Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Шта, ЈП аеродроми није довољно ефикасно па ће странци да руководе и Константином и Моравом?
 
Ova Vesićeva ideja sa konkurencijom nije tako loša. Eto na primer pusti sa Vansi Wizz Air da radi Beograd - Tivat i Podgoricu, ili Ljubljanu. Pa da vidiš rezultate Air Serbia...
 
 
A što ne mogu?
Jer Wizz Air nije kompanija registrovana u Srbiji ili Crnoj Gori, vec u Madjarskoj. Na letovima izmedju Srbije i Crne Gore smeju da lete samo kompanije iz te dve drzave. Ista je prica i sa ostalim drzavama van EU, pa tako izmedju Srbije i Turske smeju samo kompanije iz te dve drzave. Jedino na linijama Srbija-EU postoji Open Skies i tu smeju da lete sve kompanije iz Srbije i EU, pa bi zato Wizz smeo da leti BEG-LJU ako to zeli.
 
Jer Wizz Air nije kompanija registrovana u Srbiji ili Crnoj Gori, vec u Madjarskoj. Na letovima izmedju Srbije i Crne Gore smeju da lete samo kompanije iz te dve drzave. Ista je prica i sa ostalim drzavama van EU, pa tako izmedju Srbije i Turske smeju samo kompanije iz te dve drzave. Jedino na linijama Srbija-EU postoji Open Skies i tu smeju da lete sve kompanije iz Srbije i EU, pa bi zato Wizz smeo da leti BEG-LJU ako to zeli.
E hvala. Nisam znao.
 
nerviraju me naslovi tipa konačno, pa posle u tekstu ima po svemu sudeći, skoro sigurno i td.

Kada naprave prugu i puste voz, e tada će da bude konačno
 
Htedoh da pitam ko mu ne dao dozvolu za ovo snimanje zato što je taj deo NoFly zone...ali verovatno je nije ni tražio.

I da je 2km mnogo je pogotovo ako ga diže na više od 250m.

Da li je moguce da ima dozvolu???

dron.JPG
 
Ova Vesićeva ideja sa konkurencijom nije tako loša. Eto na primer pusti sa Vansi Wizz Air da radi Beograd - Tivat i Podgoricu, ili Ljubljanu. Pa da vidiš rezultate Air Serbia...

YU je svakako već pokazala da može da se nosi sa LCC konkurencijom. Možda bi bila manja zarada nego ranije, ali bi i dalje dosta ljudi putovalo sa YU. Razlog, Wizz ima velike avione i uglavnom retko gde leti svakodnevno, dok YU dnevno leti i po tri leta u sezoni.
 
Огроман безбедоносни проблем, ако нема дозволу и ако се тако близу да летети дроном
 
Ово је са странице Директората за цивилно ваздухопловство:


“Zahtev za odobrenje letenja bespilotnim vazduhoplovom podnosi se Direktoratu poštom, elektronskom poštom najkasnije deset dana pre planiranog leta i sadrži podatke o vremenu i mestu letenja (sa tačnim koordinatama, po mogućnosti u formi tabele), operateru, licu koje upravlja i samom bespilotnom vazduhoplovu.

Napomena: let bespilotnog vazduhoplova se može odvijati samo u alociranom vazdušnom prostoru, tj. u delu vazdušnog prostora koji je utvrdio pružalac usluga kontrole letenja.

Operater bespilotnog vazduhoplova podnosi, za svaki let, zahtev za alokaciju vazdušnog prostora jedinici za civilno-vojnu koordinaciju u okviru Kontrole letenja Srbije i Crne Gore SMATSA doo Beograd.”
 
Ма де овај зна да пошаље мејл или писмо на формалном српском језику.

Или ће у мардељ или смо и дефинитивно постапокалиптична творевина где су се изгубиле основне друштвене норме.
 
Možda je tražio odobrenje od nekog gradjevinskog radnika direktno prvi sa terena na licu mesta
 
Vrh