Ne znam da li si pokušavao, ali čuvar na ulazu za parking Muzeja (trenutno - gradilište) ne dozvoljava parkiranje na tom mestu.Najbolje je parkirati na ulazu u muzej vazduhoplovstva dok osoba koju cekate ne izadje iz zgrade aerodroma, pa je onda pokupiti tamo na drop off zoni… Za to vreme mozete obici malo postavku na otvorenom ako vas ne istera portir. Naime, dok se rade stepenice na ulasku u muzej, zabranjeno je obilaziti postavku u dvoristu muzeja Dosta bizarna situacija
Jutros katastrofa od reda za bezbedpnosnu kontrolu. Ovoliki red nisam video ni u avgustu kada sam putovap.
Posebna sramota je što na stepenicama pre bezbedpnosne kontrole ne stoji neko sa aerodroma i formira red pa tako neki dorektno sa stepenica staju u red i prave levak a neki stoje u dosta duzem redu koji ide oko restorana. Sve u svemu jako jako loša organizacija.
Ne znam da li si pokušavao, ali čuvar na ulazu za parking Muzeja (trenutno - gradilište) ne dozvoljava parkiranje na tom mestu.
Забрањено! Па ваљда се од гледања не хабају експонати??
Prepadnut ovim postom poštovanog kolege, s viškom adrenalina nakon sinoćne odbojkaške utakmice, zbog čega je izostala mala sova pred put, nacrtah se jutros u 4 na aerodromu - nigde žive duše!
Sve do mog leta u 6:30, ni traga od neke gužve, prilazi kontroli uredno uzmijeni trakama, svi zevaju... verovatno postoje kritični dani.
Elem, isprobao sam novi self-check-in, koji upravo uhodavaju, uz asistenciju i pojašnjenja ljubazne dese. Postoje konzole kao i do sada, na kojima se prvo učekiraš sa šifrom leta, pa onda s tim b-pasom pravo napred do šaltera za prtljag. Tamo te čeka interaktivno ekranče, učitaš kur-kod i staviš prtljag na vagu, novi klik i štampač izbaci traku, koju sam zalepiš na kofer, odvojiš od toga odsečak za sebe i ćao. Sve traje 2 minuta, znači dopalo mi se.
Cene rakije u fejkfrišopu prešle crvenu liniju!! Srećom, ima ih par za oko 20 jura. Ajd' živeli!
Pančevački bi bio dobro mesto za početak.Koja bu****..15 miliona putnika za 2 godine.. taj nema veze s mozgom.. bolje neka naredi da se pregledaju mostovi po Srbiji, da se ne desi još neki tragični događaj kao juče.
Sve to stoji ali je bolesno i to da je koncesija dodeljena 2018 a da će nova zgrada i renoviranje stare T2 biti gotovo tek sredinom 2024. Manje vremena je proteklo od početka do prvog leta za novi veliki aerodrom u Istanbulu.
Budi malo realan. Koncesija jeste dodeljena 2018. godine, ali radovi nisu poceli tada, vec pocetkom 2020. godine. A onda je usledilo sta je usledilo i to je usporilo radove. Gradnja ovog centralnog dela je pocela pre manje od godinu dana. Na vrh svega sto se sve radi dok je aerodrom u upotrebi sto dodatno usporava radove.Sve to stoji ali je bolesno i to da je koncesija dodeljena 2018 a da će nova zgrada i renoviranje stare T2 biti gotovo tek sredinom 2024. Manje vremena je proteklo od početka do prvog leta za novi veliki aerodrom u Istanbulu.
Meni se može ugoditi. Da su napravili novi terminal a ne dograđivali postojeći, o tome pričam godinama. Zato sve traje predugo. IST jeste ekstremni primer ali su i drugi greenfield terminali kao što je ZAG napravljeni u kraćem roku. O tome pričam.Stvarno nekim ljudima se ne može ugoditi
Odlicno je kada citiras samo deo poruke na koji zelis da odgovoris.Meni se može ugoditi. Da su napravili novi terminal a ne dograđivali postojeći, o tome pričam godinama. Zato sve traje predugo. IST jeste ekstremni primer ali su i drugi greenfield terminali kao što je ZAG napravljeni u kraćem roku. O tome pričam.
Tamo gde je planirano, ucrtano i isparcelisano već tridesetak godina?
то је постала већ нормална ствар
Ja samo kažem gde jer je Perkan pitao, očigledno neznajući da je prostor za to odavno planiran.Zasto? Kojom ekonomskom logikom bi se vodio da pravis potpuno novi terminal, pistu, infrastrukturu, puteve i sve to povezes sa starim terminalom i pistom a da nisi JFK...
