Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Krov se sastoji od belih panela, ne verujem da ne zamena zahtevna i mislim da će u jednom trenutku zameniti panele u crne.
 
Neće oni tu ništa da rade, beli krov t2 će tako da ostane.. jedino će ovaj zidić od belih blokova između 2 dela zgrade malo da upristoje i to je to.
Neka me neko upućeniji u rekonstrukciju ispravi, ali zar nakon završetka ovog novog dela i pristupnog puta ne sledi rekonstrukcija postojećeg Terminala 2 koji bi većim delom trebalo da postane reteail i F&B zona?


Facade-landside-768x403.jpg

3-4-768x403.jpg
 
Prostor ispred je mali, a ni unutra nije mnogo bolje. Sa samim ulazom zu zabetonirali kapacitet.
 
Ova pregrađena i zatvorena unutrašnjost terminala, koja se vidi na tom snimku koji sam okačio je privremena-neće tu stvarno biti zidovi, nego prostor za kafiće/restorane, koliko sam skapirao prema onim planovima zgrade.. e sad, da li je to pametno, da sa vrata nailaziš i prolaziš kroz tu zonu da bi došao do šaltera za čekiranje.. ne znam..
 
Била би ово пристојна аутобуска станица.

Јефтиније и бедније није могло.
U poredjenju sa Singapurom da, ali u poredjenju sa sirom regijom pristojno. Stvarno ne znam sta se ovde ocekuje. Ti aerodromi o kojima sanjate kostaju desetine milijardi dolara.
 
А могло је ипак мало боље...

Једино их донекле вади што је то, реално, крпеж, односно, буџење већ постојећег терминалског комплекса - који је и сам већ био буџевина.
 
Ako je region Srbija i Bosna onda da, a u Splitu imamo ovo:

Svaki put kada čujete iz usta političara poređenje sa regionom, da znate koje zemlje čine region:
- Srbija
- Crna Gora
- Bosna i Hercegovina
- Severna Makedonija
- Albanija

To je taj region u kom smo lideri. U tom regionu nisu ni Hrvatska, ni Mađarska, ni Rumunija, ni Bugarska. To stvarno mora svima biti jasno.
 
С тим што се вероватно нису стилски Франци него наши мутни типови јер је по свему судећи и иза овог криминала домаћи капитал а страно звучно име параван које се гребе за проценат и суштински не ради ништа.

Французи имају дугу традицију корумпираних еминентних компанија
 
Председник уживо из Катара јуче:


“У последњем моменту успели смо да направимо тај фантастични концесиони уговор са Французима,
погледајте како нам се шири, погледајте како нам се улепшава аеродром,
то је један од најмодернијих аеродрома,
погледајте како нам изгледа данашњи контролни торањ у односу на онај срећна нова ‘63. у Ћилипима, дакле то важи и за авиокомпаније, то је ствар престижа, то није ствар само новца…”
 

:rolleyes:
Pa ako svi koji su glasali nisu nikada bili kada pada kiša, i još bili samo u tranzitu i nisu morali da napuštaju aerodrom, i još priđe izbegli gužve i duge šetnja... Možda ali slabo...
 
Pa ako svi koji su glasali nisu nikada bili kada pada kiša, i još bili samo u tranzitu i nisu morali da napuštaju aerodrom, i još priđe izbegli gužve i duge šetnja... Možda ali slabo...
Sve ove nagrade za real estate projekte i aerodrome su ništa drugo nego “ja tebi vojvodo ti meni serdare” biznis sveta.
 
Сплит и Сарајево лепо изгледају, само немојте да заборавите једну ствар, ово су потпуно нови терминали. Београд шири постојећи, тако да су се одлучили за, што је боље могуће, калемљење постојећих објеката. када дође ред да се гради нови терминал, е онда можемо да причамо о естетици и поредимо са другим терминалима. за калемљење, ово је сасвим пристојно
 
Vrh