Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Opet se dešava da se otkazani letovi ne prikazuju na sajtu aerodroma. TK je danas otkazao jutarnji i popodnevni let iz/ za IST. Umesto informacije da su otkazani, letovi nisu ni prikazani. Ista situacija i juče kada su otkazani jutarnji i večernji let iz/za IST. Ne razumem zašto ne stoje sa napomenom da su otkazani?!
 
Kako je Miloš Jovanović još pre desetak dana znao da sindikat Zajedno neće biti zadovoljan ponudom kompanije koja im je u međuvremenu stigla?
Poslednja ponuda kompanije što se zarada tiče je stigla 03.02. Istog dana je sindikat zaposlenih doneo odluku o stupanju u štrajk upozorenja. Jovanović je nedelju dana nakon toga bulaznio o nekim blokadama aerodroma, koji nemaju veze sa zahtevima zaposlenih.

U međuvremenu je kompanija tražila da se štrajk odloži. S obzirom na to da od 03.02. nisu izašli sa konkretnim predlozima što se tiče revizija zarada, sindikat je odbio odlaganje štrajka.
 
Jovanović je bulaznio? Ovde je jasno i direktno govorio šta će tačno da uradi na današnji dan, pogledati do 2:00 minuta. Svako normalan iz ovoga bi mogao da zaključi da je sindikat Zajedno pod direknom kontrolom Miloša Jovanovića:


Kad smo već kod sindikata Zajedno koji drži oko pola operative, a pošto je Direktorat civilnog vazduhoplovstva upravo objavio da su pokrenuli prekršajne naloge i postupke protiv odgovorih za dva ranija incidenta, da su članovi tog sindikata među onima protiv kojih su pokrenuti ti nalozi i postupci?
 
Jovanović je bulaznio? Ovde je jasno i direktno govorio šta će tačno da uradi na današnji dan, pogledati do 2:00 minuta. Svako normalan iz ovoga bi mogao da zaključi da je sindikat Zajedno pod direknom kontrolom Miloša Jovanovića:


Kad smo već kod sindikata Zajedno koji drži oko pola operative, a pošto je Direktorat civilnog vazduhoplovstva upravo objavio da su pokrenuli prekršajne naloge i postupke protiv odgovorih za dva ranija incidenta, da su članovi tog sindikata među onima protiv kojih su pokrenuti ti nalozi i postupci?
Dobro, i? Političar političari svoje, hteo da se privali i iskoristi situaciju u kojoj se zaposleni nalaze, zarad ostvarivanja nekih drugih ciljeva. Uostalom, sindikat koji spominješ se u saopštenju ogradio od izjava Miloša Jovanovića. Svakom normalnom bi nakon toga bilo dovoljno da zaključi da nemaju dodirnih tačaka jedni sa drugim.
Oko ovog drugog dela te nisam baš najbolje razumeo i na šta ciljaš tačno. Niko od operativnih zaposlenih "Belgrade Airport", a samim tim i članova sindikata Zajedno, nije ni u kakvom prekršajnom postupku od strane DCV. Sve i da jeste, ne razumem kakve to veze ima sa štrajkom zaposlenih?
 
Niko ne veruje da je slučajnost što je Jovanović to najavio baš za 21 februar i baš se desio štrajk upozorenja 21 februara.

Osim toga, svako ko je u poslednjih par godina pratio objave koje je lažni analitičar objavljivao u vezi sa nekim sindikatima iz avio sektora u Beogradu, lako se može zaključiti kako neki sindikati ulaze u kontakte sa ljudima koji izgleda imaju cilj naneti što veću štetu Er Srbiji i Aerodromu Beograd. Ako mislite da je ovo nema veze, mnogo ste naivni ili ne znate celu priču.

