":1qtbzj1g je napisao(la):
карго је скочио, али је пошта опала. највећа грешка око карга је та што није изграђен карго центар, и што код нас нема компанија која се бави искључиво карго превозом
Zar nije bila jedna, neki Bugari koji su se preselili kod nas?
 
званично постоје, зову се United International Airlines, али немају ни један авион, јер су продали свих 5 Ан-12
 
С ТРАТЕГИЈА РАЗВОЈА ГРАДА БЕОГРАДА
Март 2011. Урбанистички завод Београда и ПАЛГО центар

Приоритетни пројекат 5.10.
Проширење и модернизација аеродрома ,,Никола Тесла“
Овај пројекат треба да обезбеди прелазак аеродрома ,,Никола Тесла“ у вишу категорију међународних ваздушних лука. Проширење аеродрома се односи пре свега на изградњу друге писте и формирање карго терминала што ће захтевати и повезивање аеродрома са железничком пругом за путнички и теретни саобраћај.
Рок извршења: 2012–2016. година
Извор финансирања: Средства Републике Србије или евентуална приватизација
Одговорност: Министарство за инфраструктуру Републике Србије
Напомена: Овај пројекат је дефинисан и одлука је донета усвајањем ГП Београд 2021 и РППАПБ.
Реализација овог пројекта подразумева вертикалну координацију између Града и Републике.
 
"Nikola Tesla"
Pao avio-most na aerodromu, povređen radnik
M. J. | 16. 04. 2011. - 14:23h

D. J. (31) radnik aerodroma Nikola Tesla povređen je jutros oko osam sati kada se srušio avio-most na poziciji "C". D. J. je u stanju politraume prevežen u Urgentni centar.

134502_avio-most-2_ig.jpg


Kako "Blic" nezvanično saznaje, D. J. je popravljao avio-most na poziciji "C", kada se on iz za sada nepoznatih razloga srušio, a radnik pao sa mosta.

134501_avio-most-1_ig.jpg


On je kolima Hitne pomoći u stanju politraume prevežen u Urgentni centar.

- Radnik je zadobio povrede glave, grudnog koša i noge - rekla je za "Blic" dr Nada Macura, portparolka Hitne pomoći.

Izvor: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/248472/Pao-aviomost-na-aerodromu-povredjen-radnik
 
boca-ica":35pszrth je napisao(la):
С ТРАТЕГИЈА РАЗВОЈА ГРАДА БЕОГРАДА
Март 2011. Урбанистички завод Београда и ПАЛГО центар

Приоритетни пројекат 5.10.
Проширење и модернизација аеродрома ,,Никола Тесла“
Овај пројекат треба да обезбеди прелазак аеродрома ,,Никола Тесла“ у вишу категорију међународних ваздушних лука. Проширење аеродрома се односи пре свега на изградњу друге писте и формирање карго терминала што ће захтевати и повезивање аеродрома са железничком пругом за путнички и теретни саобраћај.
Рок извршења: 2012–2016. година
Извор финансирања: Средства Републике Србије или евентуална приватизација
Одговорност: Министарство за инфраструктуру Републике Србије
Напомена: Овај пројекат је дефинисан и одлука је донета усвајањем ГП Београд 2021 и РППАПБ.
Реализација овог пројекта подразумева вертикалну координацију између Града и Републике.
Ipak ce graditi drugu pistu? Sta im znaci to da ce BG aerodrom preci u vishu kategoriju vazdusnih luka?
 
Plan za drugu pistu u nekoj budućnosti star je koliko i aerodrom u Surčinu tj. bar se uvek spominjalo da će se "jednog lepog dana" i ona praviti. Tako da niko neće odustati od druge piste samo će je praviti jednog lepog dana.
 
ne razumem potrebu za drugu pistu.. i ova se ne koristi do kapaciteta... vec jednom sam rekao ako heathrow fukcionise kako tako sa samo 2 piste onda beograd sigurno moze sa 1
 
Vrh