Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Za sistem BG voza je u teoriji moguće da se poveže sve od Ovče do aerodroma, svakako ne bih voleo da se klošari odluče za onu pominjanu varijantu od NBG-a do aerodroma, ili ne daj bože, da prave neku liniju samo od Zemun Polja do aerodroma.

Za nacionalne vozove si u pravu.

Sad, podzemne stanice su mi nekako više fensi, ali šta da se radi, ako bude topla podzemna veza sa centralnim procesorom, izađe na slično.
To rešenje sa vozovima do NBG je više zbog kapacitsta pruge. Ukoliko do tada budemo imali 4 koloseka od Beograd Centra do Batajnice, biće moguća linija do Karaburme, Ovče ili Pančeva. Ukoliko ne bude, imaćemo problem i neku kraću liniju u svakom slučaju
 
Da li neko zna šta će biti sa starim?

не зна се још, јер се и даље користи док траје транзициони период. у власништву је СМАТСА-е, али је аеродром изразио жељу да га преузме и комерцијализује
 
To rešenje sa vozovima do NBG je više zbog kapacitsta pruge. Ukoliko do tada budemo imali 4 koloseka od Beograd Centra do Batajnice, biće moguća linija do Karaburme, Ovče ili Pančeva. Ukoliko ne bude, imaćemo problem i neku kraću liniju u svakom slučaju
Barem mora do Prokopa.
 
Inače, lepe vesti za toranj. Da li neko zna šta će biti sa starim?
Не очекујем да буде у било каквој јавној функцији. Улаз у стари торањ је иза улаза за брифинг посада, дакле, иза безбедносне линије.

Поред тога, како се буде развијала земаљска инфраструктура (платформе, још једна паралелна писта, рулнице), управљање земаљским саобраћајем (које у том делу није у надлежности контроле летења) ће тражити савремено управљање кретањем по платформи (Apron Management Service који је део аеродромских служби, а не контроле летења). Стари торањ је идеална локација за њих.
 
675CB5DC-AD7D-45CD-9AC4-51FB2E34D548.jpeg
 
Не очекујем да буде у било каквој јавној функцији. Улаз у стари торањ је иза улаза за брифинг посада, дакле, иза безбедносне линије.

Поред тога, како се буде развијала земаљска инфраструктура (платформе, још једна паралелна писта, рулнице), управљање земаљским саобраћајем (које у том делу није у надлежности контроле летења) ће тражити савремено управљање кретањем по платформи (Apron Management Service који је део аеродромских служби, а не контроле летења). Стари торањ је идеална локација за њих.
Да се исправим, видим сад на другом месту да Ванси заиста намерава да га отвори за јавност. Чудило би ме због свега што сам написао изнад, ал’ видећемо.
 
Jel’ poznato možda koliko to traje?

није речено

Да се исправим, видим сад на другом месту да Ванси заиста намерава да га отвори за јавност. Чудило би ме због свега што сам написао изнад, ал’ видећемо.

могу да направе пролаз из зграде Т1. можда га отворе и за путнике који прођу контроле. свакако ће наћи неко решење
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: BGG
није речено



могу да направе пролаз из зграде Т1. можда га отворе и за путнике који прођу контроле. свакако ће наћи неко решење
Не мислим да је пролаз за путнике главни изазов. Пре мислим на аеродромског диспечера који већ седи на шестом спрату (испод бивше прилазне контроле летња), и коме је ту и место јер треба да има добар преглед платформе.

Поред тога, приступ јавности у стари торањ је проблематичан и са становишта противпожарне и противдиверзионе заштите. Тренутно је у њему само особље обучено за посебне противпожарне мере које у њему важе.

Коначно, простор горе је јако тесан, у самој куполи нема места за три кафанска стола, лифт иде само до испод куполе (дакле, без приступа за особе са отежаним кретањем)…

Што каже мој другар, скупља пита нег’ тепсија, ал’ хајде, видећемо…
 
Не мислим да је пролаз за путнике главни изазов. Пре мислим на аеродромског диспечера који већ седи на шестом спрату (испод бивше прилазне контроле летња), и коме је ту и место јер треба да има добар преглед платформе.

Поред тога, приступ јавности у стари торањ је проблематичан и са становишта противпожарне и противдиверзионе заштите. Тренутно је у њему само особље обучено за посебне противпожарне мере које у њему важе.

Коначно, простор горе је јако тесан, у самој куполи нема места за три кафанска стола, лифт иде само до испод куполе (дакле, без приступа за особе са отежаним кретањем)…

Што каже мој другар, скупља пита нег’ тепсија, ал’ хајде, видећемо…



Nažalost, dispečer nije na šestom spratu već više od 2 godine. Bilo bi idealno (za dispečere) da oni pređu na stari toranj, trenutno ne postoji bolja lokacija za njihov posao.
 
Најбоље би било дати зграду музеја за хотел, а инвеститор да изгради за потребе музеја велике хангаре где би сви експонати били заштићени.
Naravno da nije najbolje.
Zgrada muzeja je arhitektonski biser i ovakvom agresivnom prenamenom bi izgubila sve te karakteristike. Osim toga je i spomenik kulture.

Postoji samo 3 muzeja u Beogradu koji su u gradjevinama konstruisanim za tu namenu, a muzej vazduhoplovstva je jedan od njih. Dovoljno smo kulturno siromasni, ne treba sad od muzeja da pravimo motele i je************. Ima toliko livada oko aerodroma gde se moze napraviti rizort kakav oces.

Eventualno muzej bi mogao da se izda ljudima iz Vansija do kraja koncesije ako misle da mogu tu da naprave neki profit (tesko) ili nekom drugom ministarstvu koje ima vise resursa i elana da se bavi istim (npr min. kulture).
 
Зграда музеја и ако наменска и архитектонски занимљива, функционално је промашај.
 
И то неки велики (више њих) да попакују и све велике авионе (из садашње поставке и будуће) да не пропадају.
 
Молим Вас погледајте како су Немци направили изложбени део напољу. Знам да је за оавко нешто потребно доста новца али са мало већим улагањем и изложбом наших најлепших експоната (којих имамо у музеју ваздухопловства много), те Каравелом, 737, МИГовима и хеликоптерима који су доступни публици (попут решења у Шпајеру) исплатила би се Вансију изградња топле везе између аеродрома и музеја. Наравно да би улазница била скупља али би велики број људи посећивао музеј као што је то случај и са музејем илузија (где су невероватни редови испред) и сл. Иза таквог пројекта мора Република да стане као и Ванси.
 
проблем Музеја ваздухопловства је у нерашчишћеним власничко-управљачким односима
 
Neki utisci nakon otvaranja proširenog dela za dolaske?
 
Neki utisci nakon otvaranja proširenog dela za dolaske?
Ја прошао синоћ али, извињавам се, нисам стигао да сликам, ишли смо чопоративно. Још је све у радовима, тако да је прерано рећи, али изгледа широко и сасвим пристојно изведено. Још се доста кружи па је тешко проценити како је функционално решено. У сваком случају, назиру се будући локали у јавном делу иза царинске контроле, рачунам за нешто с ногу и рент а кар агенције, и доста широк колски приступ, тако да ће бити места и за такси и за аутобусе (и ваљда неки пендрек који то све то утерује у ред).
 
Vrh