Ovaj drugi deo je dosta jasan, evo iz saopštenja DCV:
izvor: https://tangosix.rs/2025/21/02/dire...-prelazaka-granice-na-nikoli-tesli-u-januaru/
---
Direktorat civilnog vazduhoplovstva saopštio je danas da je pokrenuo krivične postupke protiv 3 lica, 4 prekršajna postupka protiv pravnih lica, prekršajne postupake protiv 12 odgovornih lica u kompanijama i da će izdati 2 prekršajna naloga protiv operatera aerodroma, kompanije „Belgrade Airport“, kao i 9 prekršajnih naloga protiv odgovornih lica operatera aerodroma „Belgrade Airport“
---
Pitao sam da li su članovi sindikata među ovim licima? Jer ako jesu, kako onda opravdati povećanja plate? Ovo su vrlo ozbiljni incidenti, zar zaslužuju nagradu za tako nešto?

Na kraju, znam da nije samo ovaj sindikat i kompanija "Belgrade Airport" na aerodromu, tu su Air Serbia i ground handleri Menzies i SkyPartner itd, policija i drugi. Putnik koji koristi aerodrom nije zadužen da pita zaposlene po aerodromu za koga rade i u kom su sindikatu, putnik je tu da mu bude pružena kvalitetna usluga i da se vrati na Aerodrom što češče. Nažalost ima previše slučajeva gde to nije slučaj pa putnici nalete na ovakve stvari:
  • Nadrndani službenici, neljubazni, mrzi ih da pomognu
  • Dovikuju se između sebe pred putnicima
  • Zabole ih da pomognu slabo pokretnim i putnicima sa malom decom
  • Puštaju putnike da čekaju jako dugo u busevima od gejta do aviona
  • Pričaju na ličnom mobilnom dok opslužuju putnike
  • Zabole ih da ograde i označe mesta gde curi voda ili se nešto prosulo, ili da održavaju wc na makar osnovnom nivou
  • Dožive mešanje odlaznih i dolaznih putnika pa ceo aerodrom bude satima u blokadi i haosu
  • Dožive noćno maltretiranje taksista dok zaposleni sve to gledaju i ne pada im na pamet da prijave policiji, obezbeđenju, upravi itd
Verujem da većina zaposlenih radi vredno i odgovorno ali dok je ovakvih koji ruže sliku možda bi prvo trebalo dovesti u red ili najuriti takve, onda poboljšati odnos prema putnicima pa onda opravdano tražiti veće plate. Ovako bi vam mnogi putnici rekli da niste zaslužili veće plate.
 
Preduzetnički duh - iseci ogradu na držvanom putu, i zabetoniraj plac.

Divlji valjda parking na državnom putu kako aerodromu Beograd.png
 
Реално би то било добро да се опамете 😇
Ako govoriš o vlasti, trebalo je da se opamete odavno, ali im nedostaje iq i obrazovanje, tako da teško što se toga tiče.

A što se tiče vozača - kako ja, kao vozač, da znam da li je nešto legalno ili nije? Da li svi moramo da budemo esperti za legalnost parkirališta ili ne? Da li postoji neki znak koji ukazuje na to da li je parkiralište legalno ili nije?

Neko ko prolazi tuda, jednostavno vidi da postoji parking mesto (koje se naplaćuje!), i zašto se ne bi tu parkirao?

Na tzv vlasti je da spreči to rasulo - da neko samoinicijativno iseče ogradu i zabetonira poljanu... i to ne u nekoj zabiti, sakriveno od očiju svih, nego u pored glavnog aerodroma, glavnog grada države... gde desetine hiljada automobila prođe svakog dana.

Budući da ta tzv vlast ne interveniše, zašto neko ne bi pomislio da je taj parking legalan, kao i sve ostalo u ovoj zemlji.
 
