Niko ne veruje da je slučajnost što je Jovanović to najavio baš za 21 februar i baš se desio štrajk upozorenja 21 februara.
Osim toga, svako ko je u poslednjih par godina pratio objave koje je lažni analitičar objavljivao u vezi sa nekim sindikatima iz avio sektora u Beogradu, lako se može zaključiti kako neki sindikati ulaze u kontakte sa ljudima koji izgleda imaju cilj naneti što veću štetu Er Srbiji i Aerodromu Beograd. Ako mislite da je ovo nema veze, mnogo ste naivni ili ne znate celu priču.
Ovaj drugi deo je dosta jasan, evo iz saopštenja DCV:
izvor:
https://tangosix.rs/2025/21/02/dire...-prelazaka-granice-na-nikoli-tesli-u-januaru/
---
Direktorat civilnog vazduhoplovstva saopštio je danas da je pokrenuo
krivične postupke protiv 3 lica, 4 prekršajna postupka protiv pravnih lica, prekršajne postupake protiv 12 odgovornih lica u kompanijama i da će izdati 2 prekršajna naloga protiv operatera aerodroma, kompanije „Belgrade Airport“, kao i
9 prekršajnih naloga protiv odgovornih lica operatera aerodroma „Belgrade Airport“
---
Pitao sam da li su članovi sindikata među ovim licima? Jer ako jesu, kako onda opravdati povećanja plate? Ovo su vrlo ozbiljni incidenti, zar zaslužuju nagradu za tako nešto?
Na kraju, znam da nije samo ovaj sindikat i kompanija "Belgrade Airport" na aerodromu, tu su Air Serbia i ground handleri Menzies i SkyPartner itd, policija i drugi. Putnik koji koristi aerodrom nije zadužen da pita zaposlene po aerodromu za koga rade i u kom su sindikatu, putnik je tu da mu bude pružena kvalitetna usluga i da se vrati na Aerodrom što češče. Nažalost ima previše slučajeva gde to nije slučaj pa putnici nalete na ovakve stvari:
- Nadrndani službenici, neljubazni, mrzi ih da pomognu
- Dovikuju se između sebe pred putnicima
- Zabole ih da pomognu slabo pokretnim i putnicima sa malom decom
- Puštaju putnike da čekaju jako dugo u busevima od gejta do aviona
- Pričaju na ličnom mobilnom dok opslužuju putnike
- Zabole ih da ograde i označe mesta gde curi voda ili se nešto prosulo, ili da održavaju wc na makar osnovnom nivou
- Dožive mešanje odlaznih i dolaznih putnika pa ceo aerodrom bude satima u blokadi i haosu
- Dožive noćno maltretiranje taksista dok zaposleni sve to gledaju i ne pada im na pamet da prijave policiji, obezbeđenju, upravi itd
Verujem da većina zaposlenih radi vredno i odgovorno ali dok je ovakvih koji ruže sliku možda bi prvo trebalo dovesti u red ili najuriti takve, onda poboljšati odnos prema putnicima pa onda opravdano tražiti veće plate. Ovako bi vam mnogi putnici rekli da niste zaslužili veće plate.