Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Naravno da ništa nije slučajno. Neko u državnoj službi sedi na "fiokama" punih raznoraznog kompromitujućeg sadržaja i po potrebi hrani ove lešinare onim što je vlasti u datom trenutku od koristi.

Kako to da nikad ne "procuri" neki sadržaj koji kompromituje vlast nego samo isključivo opoziciju? Da se ne zaj....o.
 
A zašto je snimak načinjen? Neko iz bezbednosnih službi slučajno podelio snimak koji mu treba u svrhe špijuniranja gradjana. Koji pakao od države.

Snimak je, kako kažeš, načinjen automatski putem video nadzora.

Ovaj lik što su ga snimili na aerodromu na Twitter-u taguje Rodoljuba Šabića (LOL), kao valjda sada će im on pokazati...
Šabić mu u nastavku na Twitter-u odgovara u stilu "Znam sve, već sam urgirao oko takvih stvari kada su Šaćirija i Džaku neovlašćeno snimali" hahahahahahaha

Što bi narod rekao, našao u kojoj crkvi da se prektrsi ovaj mučenik sa aerdoroma.

Mada, primetio sam da im je jako dobra rezolucija na ovom video nadzoru - imaju neki opasan sistem tamo na aerdoromu... Slično snimaju i ove kineske Huawei kamere što su postavljene po gradu.
 
U Engleskoj recimo ako neko poželi da na neki način dodje do snimka sebe ili nekakve situacije koja ima veze sa tom osobom dotična osoba mora da se javi policiji i policija dobija uvid u video nadzor. Takodje, moguće je i sa javnog prostora zahtevati od recimo prodavnice u kojoj ste boravili da vam dostavi video zapis ukoliko imate dovoljno razloga za to, ali snimak podrazumeva blurovanje lica svih ostalih na snimku. Šta je ovo kod nas, neko seo i pratio čoveka koji ništa uradio nije, ali eto nekome se ne dopada što ta osoba putuje pa dobije snimak bez ikakvog problema i podeli ga u medijima, a pritom i snimak svih ostalih okolo. Dokaz koliko bezakoje vlada i koliki je otrov informer i sve što ima veze sa njim.
 
20241109_154806.jpg
 
Шта значи "Премијум Чек-ин"? Да ли је то исто као бизнис што већ имамо?
 
Ne znam sta znaci "premium check in" ali za star aliance je ovako:
- Ako si Gold member onda mozes da se cekiras na posebnom salteru (to je valjda to)
- Ako putujes biznis ili first class takodje mozes poseban salter (isto to)
- Kada ides na pasosku kontrolu ako hoces onaj "priority line" onda ti treba karta koja je biznis klasa
- Za lounge na zalost za star aliance u Beogradu moze samo "biznis club" ali ne mozes onaj drugi bolji

Problemi za star aliance:
- U Beogradu cesto ne postuju pravila oko boarding procedura nego je malo dezorganizovano

Kada sletis u Nemacku iz Beograda ili negde drugde ako imas connecting flight koji je first class po izlasku iz aviona te doceka automobil koji te vozi direktno u ili u lounge ili private apartman umesto da ides u autobus.

Ono sto bi valjalo da naprave jeste:
- Kada neko putuje prvom klasom ili ako je 1K ili HON circle member da moze da prolazi pasosku kontrolu na sluzbeni ili odvojen prolaz.
- Da moze da se prodje aerodromska kontrola i bez pasosa
- Da mozes direktno iz aviona na sluzbeni prolaz a ne da moras po terminalima

Na zalost za sada jos uvek ni jedan let u Beogradu nema sa prvom klasom (da ja znam).
 
Ovaj tekst kaže da ćete na aerodromu peške od voza do terminala. Doduše to piše samo u naslovu a ne u tekstu, u tekstu na 3 mesta kažu da se zvanično još ne zna. Ako neko može da mi objasni kako normalna osoba koja je pravila naslov za ovaj tekst izvela zaključak da će se ići peške a ne recimo autobusom?

https://n1info.rs/vesti/od-prokopa-...uta-pa-jos-pola-kilometra-peske-do-terminala/

1: jedan „detalj“ projekta je i dalje nerešen – kako će putnici koji izađu iz voza preći pola kilometra ravnice da bi stigli do Terminala 1
2: stajalište kod aerodroma bude udaljeno oko 500 metara od ulaza u Terminal 1, a kako će se ova dva čvorišta povezati – još nije poznato.
3: Nosilac projekta planiranja i izgradnje pruge je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, kojem smo postavili isto pitanje, ali do objavljivanja ovog teksta odgovor nismo dobili.
 