Par utisaka nakon poslednjeg koriscenja aerodroma/putovanja.
Odlicno je sto imamo samousluzne linije za pasosku kontrolu. Rade jako brzo u poredjenju sa onom pilot linijom od pre 10ak godina. Cudno je, kada u odlasku, prodjes SSK deo i onda ti teta (koja sedi za nekim stocicem) udari pecat :) Vidim da i dalje vecina nasih ljudi ili ne zna ili izbegava ovu opciju.
Putovao sam AS, jako su bili efikasni prilikom preuzimanja prtljaga, check in (ko sta vec radi). U povrtaku koferi su neverovatno brzo bili na traci. Ako se ne varam oni rade sa Menzies? AS je kasnila u polasku nazad. I dalje je sa njima izazovno ako dolazite u poslednjem talasu (kasnjenje na kasnjenje od prvog talasa).
Moj odlazak, bio je rani jutarnji let. Koristio sam P11. Bus koji vozi bi mogli da operu, srede, jako je musav. Vozaca je mrzelo da ostavi ljude ispred T1 pa T2 (odlasci), pa je ispred T1 izbacio sve (kod rampe prema -1) i odmah se spustio na -1 (dolasci). Za ljude koji nisu dobro upoznati da aerodromom ili su prvi put verujem da bi ovo bilo konfuzno.
Aerodrom, nakon security check dela, i dalje je gradiliste, i to neverovatno sporo ide (relativno cesto putujem). Nije mi to jasno. Steta sto nema vise nasih suvenira u shop delu. Bilo bi sjajno da ima nesto slicno Beoizlogu. Grejanje je je bilo jako lose ili nije radilo. Sedeo sam u jakni.
Kao i ranije osoblje aerodroma se jako nonsalantno ponasa, cesto neotesano - vicu, smeju se glasno, dobacuju jedni drugima... osecaj kao da nisu predstavnici aerodroma, avikompanija, itd nego zatocenici koju moraju nekako da sprze vreme svoje smene.
Toaleti mi se cine u nesto boljem stanju nego ranije, ali mora to dosta bolje.
U povratku stara prica, taxisti presrecu putnike. Ispred ima komunulane ali ih bas briga sta se desava okolo.
 
Ako govoriš o vlasti, trebalo je da se opamete odavno, ali im nedostaje iq i obrazovanje, tako da teško što se toga tiče.

A što se tiče vozača - kako ja, kao vozač, da znam da li je nešto legalno ili nije? Da li svi moramo da budemo esperti za legalnost parkirališta ili ne? Da li postoji neki znak koji ukazuje na to da li je parkiralište legalno ili nije?

Neko ko prolazi tuda, jednostavno vidi da postoji parking mesto (koje se naplaćuje!), i zašto se ne bi tu parkirao?

Na tzv vlasti je da spreči to rasulo - da neko samoinicijativno iseče ogradu i zabetonira poljanu... i to ne u nekoj zabiti, sakriveno od očiju svih, nego u pored glavnog aerodroma, glavnog grada države... gde desetine hiljada automobila prođe svakog dana.

Budući da ta tzv vlast ne interveniše, zašto neko ne bi pomislio da je taj parking legalan, kao i sve ostalo u ovoj zemlji.

Ignoriši ga, lik je prikriveni SNS bot, apologeta trenutne vlasti na svim temama po forumu
 
Taj prilaz se neće skoro zatvarati. Put koji prolazi pored parkinga je jedini put ka gradilištu novog železničkog mosta preko autoputa (nasuprot Lukoil pumpe). Ovaj sa parkinga je sigurno miran sve dok se most gradi. Zatvaranjem prolaza morali bi biti stopirani radovi na mostu, a samim tim morao bi biti stopiran deo projekta izgradnje pruge Zemunsko Polje-EXPO. Dalje vam je sve jasno...
 
Mislim da se ljudi ne žale zbog puta ka gradilištu pruge već zbog tog parkinga P10.

Osim toga na tom mestu je bio sudar, način kako je isečena ograda i izveden pristup nije bezbedan.
 
Jasno je zbog čega se ljudi žale i potpuno su u pravu. Ulaz u gradilište je potrebno bolje organizovati. Poenta mog posta je u tome da gradilište i parking imaju zajednički ulaz i da će pristup parkingu biti moguć sve dok je gradilište aktivno, a to je dug period.
 
Vrh