Ne izbegavam virus ali je on uticao samo mesecima a ne godinama na tempo radova, čak su Vinci i Grci to dobro pregurali. Kad su dobili koncesiju Vinci je rekao da će većina biti gotova za 5 godina, tako da je od početka bilo otprilike poznato da će da traje. A sa njima je Delić potpisao ugovor o razumevanju godinama pre toga pa nije bas bio šok kad su dobili koncesiju. O strategiji ZAG nema veze da diskutujem, a to su decenijama ranije bili detaljni planovi, pa bili su i za Beograd, pogledaj projekte sa odvojenom pistom i zasebnim terminalom od kraja prošlog veka i sa početka ovog.Uostalom ne znam čemu ovo, odavno je poznato da je odvojeni terminal mnogo skuplja stvar, ne bi državi ostalo ni blizu ovoliko para od Vincija, ali ne bi bilo kompromisa i terminal bi bio gotov za manje vremena. To je poznata stvar i sad je kasno da se bilo šta menja.Odlicno je kada citiras samo deo poruke na koji zelis da odgovoris.
Ne znam zasto racunas godinu kada je uzeta koncesija kao pocetak gradnje?
Da li si svestan da je avio industrija jedna od najvise pogodjenih koronom i da se jos nije oporavila?
Ako tako računaš, ZAG se gradio od 2007. pošto su tada počeli planovi o izgradnji i finansiranju novog terminala (inače odlična strategija da izgradiš preskup terminal da bi na njega leteo Rajaner i na kraju imaš manje putnika od Prištine)
Koncesija dodeljena početkom 2018, upravljanje Teslom počelo krajem te godine, napravljena građevinska baza i početi radovi na pripremi terena za C hodnik 2019. Ne mislim da su spori, naprotiv, ali ipak bi totalno nova odvojena zgrada bila brza i bolja. Suština je po meni da bi odvojeni terminal i udaljena pista kako su decenijama planirane bile bolje, a taj terminal bi sigurno bio već gotov. Osim veće cene najveća mana tog rešenja bi bio prevoz između dva terminala. Spojeni terminali jesu prednost, čak i u odnosu na aerodromski metro kakav ima Cirih ili Atlanta. Ovo rešenje kakvo se radi jeste daleko bolje od dosadašnjih terminala ali je po mom mišljenju, a očigledno i mišljenju onih koji su decenijama planirali odvojeni terminal, to odvojeno rešenje ipak bolje na duže staze. Vreme će pokazati ko je bio u pravu.Pa ako su potpisali koncesiju 2018. godine i rekli da ce vecina radova biti gotova za 5 godina, to znaci do kraja 2023. godine. A kada uzmemo u obzir da nijedna lopata nije bila zabodena u zemlju do pocetka 2020. godine, stvarno ne razumem oko cega se zalite. Da li ste videli kojom brzinom je rastao C finger, kada poredimo sa radovima koje izvode srpske firme?
Kad smo kod novog terminala, da te pitam. Sta ce nam to? Dosta je skuplje jer bi bio odvojen od sadasnje zgrade, trebalo bi izgraditi nove rulnice i svasta nesto jos. Zatim deo za prtljag na tom terminalu, pa konekcija za putnike izmedju terminala itd... Tvrde da je kapacitet ovako prosirenog terminala 15 miliona putnika. Imamo 24 aviomosta, a bice 27 na kraju i jos 9 bus gejtova. Mnogo veci aerodromi nemaju 24 (27) aviomostova, evo npr. SAW ih ima 20.
Pa ako su potpisali koncesiju 2018. godine i rekli da ce vecina radova biti gotova za 5 godina, to znaci do kraja 2023. godine. A kada uzmemo u obzir da nijedna lopata nije bila zabodena u zemlju do pocetka 2020. godine, stvarno ne razumem oko cega se zalite. Da li ste videli kojom brzinom je rastao C finger, kada poredimo sa radovima koje izvode srpske firme?
Kad smo kod novog terminala, da te pitam. Sta ce nam to? Dosta je skuplje jer bi bio odvojen od sadasnje zgrade, trebalo bi izgraditi nove rulnice i svasta nesto jos. Zatim deo za prtljag na tom terminalu, pa konekcija za putnike izmedju terminala itd... Tvrde da je kapacitet ovako prosirenog terminala 15 miliona putnika. Imamo 24 aviomosta, a bice 27 na kraju i jos 9 bus gejtova. Mnogo veci aerodromi nemaju 24 (27) aviomostova, evo npr. SAW ih ima 20.