Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Stoji, ali realno i ovde ima preterivanja.
Recimo, kad se na tri strane prospe hejt zbog boje neke fasade, pa se uđe u raspravu da li je to u skladu sa duhom prostora ili nije.
Tacno, ima dosta dramoseravanja, ali u krajnjoj crti jeste mnogo izbalansiraniji od drugih

Ja mislim (ne mora da znači i da sam u pravu) da je BB fantastično izbalansiran forum sa članovima ZA i PROTIV bilo koje teme u nas.
I u tome je i najveći kvalitet njegov.
Ne bih bas preterivao sa "fantasticno", ali jeste za tri koplja iznad ExYu npr., gde slucajno ne sme da se kaze nesto protiv. Ja bih realno voleo kad bi na BB na strani ZA bilo malo vise ljudi sa svojim misljenjima i stavovima, da moze da se povede neka racionalna diskusija...ali nisam siguran koliko je to uopste realno.
 
Iskreno, ako je neko cinican i zlonameran, to su ti fanboy-evi ili botovi, sta god da su, sto na svaki komentar koji nije klicanje nevidjenom uspehu Srbije, odmah uskacu u klizeci. Ozbiljan nedostatak osnovne kuluture i mislim da bi admini EXYU tamo trebali malo vise da se pozabave time.
Ako ćemo o tome šta nam smeta, onda je to na prvom mestu Purger. Nekad je pisao pod tim nadimkom a sada isključivo kao Anon, ali je lako prepoznatljiv po užasnoj količini mržnje, za razliku od par tekstova na svom sajtu gde pokušava da stvori privid nekakvog balansa. Naravno da i tamo većina stvari ide negativno o Er Srbiji i Beogradu, ali kad se pojavi na engleskom onda nema činjenica, samo čist otrov koji mi od svega najviše smeta.
 
Pozdrav,

Da li je iko dobio povratnu info za onu vlogzilinu dozvolu?
Mislim da bi ljudi okačili ovde odgovor da su ga dobili.

Zar nije bolje da DCV reaguje nego da posle bude nekih problema, ko zna kakvih? Ne znam da li incident sa dronom može da ima bilo kakvog uticaja na ozbiljne stvari, recimo sa FAA Cat 1 za Srbiju?
 
 
Ako ćemo o tome šta nam smeta, onda je to na prvom mestu Purger. Nekad je pisao pod tim nadimkom a sada isključivo kao Anon, ali je lako prepoznatljiv po užasnoj količini mržnje, za razliku od par tekstova na svom sajtu gde pokušava da stvori privid nekakvog balansa. Naravno da i tamo većina stvari ide negativno o Er Srbiji i Beogradu, ali kad se pojavi na engleskom onda nema činjenica, samo čist otrov koji mi od svega najviše smeta.
Samoproklamovani analitičar je jedan čovek. Prepun zlobe, ali i dalje jedan čovek i njega mi je lako isfiltrirati, a ovih napaljenih imam utisak da ima na desetine i da čekaju u niskom startu nekoga da ispljuju, tako da svaka druga poruka odiše pasivnom agresivnošću u najboljem slučaju. Ozbiljna negativna energija na temama koje su mahom pozitivne. Ali da se vratimo na temu...
 
Да ли је могуће са 18-135 објективом сликати авион из кафића, да ли смем да приђем огради наравно не скроз и да ли је кажњиво законом?

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Iz kafica sa zemlje je dozvoljeno kao i bilo gde odakle mozes fizicki da pristupis da na ne pise neka zabrana.
Jedino sto se vodi racuna zapravo je za dronove ili nesto sto leti nad cim nemas punu kontrolu zbog strujanja vazduha i slicno.
 
Хвала ти. Плашим се јер је у питању зона безбедности.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Данас Весић прича на ТВ Прва да је Ванси до сада уложио у реконструкцију аеродрома око 160 до можда 200 милиона евра,
а да по уговору о концесији треба да уложи укупно 732 милиона евра,

делује да су најбитнији и највећи радови углавном или завршени или при крају већ сад са тих уложених 160 милиона евра,

занима ме у шта тачно и које планове за аеродром Ванси треба да уложи тих преосталих 570 милиона евра?
 
Aеродром "Никола Тесла"

Отпратио сам једног путника средином дана. Одлетео је Визером за Берлин с 10' закашњења, а тамо стигао 3' раније. Пошто није све добро схватио око пријаве на лет с пртљагом, уз карту коју је раније купио за 45 евра (један смер), чекирање на аеродрому је платио 5.700 динара.
Било је велике гужве на прегледу пртљага, али је с доласком од око два и по сата пре лета успео све да прође, да нешто поједе и има још времена пред улазак у авион.










































На овом излазу с две рампе друга није хтела да ми се отвори, иако сам уредно убацио картицу и прва се одмах отворила.
Испоставило се да треба колима сасвим прићи следећој рампи да би сензор реаговао како треба и отворио рампу.





