требали су када су кренули да раде брзу пругу да испланирају правац преко аеродрома. пре Тошиног Бунара да скрене лево и испод Бежаније ка аеродрому. после би се спојио са постојећом пругом после Батајнице
Podržavam, nek to budu brzi koloseci od Tošinog bunara-aerodrom-Batajnica za regionalni i daljinski saobraćaj. Vozovi sa juga koji terminiraju u Beogradu mogu da terminiraju na Aerodromu, a prolazni vozovi samo prođu ispod. Nešto sam računao i došao do zaključka da bi takva ruta IC vozu između Beograda i Novog Sada dodala 7-9 minuta vožnjeОво се може исправити ако се радикално промени план, и уместо од Земуна, пруга грана од Тошиног бунара, тунелом кроз Б. косу преко аеродрома до обилазне пруге и даље за Пазову. Не знам зашто то не разматрају, не мора ни да буде скупље уопште (пошто, је л` да, у својој варијанти планирају да дуплирају тунел до Земуна).
Било би лепо видети трамвајску линију до аеродрома, међутим, то отвара нову групу питања и проблема.Па зар није лакше онда спојити аеродром и град и на тај начин? Лакше би се и окретница и станица уклопиле у будућу целину аеродрома.
Ваздушни простор Швајцарске је поново отворен и саобраћај се полако враћа у нормалу. Врло могуће да ће сви летови у току дана бити поприлично испретурани, зато саветујем да ко путује или испраћа и дочекује провери сатницу унапред.Швајцарски систем контроле летења је од јутрос у блокади због техничких проблема. Од јутрос нема полетања и слетања са швајцарских аеродрома, нити прелета швајцарског ваздушног простора.
Сви летови за и из Београда ка Швајцарској ће вероватно бити померени више сати. Летови преко Швајцарске такође могу имати кашњења.
Pogledaj temu o rekonstrukciji Bulevara patrijarha Pavla, u vezi tramvajaПа зар није лакше онда спојити аеродром и град и на тај начин? Лакше би се и окретница и станица уклопиле у будућу целину аеродрома.
To je vesićevo maslo i nemoj to uzimati kao reper.Pogledaj temu o rekonstrukciji Bulevara patrijarha Pavla, u vezi tramvaja
A i temu "Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin" i odvajanje prema aerodromu koje - nije ni planirano.
Ne razumem baš smisao ovog argumenta. U ovoj aktuelnoj raspravi, nije tema povezivanja aerodroma sa ostatkom Srbije već povezivanja sa Beogradom. Koji, pored toga što je najveći grad zemlje sa skoro 30% celokupne populacije, je ujedno i turistički centar. A i saobraćajni. Poboljšanje veze aerodroma sa Beogradom znači poboljšanje veze aerodroma i sa ostalim mestima u Srbiji. Uspostavi dobru vezu od ANT do Bloka 42 i omogućićeš svim tim putnicima iz Šida, Novog Sada, Valjeva, Kragujevca... da brzo i lako stignu do svojih međugradskih autobusa koji će ih onda odvesti kućama odnosno dovesti za sledeći let iz Beograda.Најпре, аеродром није само београдски, он је српски, и потребно је гледати како би био увезан у српски саобраћајни систем, а не само београдски. Трамвај не решава проблем везе аеродрома са Шидом, Новим Садом, Ваљевом, Крагујевцем...
Трамвај не решава проблем транспорта терета. Карго саобраћај у Београду расте по стопи већој него путнички, а све што стиже не дистрибуира се само по Београду, већ и по остатку земље.
Ovo je kao da kažeš da ne treba održavati liniju A1 ili 72 jer kakve poente ima, kada se ne poklapaju sa redom letenja. Izvini, a gde to na svetu se redovi vožnje linija javnog prevoza savršeno poklapaju sa redovima letenja na aerodromu? Jel aerodromi funkcionišu tako što osoba u centru sedne u autobus, autobus je doveze do zgrade aerodroma, onda ona uđe istog časa, čekira se, i pravac u avion? Ili se očekuje, pa i zahteva, od putnika da dođe minimum 2 sata ranije na aerodrom?Затим, ако би возни ред трамваја диктирао ритам аеродрома, он можда не би био адекватан за урбани део кроз који тај трамвај пролази (сувише велики такт, сувише касно почиње, сувише рано завршава, или све обрнуто). Због тога би можда била потребна посебна линија која спаја аеродром са периферијом трамвајског система. У том случају се поставља питање ефикасности таквог решења.
