Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Да ли неко зна који су планови за овај део од Т2? Просто ми невероватно делује да се и после толико времена није кренуло са надоградњом и унификацијом са остатком продуженог терминала.
begnta.jpg
 
Podsetnik da je Sofija imala više putnika od Beograda do negde 2013 godine. Onda je Er Srbija počela da se širi i Beograd je bio ispred Sofije. Veliki broj loukostera i rat Wizza i Ryana je onda pogurao Sofiju ispred Beograda, koji je prošle godine opet prestigao Sofiju. Šta nam to govori u slučaju Tirane?
 
говори да ће ове године Београд имати више путника од Тиране. Тирана је имала онолики путника јер је добила 100+ летова одједном средином године. до половине ове године ће имати и даље те високе проценте, али већ после јуна ће се ти бројеви смирити, и бити у реалних 5%
 
20240225_131637.jpg
20240225_131651.jpg
20240225_132250.jpg

Сликано јуче. Пуштен део код Теслиног трга. Овако ће изгледати под у dutyfree зони и фактички се надовезује на онај дрвени под као на новом Ц ходнику. Интензивно се ради на великом dutyfree делу иза КД-контроле.
 
Šta je, zapravo, pušteno u rad?
Koliko intenzivno se radi iza KD kontrole? Barem godinu dana kako nikakve značajnije promene nismo videli.
 
Šta je, zapravo, pušteno u rad?
Koliko intenzivno se radi iza KD kontrole? Barem godinu dana kako nikakve značajnije promene nismo videli.
Да и ја сам мислио да ништа не раде али су направили део пода у делу будућег dutyfree и плафон колико сам могао да видим. Сада се иза кд контроле путници крећу у облику слова Г. У средини тог новог дела су дакле радови.
 
U novembru kada sam leteo kretalo se po sredini, tj. od KD kontrole samo pravo ka duty free-u. Sada kad sam leteo pre 8 dana, kretao sam se posle oko budućeg duty free-a, tj. od KD kontrole levo pa desno, pa ponovo desno u duty free.
 
Prime minister Edi Rama said last month that foreign tourist arrivals to Albania reached 9.54 million in the first eleven months of 2023, rising from 7.15 million in the same period of last year. Albania had a population of around 2.7 million as of the beginning of 2023. Odeeeee.
 
Odeeee je i veliki grad i turistički centar Solun ispred Beograda onomad pa ga je Beograd stigao i prestigao prošle godine. Aerodrom Tirana koji je sastavio onu listu gore nije uopšte uključio obližnji Solun na listu ali jeste Ljubljanu i Bratislavu :ROFLMAO:

Odeeeee je i Sofija onomad ispred Beograda kao što sam gore pokazao pa je opet na kraju izgubila trku sa Beogradom. Gde je bilo toliko likovanje kad je Beograd prestigao i Solun i Sofiju?

Džoni je objasnio zašto će Beograd povratiti tu poziciju ali je to izgleda mnogo komplikovano da se ukapira.

Na kraju Albanija koja ima 2,7 miliona stanovnika a ima recimo 10 miliona turista u 2023 (avio + svi drugi vidovi prevoza) nije baš neki uzor. Pogledaj ostrvo Majorka u Španiji, negde oko 940 hiljada stanovnika a aerodrom prošle godine preko 31 milion putnika. E to je Odeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
 
Ode Albanija, nisam ni mislio na Beograd, niti me zanimaju slična infantilna poredjenja. Impresivne brojke turista, izgleda da se dole nesto ozbiljno kuva. Izgleda da Hrvatska dobija vrlo neugodnu konkurenciju, nemaju gradove ali su puni nelegalnog novca koji je lako pere kroz ulaganje u turizam.
 
Јефтини а имају лепо море и добру услугу. А и Рама радио на пропаганди. Плус доле се може само авионом крштено.
 
Доста нелогичности у овој вести. Оперативни сертификат издаје национална власт (српски Директорат, у складу са стандардима ЕАСА). Затим, ЕАСА не може (и неће) да контролише појединце (правна или физичка лица). Европски закон из домена ваздухопловства не функционише тако. Европски закон обавезује државе (државне органе), и за поштовање европских закона су одговорне појединачне државе. Само у случају да држава не обезбеди поштовање европског закона, онда Комисија покреће казнени поступак против те државе пред Европским судом (а не да се бакће директно са Митровићем, Баџом, Биџом и сличнима).

Ваљда ћемо из неког нормалног медија сазнати шта се стварно догодило.
 
Доста нелогичности у овој вести. Оперативни сертификат издаје национална власт (српски Директорат, у складу са стандардима ЕАСА). Затим, ЕАСА не може (и неће) да контролише појединце (правна или физичка лица). Европски закон из домена ваздухопловства не функционише тако. Европски закон обавезује државе (државне органе), и за поштовање европских закона су одговорне појединачне државе. Само у случају да држава не обезбеди поштовање европског закона, онда Комисија покреће казнени поступак против те државе пред Европским судом (а не да се бакће директно са Митровићем, Баџом, Биџом и сличнима).

Ваљда ћемо из неког нормалног медија сазнати шта се стварно догодило.

ево јединог нормалног медија:

 
Vrh