Postoji i nešto što se zove kredibilitet, to je ono što se teško stiče, a koga pomenuti nosilac projekta ima u količini "Kelvinova nula", tačno jednako kao mesto na kome se o ovim stvarima ustvari odlučuje.

Zato je sumnjičavost unapred, takođe ustvari, društveno i opravdana i poželjna, jer ih jedino tako možemo lečiti od onoga što pokazuju svaki dan, teške indolentnosti, nebrige i potpune nezainteresovanosti za posao koji bi za društvo trebalo da obavljaju.

Eto, zato.
 
Ја се сећам кад је још Берлин-Шенеберг био отворен, тада се и тамо морало да иде пешке од аеродрома до воза али се морало богами дуго да се шета.
 
Чињеница је да ће постојати тих 600 метара од станице до аеродрома (оквирно колико од прецедништва до почетка кнеза). И чињеница је да тренутно та пешачка веза није најсјајнија, поготово за велики обим пешачког саобраћаја и под лошим временским условима. Лично сам пре годину дана предлагао надлежнима на јавном увиду у план да се изгради подземна топла веза станица-аеродром која би у будућности служила као главна пешачка веза два терминала аеродрома. Речено је да овај предлог излази из предмета јавног увида.
Пошто видим да је и аеродром заинтересован, сигуран сам да могу они то да изгурају.
 
Ovaj tekst kaže da ćete na aerodromu peške od voza do terminala. Doduše to piše samo u naslovu a ne u tekstu, u tekstu na 3 mesta kažu da se zvanično još ne zna. Ako neko može da mi objasni kako normalna osoba koja je pravila naslov za ovaj tekst izvela zaključak da će se ići peške a ne recimo autobusom?

https://n1info.rs/vesti/od-prokopa-...uta-pa-jos-pola-kilometra-peske-do-terminala/

1: jedan „detalj“ projekta je i dalje nerešen – kako će putnici koji izađu iz voza preći pola kilometra ravnice da bi stigli do Terminala 1
2: stajalište kod aerodroma bude udaljeno oko 500 metara od ulaza u Terminal 1, a kako će se ova dva čvorišta povezati – još nije poznato.
3: Nosilac projekta planiranja i izgradnje pruge je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, kojem smo postavili isto pitanje, ali do objavljivanja ovog teksta odgovor nismo dobili.

Novinar je možda i napisao kao treba, ali N1 urednik mu je izmenio pošto nije dovoljno popljuvao...
 
Postoji i nešto što se zove kredibilitet, to je ono što se teško stiče, a koga pomenuti nosilac projekta ima u količini "Kelvinova nula", tačno jednako kao mesto na kome se o ovim stvarima ustvari odlučuje.

Zato je sumnjičavost unapred, takođe ustvari, društveno i opravdana i poželjna, jer ih jedino tako možemo lečiti od onoga što pokazuju svaki dan, teške indolentnosti, nebrige i potpune nezainteresovanosti za posao koji bi za društvo trebalo da obavljaju.

Eto, zato.
Pitao sam da mi neko objasni kako je urednik koji je sastavio naslov iz ovog teksta izveo zaključak da će se ići peške. Još nema odgovora.

Nevezano za ovaj tekst, ovde smo u nekoliko navrata govorili o toj temi. Neko ko je pratio diskusiju mogao je da zaključi koja je najverovatnija opcija osim pešačenja.
 
Ako se ne zna kako će se ići od stanice do aerodroma, a ne zna se iako se pruga već gradi, onda novinar nagađa. Zašto se to ne zna, nije pitanje za novinara, a njegova pretpostavka je dobra ili loša kao i svačija druga.
Da će se ići peške je najverovatnija solucija.
 
Ako se ne zna kako će se ići od stanice do aerodroma, a ne zna se iako se pruga već gradi, onda novinar nagađa. Zašto se to ne zna, nije pitanje za novinara, a njegova pretpostavka je dobra ili loša kao i svačija druga.
Da će se ići peške je najverovatnija solucija.
U nekim oficijalnim dokumentima se navodi šatl autobus.
 
Postoji i nešto što se zove kredibilitet, to je ono što se teško stiče, a koga pomenuti nosilac projekta ima u količini "Kelvinova nula", tačno jednako kao mesto na kome se o ovim stvarima ustvari odlučuje.

Zato je sumnjičavost unapred, takođe ustvari, društveno i opravdana i poželjna, jer ih jedino tako možemo lečiti od onoga što pokazuju svaki dan, teške indolentnosti, nebrige i potpune nezainteresovanosti za posao koji bi za društvo trebalo da obavljaju.

