Ne zaboravljam, sigurno ogroman broj ljudi leti kad imaju toliki promet, ali mislim da Budimpešta nema mnogo potencijala za rast, za razliku od Beograda. Da su daleko trenutno od nas, daleko su. Da su nedodirljivi, baš i nisu.
E, pa, tih 4 miliona turista se u stvari množi sa 2, to je 8 miliona putovanja. Ali dobro, nisu svi avionom.
Talin je prelep grad, Helsinki mu na 2 sata vožnje brodom, a Berlin na glasu, nema tu iznenađenja.
O ne guzva, stvorio se red na aerodromu koji se ceo rekonstruise, vidi ovo, policija je korupmirana, deca nam se lece preko sms poruka, mi Srbi smo govna...Нису способни да организују ни ред тј. змијицу на одласцима. У почетку је и постојао неки ред који су путници сами направили, после су новопридошли почели да га прескачу. Двојица из обезбеђења дословно блеје. У неким тренуцима је било и на ивици инцидента. Кад се укрсти српски народ и француско управљање, добије се овај хаос.
Pogledajte prilog 156148
Каква полиција и СМС поруке? И нема ово никакве везе са реконструкцијом. Постоји сасвим довољно места да се направи нормалан ред у облику змије (више од половине површине хола је било слободно), само неко треба да ради свој посао уместо што се крије по канцеларијама.O ne guzva, stvorio se red na aerodromu koji se ceo rekonstruise, vidi ovo, policija je korupmirana, deca nam se lece preko sms poruka, mi Srbi smo govna...
reprezentativnost ne mora da se ogleda u raskosi, daleko od toga. Reprezentativnost = auteticnost = unikatnost. objekat Lidl-a ≠ unikatnost. Zagreb i Split nisu raskosni, daleko od toga, ali jesu unikatni svakako.Могу рећи да ми се смеши брк кад помислим како је аеродром у последњој години државног газдовања (2017) остварио нето добит од свега тридесет милиона долара, а затим уронио у године пандемијског губиташења, на бригу приватног инвеститора. У међувремену му је без динара мог пореза утростручен капацитет и драматично унапређена оперативна инфраструктура.
Ко мисли да су аеродроми (нарочито они периферни, на глобалном нивоу, и нарочито они у државним рукама) врло профитабилан бизнис чија “репрезентативност” треба да се огледа у раскоши, сад има прилику да види како изгледа рационално и одмерено пословање.
Мислим и даље да си превише строг кад га поредиш са Лидлом, а да поређење са Загребом и Сплитом није адекватно.reprezentativnost ne mora da se ogleda u raskosi, daleko od toga. Reprezentativnost = auteticnost = unikatnost. objekat Lidl-a ≠ unikatnost. Zagreb i Split nisu raskosni, daleko od toga, ali jesu unikatni svakako.
Naravno da nismo 3. ali biti u Šengenu znači desetine destinaciju u režimu de facto domaćeg saobraćaja.Нисмо Трећи свет, не зезај.
Za Berlin je bitan sadržaj koji nudi i to šta je glavni grad.Naravno da ta činjenica da je neki grad monumentalan i kraljevski prilično olakšava promociju, ali to definitivno nije jedina stvar koja može privući turiste. Evo baš sam guglao najposećenije Evropske gradove - prvo što mi pada u oči je da je Berlin (koji meni nije baš monumentalan) sa 6.3 miliona prilično ispred Budimpešte sa (meni iznenađujućih, samo) 4 miliona, koliko i ima i Talin npr. Drugo, da ta 4 miliona turista su samo 1/4 od 16 miliona godišnjeg prometa Budimpeštanskog aerodroma.
I Vašington je glavni grad, pa nije baš neka turistička meka. Da, sadržaji su bitni, to je bila moja poenta - da ne mora grad da bude carski i monumentalan da bi bio zanimljiv turistima.Za Berlin je bitan sadržaj koji nudi i to šta je glavni grad.
Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
I Vašington je glavni grad, pa nije baš neka turistička meka. Da, sadržaji su bitni, to je bila moja poenta - da ne mora grad da bude carski i monumentalan da bi bio zanimljiv turistima.
Swiss je u wet-lease uzeo dosta Air Balticovih A223. Cini mi se 10 ili 12 aviona.Откуд Ербалтик из Цириха за Београд?
Dobri kadrovi:Novi kontrolni toranj na Aerodromu "Nikola Tesla"