Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Biće tu velike gužve.. kad se ceo aerodrom skrka na te jedne jedine pokretne stepenice za pasošku i skener.. ne znam šta su se i sad tako nabili do stepeništa, a trake pred šalterima prazne.. al dobro..

Pade mi na pamet jedna ideja-mogli su iznad dela koji vezuje T1 i T2 da dozidaju sprat, postave stepenice od T1 do gore i na spratu naprave još jednu pasošku i skenere, tako da kad se prođe kroz taj deo-opet dolaziš na sprat T2 gde će biti novi komercijalni sadržaji.. T1 bi se koristio samo za niskotarifne letove.

Tako bi se smanjile gužve na novoj pasoškoj, a i putnici ne bi morali da prolaze ceo aerodrom od T1 dok se popnu gore... svi tokovi putnika bi se svakako ulivali u novi prostor sa šoping i ugostiteljskim sadržajima na T2.
 
Kako reče brat-nova zgrada ima 11 i kusur hiljada kvadrata.. :ROFLMAO: Al, dobro, frizura mu je zanimljiva..dao mi ideju :LOL:
 
Negde na tom videu od 10:40 reče da će u sledećih par godina biti produžena C strana za 3 gejta. Kaže da će na C strani biti ukupno 28 gejtova a sada ih ima 14.

Ja sam video rendere sa 17 mostova na C strani, a sada ih ima 14. Ne znam gde je izvikao onih 28? Čak i sa A stranom biće 10 mostova na A strani + 14 postojećih mostova na C strani + 3 najavljena i vidljiva na renderu = 27 a ne 28 i to samo na C strani??? Da li ste vi ukapirali tu njegovi računicu?
 
Možda se u to računaju i autobus gejtovi ispod ovih 14 sa avio mostovima?
 
Ajde još jednom: trenutno ima 14 mostova na C strani, ne računajući C10x bus gejtove. Možeš lično da prebrojiš na slikama. Gradiće se još 3 mosta, kao što je na renderima.

Ali kako je došao do 28 samo na C strani???
 
Ajde još jednom: trenutno ima 14 mostova na C strani, ne računajući C10x bus gejtove. Možeš lično da prebrojiš na slikama. Gradiće se još 3 mosta, kao što je na renderima.

Ali kako je došao do 28 samo na C strani???
Pa ne kaže da će da bude 28 avio mostova nego 28 gejtova 🙂 To može biti 14 gejtova gore sa avio mostovima i isto toliko u prizemlju bez avio mostova i autobuskom vezom.
 
Ajde još jednom: trenutno ima 14 mostova na C strani, ne računajući C10x bus gejtove. Možeš lično da prebrojiš na slikama. Gradiće se još 3 mosta, kao što je na renderima.

Ali kako je došao do 28 samo na C strani???
Ko zna, mozda planiraju jos bus gejtova iza C14. C15a-f i tu onda dolazimo do 28 gejtova na C strani: 17 na mostovima i 11 bus gejtova.
 
Koliko vidim, i dalje ne postoje odvojeni šalteri za građane Srbije, i za ostale državljane.

Razlozi za:
- efikasnija i brža kontrola. Nije potrebno proveravati iste stvari za državljane i ne-državljane, tako da jedan službenik može više državljana da proveri u određenom vremenskom periodu. Jedan ne-državljanin, koga detaljnije kontrolišu, može da stvovi nepotreban red iza sebe
- ukazivanje poštovanja prema poreskim obveznicima, koji jelte plaćaju
- dobra praska iz bukvalno celog sveta

Razlozi protiv:
- ko ih ****, može nam se
 
Свуда, али буквално свуда имаш за домицилно становништво посебне шалтере. Не видим ни један разлог да се мешам са страницима. Јер ако мене кецају свуда па ваљда могу у своју земљу да уђем мање више брзо. Па и то сам летос морао на кварњака, јер су направили општи ред и нико није изашао да нас са српским пасошима погони напред, а ми стојимо у реду мање од 5 седкунди.....
 
Koliko samo razumeo uskoro, sledece godine, stizu ID kartice za Open Balkan tako da cete verovatno cekati do tad za posebne linije.
 
То могу да буду још један или два шалтера или типа домаћи лет.
 
Si siguran za to?
Nisam siguran ali u zadnjih mesec dana je vodja najavljivao na sva zvona da je u pripremi i da krece uskoro, i da ce se sa time automatski vezivati radna dozvola. Takodje ce sa tim karticama biti popusti na hotelski smestaj, gorivo itd. A posebne trake na granicnim prelazima za Open Balkan najavljuju vec duze, tako da mislim da je to vezano jedno uz drugo.
 
Свуда, али буквално свуда имаш за домицилно становништво посебне шалтере. Не видим ни један разлог да се мешам са страницима. Јер ако мене кецају свуда па ваљда могу у своју земљу да уђем мање више брзо. Па и то сам летос морао на кварњака, јер су направили општи ред и нико није изашао да нас са српским пасошима погони напред, а ми стојимо у реду мање од 5 седкунди.....
Bilo bi baš lepo kada bi srpska policija poštovala srpske građane, međutim, naša policija se šlihta stranim posetiocima, a na nama trenira strogoću i da im oprostimo što su nas tukli.
 
Aerodrom Beograd u martu 2023. rekordnih 472 594 putnika. Sto je povecanje broja putnika za 29% u odnosu na mart 2019. god.

U periodu januar - mart 2023. god u odnosu na isti period 2019. god povecanje broja butnika iznosi 27%

 
Aerodrom Beograd u martu 2023. rekordnih 472 594 putnika. Sto je povecanje broja putnika za 29% u odnosu na mart 2019. god.

U periodu januar - mart 2023. god u odnosu na isti period 2019. god povecanje broja butnika iznosi 27%

Занимљив детаљ у прилог дискусији о потреби за другом независном пистом у Београду - број путника расте отприлике двоструко брже него број летова (29% наспрам 17%). Овакав тренд односа броја путника и летова се може очекивати на дуже стазе, и поклапа се са трендом какав се могао уочити на другим аеродромима који су пролазили кроз сличан раст (нпр. Будимпешта у првих 20 година транзиције).

Дакле, за очекивати је да када број путника дође до 15 милиона годишње, број операција у вршном сату неће битно прелазити 30, што је и даље значајно испод капацитета једне писте (који може бити и преко 50 операција у сату, са рулницама за излазак при великој брзини).
 
Posle skenera (odlasci)

9b880ab6ee24e636c4e8a0e6f1010031.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Kad se prođu skeneri, koliko otprilike ima metara pre nego što se dođe do stare zgrade?
Ne znam, nema mnogo. Slab sam ti ja u orijentaciji. A i gledao sam u telefon :)

Druga tema, tj. večna tema beogradskog aerodroma:
Centralni WC na tzv. Teslinom trgu je ponovo smrdljiv, u svim pisoarima začepljena mokraća, kabine iznutra ižvrljane (potpisi markerom), aparat za sušenje ruku tako izgleda da nisam gurnuo ruke u njega. Rečju - odvratno.
Da odgovorim na naredno pitanje - nisam slikao jer je bilo ljudi. Ne mogu da slikam kao manijak.

Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Mislim da se skeneri završavaju otprilike u osi onog zareza na fasadi nove zgrade... pitam zbog procene o veličini prostora buduće šoping zone..
 
Vrh