Realno, oduvek je nedostajala dobra veza javnim prevozom aerodroma sa gradom (jedna linija mono autobusa nije dobra veza).То је и даље легитимно питање.
Када би Весићев урбанизам био оквир за форум, сви бисмо причали само о преслагању коцки и усправљању семафора.
Мислим да ниси разумео оно што сам написао.Ne razumem baš smisao ovog argumenta. U ovoj aktuelnoj raspravi, nije tema povezivanja aerodroma sa ostatkom Srbije već povezivanja sa Beogradom. Koji, pored toga što je najveći grad zemlje sa skoro 30% celokupne populacije, je ujedno i turistički centar. A i saobraćajni. Poboljšanje veze aerodroma sa Beogradom znači poboljšanje veze aerodroma i sa ostalim mestima u Srbiji. Uspostavi dobru vezu od ANT do Bloka 42 i omogućićeš svim tim putnicima iz Šida, Novog Sada, Valjeva, Kragujevca... da brzo i lako stignu do svojih međugradskih autobusa koji će ih onda odvesti kućama odnosno dovesti za sledeći let iz Beograda.
Tramvaj ne rešava problem transporta tereta zato što je ovde priča o putničkoj povezanosti aerodroma sa gradom. To je kao da kažemo ''ne isplati nam se da vraćamo BG voz do Pančeva jer on neće prevoziti teret''. Ne vidim kakve to veze ima jedno s drugim. I ne, ne mora svaki poduhvat oko ANT da se svodi na kalkulacije s teretima, avioni, kamioni... ANT najpre treba da dobije krštenu vezu sa gradom. Kad je već svi imbecili na vlasti u prethodnih 60 godina nisu napravili.
Ovo je kao da kažeš da ne treba održavati liniju A1 ili 72 jer kakve poente ima, kada se ne poklapaju sa redom letenja. Izvini, a gde to na svetu se redovi vožnje linija javnog prevoza savršeno poklapaju sa redovima letenja na aerodromu? Jel aerodromi funkcionišu tako što osoba u centru sedne u autobus, autobus je doveze do zgrade aerodroma, onda ona uđe istog časa, čekira se, i pravac u avion? Ili se očekuje, pa i zahteva, od putnika da dođe minimum 2 sata ranije na aerodrom?
Ja sam korisnik linije 72 kad god idem na aerodrom. I nemam nikakav problem s time da pođem ranije, stignem ranije i čekam tamo neko vreme. Svakako mi je draže nego da pucam 3 do 5 hiljada na taksi.
Tramvaj do aerodroma se već razmatra. Najavljeno je širenje tramvajske mreže do Bežanijske kose i tačka najbliža aerodromu biće Ulica Huga Klajna, jedan blok pre Bežanijskog groblja.Мислим да би трамвај требало озбиљно разматрати како се подручје око аеродрома буде озбиљно урбанизовало, са све више људи који раде и живе око аеродрома, али невезано за аеродром. Истовремено, трамвај не треба да буде алтернатива возној вези.
S tim se slažem.Сви моји аргументи су водили само ка једном закључку - трамвајска веза не може да буде алтернатива возној, и возна веза је тренутно преча.
За аутобуску везу са аеродромом ја и даље мислим да је најбоље решење оно што је ЈАТ имао још пре пола века - линија од ЈАТ-а ("чекају те доле таксисти код ЈАТ-а") до аеродрома, са две успутне станице.а за бусеве, ево својевремено предлога што сам овде давао (десни клик за пуну резолуцију):
To je znači išlo od Crkve Svetog Marka do aerodroma?За аутобуску везу са аеродромом ја и даље мислим да је најбоље решење оно што је ЈАТ имао још пре пола века - линија од ЈАТ-а ("чекају те доле таксисти код ЈАТ-а") до аеродрома, са две успутне станице.