На аеродром сам дошао Обилазницом, на којој је саобраћај био умерен, с много камиона.
Вратио сам се аутопутем у Град (в. слику доле) уз много гушћи саобраћај.
 
Poslednja izmena:
занима ме у шта тачно и које планове за аеродром Ванси треба да уложи тих преосталих 570 милиона евра?

Zlobnici bi rekli "u čišćenje smrdljivih wc-a"

Ne znam koliko je vesićeva računica tačna ali ima još dosta toga. Renoviranje stare piste, završetak renoviranja Terminala 2 (deo gde su bili stari šalteri, dodavanje novih traka za preuzimanje prtljaga, nova centralna zona i renoviranje Trga).

Ima još ova 2 parkinga da otvore ispred nove zgrade, pa treba da produže C stranu za još tri gejta C15, C16 i C17. Posle treba i da srede taj park između C strane i puta koji se vidi na renderima sa starim avionima.

Pored svega toga treba da izgrade i ovo:

izvor TangoSix:

preostalo.JPG
 
Zlobnici bi rekli "u čišćenje smrdljivih wc-a"

Ne znam koliko je vesićeva računica tačna ali ima još dosta toga. Renoviranje stare piste, završetak renoviranja Terminala 2 (deo gde su bili stari šalteri, dodavanje novih traka za preuzimanje prtljaga, nova centralna zona i renoviranje Trga).

Ima još ova 2 parkinga da otvore ispred nove zgrade, pa treba da produže C stranu za još tri gejta C15, C16 i C17. Posle treba i da srede taj park između C strane i puta koji se vidi na renderima sa starim avionima.

Pored svega toga treba da izgrade i ovo:

izvor TangoSix:

Pogledajte prilog 167934
Ne zaboravi i izgradnju železničke stanice. Iako je ona u nadležnosti IŽS, verovatno će i Vansi imati troškove, makar za pristupne prostorije (ako bude direktne veze sa aerodromskom zgradom).
 
Pozdrav svima, pošto prvi put idem autom na aerodrom da pokupim nekoga ko slijeće u Beograd, imam nekoliko pitanja, a pogotovo zbog ovog sad haosa oko rekonstrukcije aerodroma:

1. Koje je najbliže mjesto terminalu sa kojeg će osoba izaći, a da mu ja mogu pristupiti autom? Po mapama sa sajta, to je koliko sam ja shvatio parking P3? Drugim riječima, gdje da me ta osoba čeka, ili ja nju u autu?
2. Koliko se može zadržati na parkingu besplatno, i kako se naplaćuje? Ne bih da izazivam gužvu svojim neznanjem kad već stignem tamo.
3. Kad su najveće gužve? Ovaj avion bi trebalo da sleti oko 16:40... Postoji li neko mjesto gdje mogu reći osobi koja slijeće da dođe, da izbjegnem gužve?

Ako imate bilo kakvih drugih info, za mene ili za onoga koga kupim, sve su dobro došle.

Unaprijed hvala na odgovorima!
 
Pozdrav svima, pošto prvi put idem autom na aerodrom da pokupim nekoga ko slijeće u Beograd, imam nekoliko pitanja, a pogotovo zbog ovog sad haosa oko rekonstrukcije aerodroma:

1. Koje je najbliže mjesto terminalu sa kojeg će osoba izaći, a da mu ja mogu pristupiti autom? Po mapama sa sajta, to je koliko sam ja shvatio parking P3? Drugim riječima, gdje da me ta osoba čeka, ili ja nju u autu?
2. Koliko se može zadržati na parkingu besplatno, i kako se naplaćuje? Ne bih da izazivam gužvu svojim neznanjem kad već stignem tamo.
3. Kad su najveće gužve? Ovaj avion bi trebalo da sleti oko 16:40... Postoji li neko mjesto gdje mogu reći osobi koja slijeće da dođe, da izbjegnem gužve?

Ako imate bilo kakvih drugih info, za mene ili za onoga koga kupim, sve su dobro došle.

Unaprijed hvala na odgovorima!
Kiss&Fly zona je najbliza terminalu. Putnik u dolasku mora da se popne na odlazni nivo, izadje ispred i tu mozes da ga sacekas.

5 minuta je besplatno, pa nije zgodno da udjes unutra i da cekas osobu, bolje da ona tebe saceka tu da ne bi morao da platis.

Ne bih znao za guzve, ali izmedju 16 i 17 slece talas Air Serbie tako da pretpostavljam da tada jesu guzve tu. Ali mislim da u Kiss&Fly zoni nema guzve, bar ne bi trebalo.
 
Vrh