Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Ето, то се поклапа са мојим сазнањем из тог периода да је само један пројектант тог једног локала прикупио и израдио сву документацију, ко зна како.

А лиценца вам у преводу подразумева пројектантско правно лице ранга Енергопројекта...за обичан локалчић на аеродрому. Оно што је такође трагично је то да су иза већине оних паравана заправо локали већ завршени према жељама и потребама закупаца. Боравио сам у њих неколико још пре годину када су радови били у завршним радовима. Не могу са сигурношћу да тврдим за све локала али врло је могуће. Нека пракса у извођењу франшизних локала у Београду и Србији је да се крене у извођење и пре добијања грађ. дозволе. Неки су по свему судећи тако урадили и на аеродрому и сад су у дебелом губитку.
 
Mene situacija zanima iz ugla putnika - zašto ne mogu da pojedem nešto normalno tamo ili da kupim još nešto dok čekam. Sigurno i Vansiju ide u korist da se što pre otvori, i vlasnicima tih lokala tj franšiza. Kome je onda u interesu da oteže i ne rešava? Kako je u drugom svetskom ratu bilo moguće za manje od godinu dana prebaciti fabrike i čitave industrijske grane na vojnu proizvodnju aviona i tenkova a ovde za isto vreme ne može da se reši papirni problem???

Možda grešim ali kad je bilo u interesu da se 500m puta završi na brzinu za nedelju dana onda je sve moglo, niko nije smeo da izgovori reč "licenca" ili slično.
 
Odavno se pitam zašto ne završavaju ove saobraćajnice uz zgradu.Ovo je slika sa izlazne rampe sa tih pravaca
Ovde se račvaju saobraćajnice sa odlazaka(gore) i dolazaka(dole)

Ovo gore se i sada koristi za izlazak sa piste za VIP putnike iako nezavršeno a ovo dole nikako da krene iako je blizu kraja(to je ono što me bunilo svo vreme)

Evo kako to izgleda

I stalno se nešto raducka ali nikako da završe

Ovde dole je sve spremno za asfalt

Osim saobraćajnica i ovaj deo parkinga je još nezavršen,treba da se nasipa do određene visine i asfaltira

A juče sam saznao i razlog kašnjenja odnosno šta se čeka da sve bude gotovo.Na ovaj rezervoar za tehničku vodu treba da se priključi kišna kanalizacija i da se onda sve to zatrpa.E sad,meni je ove informacije dao čovek zadužen za saobraćajnice i što se njih tiče sve može da bude gotovo za nedelju dana ali ne zna šta je sa ovima koji su zaduženi za rezervoar i gde je zapelo.Sve u svemu dok to ne puste biće haos na aerodromu što se tiče automobila i autobusa.

I za kraj jedna za naslovne stranice
 
Svo vreme me buni što me front BEG terminala nekako podseća na nešto, da sam negde to video već, kad ono svane mi:

1680504751583.jpeg
 
Da li neko ima informaciju šta se gradi i čemu će služiti prostor u rupi pored terminala?
20230402_130623.jpg
 
E sad,meni je ove informacije dao čovek zadužen za saobraćajnice i što se njih tiče sve može da bude gotovo za nedelju dana ali ne zna šta je sa ovima koji su zaduženi za rezervoar i gde je zapelo.
Možda je zapelo gde i za ove restorane na C fingeru. Fali im još jedan pečat sa onog tamo šaltera ali su oni uvek na pauzi za kafu.🤡
 
Ne, to je taj okvirni render koji su objavili, drugog nema... tu vidimo u daljini ogradu iza koje su skeneri, dakle to je perspektiva iz sadašnjeg T2 gledano ka novom proširenju, veći deo T2 se ne vidi, ali najavili su dosta ugostiteljskih i šoping sadržaja.
 
Francois Berisot je naučio u Jordanu kako da nađe jeftinu radnu snagu. Prema tome možemo očekivati više takvih priča sa dovođenjem strane jeftine radne snage.
Vinci Airports ima samo 25 godina da izvuče profit iz ove naše priče. A dve godine im je već pojela korona.
Ovi naši jadnici (mislim na naše političare) se tu ne pitaju. Džaba naši zakoni. Ako se nešto bune, ima da im dođe Macron i kaže da ne talasaju previše.
Nego mi da uradimo što možemo svojim snagama u široj okolini aerodroma (što nije pod nadzorom Vinci) i čekamo da ovih 25 godina prođe.
Ketering je propisan kao regulisani agent-dobavljac kog odredjuje avio-kompanija, dakle Er Srbija. Zivo me zanima stav Direktorata civ. vazduhoplovstva na celu ovu situaciju. Da bi neko stekao status regulisanog snadbevaca, taj mora da zadovolji odredjene bezbednosne propise, kao sto su obuke o bezbednosti na aerodromu, bezbednosne provere zaposlenih od strane MUP-a, itd. U suprotnom, taj status mu se oduzima i u praksi bi to znacilo da hrana dostavljena iz keteringa ne moze vise biti izuzeta od pregleda pre utovara u avion.
U zakonske propise u okviru zakona o radu koji se ticu ljudi koji su dobili otkaze da ne zalazim sad, to je teska muljaza.

Inace, novozaposleni iz Keteringa su pre nekoliko dana imali svoje prvo vatreno krstenje po pitanju strajka - obustavili su rad na par sati, jer su shvatili da nisu placeni srazmerno sa obimom posla koji obavljaju. Dobrodosli u Srbiju braco. 😁
 
Poslednja izmena:
Hajde, kad neko bude išao, neka uradi reportažu. Ja putujem tek 27. prvi put otkako je urađena rekonstrukcija.
 
Dosta fotografija iz novog dela je danas obajvljeno na ex-Yu aviation. Znam da su misljenja podeljenja ali meni dosta pristsojno izgleda i mislim kada se sve zavrsi, sa novim ugostiteljskim objektima, da ce se tek steci poptuni dojam.
 
Лука де немој само пар, већ и кад се будеш враћао, највише ме занима пасошка
 
Vrh