Aj nam daj tu '87 po mesecima ako imas?mastercat":2i9n5e8n je napisao(la):1987 3 311 951
Beograd Bar - 1va klasa povratna 106eur, pa ti vidi, skoro pa tu je.donato86":1fxauuja je napisao(la):Nema sta kad danas moze da se uzme povratna karta do odredjenih destinacija za 60-ak evrica. Uskoro ce i voz Bgd - Bar biti skuplji od toga...
jbt... pa promo karata avionom do Podgorice i nazad ima za 100 eur, redovna cena je oko 130 eur... pola sata leta...praguc":2o3nzpyp je napisao(la):Beograd Bar - 1va klasa povratna 106eur, pa ti vidi, skoro pa tu je.donato86":2o3nzpyp je napisao(la):Nema sta kad danas moze da se uzme povratna karta do odredjenih destinacija za 60-ak evrica. Uskoro ce i voz Bgd - Bar biti skuplji od toga...
C izlazi (odnosno avio-mostovi) ne rade već tri nedelje (odnosno od 16. aprila) kada se srušio jedan avio-mostJohnnyLee":21y9d66z je napisao(la):а када нису радили Ц излази?
Mene više interesuje kada će da uvedu menjačnicu u tranzitni deo aerodroma, i kada će duty-free prodavnice da počnu da primaju Evre (a ne sve da plaćam karticom!), a da posle po sletanju u otadžbinu-materinu ne moram da menjam Evriće kako bih imao za taksi. :rant:442doBGD":4716inaw je napisao(la):C izlazi (odnosno avio-mostovi) ne rade već tri nedelje (odnosno od 16. aprila) kada se srušio jedan avio-mostJohnnyLee":4716inaw je napisao(la):а када нису радили Ц излази?
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/2/9/0/1909092.jpg
Svašta piše na sajtu aerodroma, ali ti izlazi ne rade. Ponekad se koriste za ukrcavanje u manje avione koji se ne mogu povezati sa avio-mostom (uglavnom turbopropelerci kao što je ATR, Dash-8, isl.). Naime onda se ne koriste mostovi, pa se putnici samo spuste niz stepenice koje se nalaze van zgrade a pre ulaska u most.
I da, jel zna neko kada će da rekonstruišu aerodrom, mislim na onaj "tranzitni" deo, odnosno sve ono što šira javnost ne vidi, ali putnici itekako osećaju?
Meni baš nije najjasnije gde tebi treba menjačnica? Kada odlaziš ili kada dolaziš? Ako nečega ima na aerodromu, a to su banke. Pre odlaska i pasoške kontrole ih ima nekoliko, a isto tako i na dolaznom delu. Čak je nekada postojala (možda i dalje postoji ali ne obraćam pažnju) i menjačnica čim se izađe iz dela za podizanje prtljaga, u delu gde je carinska kontrola...KimIlSin":n637l5be je napisao(la):Mene više interesuje kada će da uvedu menjačnicu u tranzitni deo aerodroma, i kada će duty-free prodavnice da počnu da primaju Evre (a ne sve da plaćam karticom!), a da posle po sletanju u otadžbinu-materinu ne moram da menjam Evriće kako bih imao za taksi. :rant:
Takođe, tranzitnom delu aerodroma treba nekoliko restorana, i to pravih, a ne onih glupavih kafića.
Osim celog onog dela koji se nalazi pored pasoške kontrole, a koji najviše utiče na kvalitet i utisak koji aerodrom ostavlja. Mislim da je u Evropi (ako uzmemo u obzir samo velike aerodrome, i one koji se nalaze u glavnim gradovima) beogradski definitivno jedan od najgorih po tom pitanju (po meni je gori samo zagrebački)mekbejn":jrtpvq2d je napisao(la):Kako bre, pa pola aerodroma (dolazni deo) je rekontsuisan pre koju godinu
Pa neka gospoda u JAT-u unajme jedan ili dva B-767 i rešen problem, brzo bi se pare vratile (JFK, ORD, YYZ, DXB-MEL/SYD)... ali nema ko da potpiše dokument, jbg, što da se to radi kad se ne mora...Simba":29mx9vc7 je napisao(la):PRVA KATEGORIJA
KATEGORIJU „jedan“ američkih vazduhoplovnih vlasti, Srbija može da dobije najranije u prvom kvartalu sledeće godine. Direktorat je preko američke ambasade u Beogradu stupio u kontakt sa nadležnima u SAD, koji će tek početkom naredne godine obaviti kontrolu.
- Taj proces bi išao brže da ima zainteresovanih operatera iz Srbije za letove ka SAD - ističe Starčević. - U svakom slučaju Srbija ispunjava sve uslove da iz druge pređe u prvu kategoriju.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.239.html:330143-Cartere-voze-stranci
Pogrešio si! Kategorije "1" i "2" su predviđene od strana FAA (američkog federalnog vazduhoplovnog direktorata) i označavaju države iz kojih je moguće organizovati direktan saobraćaj sa SAD. Zemlje koje su u kategoriji 1 mogu da imaju direktne linije a zemlje koje su u kat 2 ne mogu da imaju redovne linije. Ukratko i uprošćeno. Amerikanci imaju neke sopstvene sumanute kriterijume za svrstavanje zemalja u neku od ove dve kategorije. Razlozi su pored tehničkih i politički i to u velikoj meri pošto oni na osnovu političke situacije i bezbednosnih rizika procenjuju i da li bi avio saobraćaj bio bezbedan. Ako je neka zemlja u kat 2 njeni avioprevoznici ne mogu dobiti dozvole za letove u SAD dok na tim rutama mogu da lete američki prevoznici. To je sada slučaj sa nama. Jat ne može ali Swift Air može. Kada budemo u kat 1. moći će i jat da leti. Eto to je to.boca-ica":20eqouit je napisao(la):Koj put prelazi iz druge u prvu kategoriju
unazad 20 godina stalno se u ime kategorizacije silna sredstva su ulagana
opet treba da učestvuje i država i grad naročito grad u finasiranju,,,,, pa to je postalo redovno veliko kupanje :laugh: :lool: :laugh:
Ja se iskreno nadam da je neće potpuno ukinuti, nekako bi mi bilo žao, a nešto sumnjam da je to high yielding ruta za WizzAir... Bedak ako izgubimo konekciju ka Pragu... Uostalom, što šalju Boeing, zar nemaju one ATR-ove kojim mogu da lete, ako nemaju dovoljno putnika na ruti.JohnnyLee":3rlmjype je napisao(la):Виз уводи још један авион од следеће године. имате овде, задњи пасус
едит: ЧСА затвара београдско представништво, а редукује фреквенцију, а постоји и могућност да се укине линија. детаљније. релано, држе високе цене (180€) за тако кратку релацију. овде је по мени Виз најбоље решење, мала цифра, таман ће и натерати ЧСА да смањи цене