Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

putujem tek krajem jula tako da ću do tada pratiti vaše reportaže

što se tiče esteteike koje mogu da komentarišem samo na osnovu fotografija i video snimaka.. shvatio sam da imam isti utisak kao i za novi toranj, s jedne strane sam baš zadovoljan što se unapređuje, a s druge mi je sam izgled i estetika negde zaglavljena u istoriji.. nisam nešto zadovoljan niskim RK Beograd plafonima i tom mikser house jeftinom filozofijom (pritom nemam averziju prema aerodromima sa niskim plafonima) dok mi onaj manji visoki deo uz samu fasadu kod stepenica već nekako bolje "diše"

usput, na ovom snimku vidim da već ima nekih čudnih detalja kao npr. ona kutija (ili stub?) ispred samog šaltera.. deluje kao da je bila rekonstrukcija pa je napravljen kompromis, a ne da je projektovano od nule kao prvobitan izgled

tako da me generalno raduje šira check in zona (iako klaustrofobična po ovim fotkama), a pogotovu nova pasoška samo što mi je estetski sve to preeviše obično i dosadno.. neko je par stranica unazad uporedio BEG sa ARN, meni je ARN pojam u odnosu na BEG po pitanju enterijera
s druge strane mi se baš sviđaju ove vansijeve info table
 
Veliki plus je taman plafon, mnogo više prija oku, a i obaveštenja i signalizacija se tako bolje uočavaju.. Da, čudni su malo ti glomazni stubovi u zoni za čekiranje, verovatno je tako moralo da bude... Prizemlje je još uvek ispregrađivano ovim panoima, kad se to skloni i otvore ugostiteljski sadržaji, prodisaće malo..

Da su se štekali, jesu, maximalno.. nisu hteli da ugrade ni jedne pokretne stepenice od odlazaka do dolazaka, a ima mesta, mogli su..

Nadam se da će u starom delu t2 promeniti plafone u ove tamne, i da će rekonstruisani sprat t2 još malo popraviti stvar.
 
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: BGG
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
1680638062085.png


 
Jako mi je čudna ta ekipa što komentariše tamo. Da li su botovi ili su samo nesocijalizovani, ali svaki komentar koji nije veličanje nailazi na ozbiljno bezobrazne reakcije. Čudi me i admini što dopuštaju toliku nekulturu u komunikaciji.
Bogami ja bas suprotno misljenje imam za komentare na ExYuAviation. Pogotovo kada poredimo sa Purgerovim nepismenim blogom. Purgerov blog je pun nacionalno ostrascenih botova, dok je na ExYu 98% komentara “strucno” i nisu botovski. Iskreno, od svih portala iz exyu najtacnije stvari objavljuje ExYu.
 
Bogami ja bas suprotno misljenje imam za komentare na ExYuAviation. Pogotovo kada poredimo sa Purgerovim nepismenim blogom. Purgerov blog je pun nacionalno ostrascenih botova, dok je na ExYu 98% komentara “strucno” i nisu botovski. Iskreno, od svih portala iz exyu najtacnije stvari objavljuje ExYu.
Govorim bukvalno o pojedincima, čiji mi komentari i nekultura baš bodu oči. Ne može, naravno, da se poredi sa comment sekcijom kod purgera, pošto on ima potpuno drugu strategiju (bitniji je broj komentar od kvaliteta diskusije). Čim je neki malo negativniji komentar ili kritika, odmah kreću komentari na ivici (često i preko) uvredljivosti. Baš ne kapiram motive tih ljudi
 
Stare stepenice koje su vodile ka staroj KD kontroli i pasoskoj kontroli su sada pregradjene, odatle se ulazi u novu zgradu.
96219070-1F6A-4A5A-BC68-38C0CE426510.jpeg

Pravo odatle se ide ka stepenicama koje vode ka novoj pasoskoj kontroli, guzve nema, otvoreno je bilo 6/16 saltera. Desno se ide ka check-in salterima.
1DE55712-D9D9-4C7E-9710-5D489C7E8F87.jpeg

Odmah nakon prolaska pasoske je KD kontrola, guzve nema.
2DFCE060-4852-47D7-A578-A27B277F85CE.jpeg

Posle KD kontrole se ulazi u deo gde su nekada bile pasoska i KD kontrola, i zatim dalje sve po starom.
C43BED62-BDD9-46EE-8A9E-B2E53A572D18.jpeg
 
Iskreno ove stare place su misaona imenica za ove nove podne plocice sto su ugradili. Mogu zamisliti ove bele fugne kad se zaprljaju kroz neko vreme...
 
