Ako bi sve LCC kompanije (Wizz, EasyJet u prvom redu) presle na Batajnicu sa BEG-a i plus verovatno bi dose I Ryanair, mozda bi imalo smisla sa komercijalne strane gledista. Sa druge strane, to bi doslovce ubilo Air Serbiu, sto vlast nece dozvoliti, tako da mislim da su price o Bataji samo prazne price.I, koji je forumski koncenzus? Jel se isplati uključivati Batajnicu u civilni saobraćaj ili ostati samo na ANT?
Ili će i ova tema da bude kao BG vozom i RVR, pa jedni kažu ''nema im spasa'' a drugi ''ma može to još 50 godina''. A ja u zabludi da i jedni i drugi znaju šta pričaju.
Pa ne bi Batajnica nestala ili propala ako bi ugostila i civilni saobracaj. Cak naprotiv...Батајница је један од најзначајнијих војних објеката у Србији, ако не и најзначајнији
Ја говорим о независним паралелним операцијама. За то је потребно растојање између оса од 750 м, и тек ту две писте чине озбиљну разлику у капацитету (са којим ми ни у Београду немамо проблем).Kako 400m medjuosovinskog rastojanja nije dovoljno za paralelne operacije? SFO je verovatno najpoznatiji aerodrom sa paralelnim operacijama, a medjuosovinsko rastojanje mu je 230m. DXB ima takodje smaknute piste medjuosovinskog rastojanja 380m. Inace se retko gde dve paralelne piste koriste istovremeno za istu namenu. Naime, obicno se jedna koristi za poletanje, a druga za sletanje.
Veca briga oko batajnickih pisti i rulnica je njihova nosivost. Apsolutno je opravdana sumnja da bi na njih mogao da sleti A320/B737. Takodje, potrebne su dodatne rulnice jer sadasnje nisu dovoljne za civilne operacije.
Мене то управо и плаши и зато и пеним. Па, кога ће да поставе да управља комерцијализацијом Батаје - оне што су реновирали Цара Душана? А све ћемо ми да платимо.Ja realno ne vidim ništa. A u principu zavisi od politike - jak i solidno nezavisan ministar odbrane (čija partija je koalicioni partner u vladi) mogao bi da poželi da zaradi koji dinar od aerodroma. U suprotnom, teško.
Hvala na ispravci, ludnica pa to se više ne zna ko pije a ko plaća! Dajte još par aerodroma dok je vruće, i hoću svaki da ima Soko direktno do svakog terminala!@peper.mint
Sad je u prostornom planu Vojvodine novosadski flughafen 'vraćen' u Čenej, a planirani su i aerodromi za putnički saobraćaj u Vršcu i - Subotici
Ni kovinski...Чудно да нису узели у обзир Сомборски аеродорм.