Eto, zato.
Pitao sam da mi neko objasni kako je urednik koji je sastavio naslov iz ovog teksta izveo zaključak da će se ići peške. Još nema odgovora.

Nevezano za ovaj tekst, ovde smo u nekoliko navrata govorili o toj temi. Neko ko je pratio diskusiju mogao je da zaključi koja je najverovatnija opcija osim pešačenja.
Ako se ne zna kako će se ići od stanice do aerodroma, a ne zna se iako se pruga već gradi, onda novinar nagađa. Zašto se to ne zna, nije pitanje za novinara, a njegova pretpostavka je dobra ili loša kao i svačija druga.
Da će se ići peške je najverovatnija solucija.
Welcome back! Novinar ne nagađa, tri puta je u tekstu navedeno da se zvanično još ne zna. Pretpostavka urednika nije dobra jer se ne bazira na činjenicama iz teksta, a od profesionalnog, nezavisnog medija očekujemo da naslov odražava činjenice iz teksta a ne projekcije i mašte urednika.

Ja nisam profesionalni nezavisni medij pa mogu da projektujem svoju maštu koja kaže da će biti autobuskog šatla između stajališta i terminala. Nisu još objavljeni ni renderi stajališta.
 
U nekim oficijalnim dokumentima se navodi šatl autobus.
Treba neko da javi Aerodromu i ministarstvu pa da znaju ljudi, jer u odgovoru N1 ovi sa Aerodroma kažu da se razmatraju opcije, a iz ministarstva imaju pametnije stvari nego da se o tome brinu.
 
Zašto misliš da ne znaju? Ako razmatraju opcije verovatno znaju, jer taj isti šatl bus već prolazi bukvalno ispred lokacije stajališta na putu između terminala i P11 parkinga. O tome smo već govorili nekoliko puta.

Moja lična želja je topla veza sa terminalom ali je i to uglavnom šetnja samo ne pod verdrim nebom. U svakom slučaju bolje šatl bus nego leteći taksi ili druge nebuloze.
 
Нећу ништа да сугеришем, слажем се да је набоље, како смо ми по српски, навикли да нас довезу до прага, али показаћу даље један снимак екрана, који уопште није изузетак. Шта више.

1731348745168.png

Када дођеш аероекспресом из МОксве на терминал F/E да би дошао до терминала D потребно је препешачити око 500+ метара. Да, у затвореном, да на путу ћеш имати травелаторе. Хоћу да кажем да ако би веза била покривена и имала травелаторе, да то не би било баш толико страшно
 
Мислим да би најбоље решење било покривена пешачка пасарела са покретним тракама, као нпр. у Риму (и удаљености су упоредиве):
1731348922943.jpeg

Можда су инвестициони трошкови већи, али су оперативни трошкови знатно нижи, и омогућава већи проток. Нарочито имајући у виду да ће воз у доласку редовно да испоручује више људи него што може да стане у бус.

Не мислим да треба ишта да се укопава. Надземни, на стубовима, пролаз који би био независан од осталог саобраћаја је далеко рационалније решење.
 
Zašto misliš da ne znaju? Ako razmatraju opcije verovatno znaju, jer taj isti šatl bus već prolazi bukvalno ispred lokacije stajališta na putu između terminala i P11 parkinga. O tome smo već govorili nekoliko puta.

Moja lična želja je topla veza sa terminalom ali je i to uglavnom šetnja samo ne pod verdrim nebom. U svakom slučaju bolje šatl bus nego leteći taksi ili druge nebuloze.

Zato što su na pitanje novinara šta je plan jedni odgovorili da se razmatraju razne opcije dok drugi nisu dali nijedan odgovor.
Iz toga se da zaključiti (ako se sme) da rešenje još uvek ne postoji, što je jelte u protivnom u odnosu na ono što je boki napisao da je rešenje doneseno u nekom dokumentu.

Ne mora ni topla veza, samo da je natkriveno. Uostalom, ni stanice sa kojih kreće voz ka aerodromu nisu tople.
Nešto kao na aerodromu Mančester bi za mene bilo dovoljno.
 
To razreši sa Bokijem jer nigde se još nije pojavila nikakva zvanična verzija, niti render niti bilo kakav detalj stajališta koji bi sugerisao rešenje veze.

Ukopano, natkriveno, pasarela iznad zemlje, sve je bolje od trotoara. Ali sam apsolutno siguran da će biti neko rešenje osim pešaka, šatl bus ako ništa drugo.
 
Vrh