Ma samo da zamene ovaj odvratni plafon i ove ružne metalik stubove da oblože kao na novom delu i biće mnogo bolje.

Jedan solidan snimak:

 
Meni je ukupan utisak ovog proširenja pozitivan. Radi se i dalje, jasno je da je ovo samo jedna stepenica ka finalnom izgledu. Kako sam razumeo biće još barem tri važne stvari:

  • Saobraćajnice oko ovog proširenja biće otvorene u maju.
  • Ovaj deo sa poslednje slike koju je stavio Luka Kaluđerović biće preuređen do kraja godine, nisu objavili detalje i rendere.
  • Air Serbia će na napraviti poseban deo sa šalterima za biznis klasu, nije jasan rok do kada.
 
Meni i dalje nije jasno zašto se celokupan dolazni saobraćaj razdvaja, i da li je negde predviđeno da putnici koji dolaze sa "bezbednih" aerodroma mogu da uđu u tranzitni prostor (a onda i ka izlazu) bez odlaska na poslednji sprat.
 
Svi idu na dolaznu galeriju pa se onda spuštaju, ne može drugačije.
 
Што би Јуроњуз ставио фотку са два Ербаса330 паркирана испред скроз нових гејтована Це крилу, кад може дрндави АТР на недовршеном А крилу са старим торњем у позадини… повраћа ми се од тог неангажованог новинарства.
 
Ali osim RTS-a nigde nijedan prilog o novootvorenoj zgradi, bukvalno svi mediji su preneli jedno saopštenje o otvaranju i 3 fotografije... niko da ode tog dana da nešto snimi, fotografiše, da čujemo neki intervju (osim sa onim Novakovićem)... kao da nema nijednog stručnog novinara koji bi detaljnije obradio ovu temu, toliko su nam mediji srozani i nekvalitetni da ne vredi ni komentarisati.. nemaju pojma ni šta je terminal, ni šta je c krilo, ni šta je gejt, ko pali s Marsa svi..lupetanja na dnevnoj bazi.
 
Зато што та тема интересује невелику групу људи на два форума и једном порталу. 100-150 не више.

Синоћ ми каже другар како су французи разгузили нашу авио компанију?! Тј човек не зна да ЕрСрбија и Аеродром нису једна фирма...
 
Зато што та тема интересује невелику групу људи на два форума и једном порталу. 100-150 не више.

Синоћ ми каже другар како су французи разгузили нашу авио компанију?! Тј човек не зна да ЕрСрбија и Аеродром нису једна фирма...
Da. Za ogroman procenat stanovništva ErSrbija i aerodrom Nikola Tesla su jedno te isto preduzeće.
PS. Naglašavam ovo "PREDUZEĆE"!!!
 
Термин "предузетје" једини није споран.

Овде је проблем што по већим редакцијама више нема специјализованих, секторских новинара, него сви о свему пискарају, и онда се добије такав квалитет.

Са друге стране, постоје специјализовани портали; додуше, најбољи објављује на енглеском...
 
Još nešto mi je zasmetalo, tj zaparalo uši.. U tom prilogu sa menadžerom razvojnih projekata Aerodroma, ako sam mu zapamtio funkciju, Petrom Novakovićem, nisam mogao da ne primetim siromašan vokabular i građenje rečenica u stilu Ane Brnabić. Kaže lik-otvaramo nove funkcionalnosti... i to je ponovio više puta.. Šta znači ta rečenica i na kojem je to jeziku? Na srpskom bi valjda trebalo reći-otvaramo nove sadržaje u dograđenom delu, ili poboljšaćemo funkcionalnost u tom i tom segmentu aerodromskih usluga, a ne-otvaramo nove funkcionalnosti.

Dalje, kaže-podignuta je estetska lestvica?! Valjda se kaže npr. arhitektonsko rešenje novoizgrađenog dela odlikuje savremenija estetika u odnosu na stari deo zgrade itd.

Reče i nešto u fazonu-fasada je inspirisana nekom lokalnom pričom.. :oops:Pa kako ne kažeš-fasada je ukrašena tradicionalnim motivima šare pirotskog ćilima.. a ne tako, kao da si u nekom kafiću pa pričaš sa ortacima.. Mada, čini mi se da on ni ne zna šta podrazumeva pod tom "lokalnom pričom", ali misli da lepo zvuči.

I takvog govora, u stilu Ane Brnabić, sve je više.. Lepo me zaboli mozak kad slušam neke ljude, ili kad čitam šta pišu.. kao da dve knjige nisu pročitali u životu.
 
Vrh