Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Pa upravo smo isto konstatovali...
Konsolidovaće dok ulaganja ne postanu nužna.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Evo prve informacije o tome šta će se raditi na Aerodromu Beograd u narednih 5 godina - ukupna vrednost investije je 262 miliona evra:

- Izgradnja ukupno 42.000 m2 nove terminalske površine
- Rekonstrukcija postojećih 15.000 m2
- Izgradnja nove piste od 3.500 metara
- Rekonstrukcija postojeće piste od 3.400 metara
- Izgradnja 9 rulnih staza (TWY)
- Proširenje aprona za dodatnih 55.000 m2, uključujući i infranstrukturu
- Proširenje dela za odleđivanje aviona za dodatnih 6.000 m2
- Izgradnja novog parking prostora sa 2.400 mesta
- Dogradnja novih prilaznih puteva aerodromu ukupne dužine 3.500 metara
 
Wow odlican plan! Cak i bez toga ovo je odlican potez bio a ako urade barem deo od ovoga bice super.
 
Nema mesta u Surčunu za sve ove hiljade kvadrata, pogotovo u prvih 5 godina ništa neće biti izgrađeno.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Meni je bas logicnije da rade u prvih par godina da bi duze imali benefite, a kako vreme prolazi da bude sve manje investicija.
Ali vidjecemo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596149#p596149:2u8r9ral je napisao(la):
VeniVidiVici » Sub Jan 19, 2019 2:06 am[/url]":2u8r9ral]Evo prve informacije o tome šta će se raditi na Aerodromu Beograd u narednih 5 godina - ukupna vrednost investije je 262 miliona evra:

- Izgradnja ukupno 42.000 m2 nove terminalske površine
- Rekonstrukcija postojećih 15.000 m2
- Izgradnja nove piste od 3.500 metara
- Rekonstrukcija postojeće piste od 3.400 metara
- Izgradnja 9 rulnih staza (TWY)
- Proširenje aprona za dodatnih 55.000 m2, uključujući i infranstrukturu
- Proširenje dela za odleđivanje aviona za dodatnih 6.000 m2
- Izgradnja novog parking prostora sa 2.400 mesta
- Dogradnja novih prilaznih puteva aerodromu ukupne dužine 3.500 metara


Da li pomenuti plan proširenja, milim na Terminale, novu pistu, saobraćajnice, odnosi se na zemljište, na komke se trenutno nalazi aerodrtom, ili se nešto planira i na strani ka Surčinu i Beogradskoj obilaznici, na mestu gde je sad poljoprivredno zemljište, mislim na deo preko puta sadasnjeg kargo centra i muzeja JRV, ili pričamo o ,,alternativnoj pisti" , o kojoj su mdiji pričali. Milsim na plan proširenja Aerodrom koji je Aktuelan još od 80tih godina, i koji je predviđen GUP Beograda.
 
Oce pravo tako ili "umetnutu" pistu?

Gatwick valjda ima nesto tako umetnutno: It operates as a single-runway airport, using a main runway with a length of 3,316 m (10,879 ft). A secondary runway is available but, due to its proximity to the main runway, can only be used if that is out of use. https://en.wikipedia.org/wiki/Gatwick_A ... ite_note-1 ... i sa jednom (aktivnom) pistom imaju 46 miliona putnika godisnje.
 
Govorilo se o umetnutoj pisti, privremenog karaktera koja ce se koristiti dok postojeca pista bude renovirana. Ne znam koliko je dobro da ta umetnuta pista bude trajno resenje?

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
служиће као рулна стаза и као резервна писта, као и на Гетвику
 
пад обро, Шерметјево 6, али ти аеродроми имају далеко већу базу од Београда, њима је 1% раст годишње оно што ми скупимо путника за пола године. Севиља је од малих аеродрома имала одличан резлутат, зато смо ми пали
 
нови терминал и писта до 2024. Терна је добила уговор од стране Вансија да играде нове и обнове постојеће објекте у оквиру аеродрома, и сви послови да буду готови до 2024. иначе, нови терминал ће имати површину од 42.000 м2. оно што мене буни је то да ли је скроз нов терминал, или је то планирано проширење Т2
 
I ja sam zbunjen, logičnije bi bilo da se širi T2, ali ne preindicirajmo.
Generalno, lepe vesti.
Johnny, koliki je stari terminal u ZG u poređenju sa BG?
 
Rupetina (stari ZG terminal). Bez avio-mostova (fingera).

Ovo je sve očekivano. Jedino, to što su dali građevinske poslove Grcima, sugeriše mi da se Vinci neće vraćati na tržište Srbije kao građevinska firma. Ili je neki drugačiji aranžman u pitanju.
 
заједничко улагање 51/49 у корист Вансија, тако да ће заједно градити

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596554#p596554:39wdso0v je napisao(la):
DzonTravolta » 21 Јан 2019, 10:57[/url]":39wdso0v]Johnny, koliki je stari terminal u ZG u poređenju sa BG?

што каже Панта, рупа. мада бих ја рекао шупа. нови терминал је 65.860 м2

а ево подсетник на план претходног менаџмента за проширење постојећег Т2

 
5330118795c45e617181a5406388638_w640.jpg



https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=01&dd=21&nav_id=1496183
 
Hmmm vidim optimizam se radnja na ovoj temi. Ja ga baš i ne delim, al BiH najiskrenije voleo da vi budete u pravu.

Što se tiče izjave nekih forumaša o tome kako nema mesta uvećanju profita ako nema velikih investicija, bojim se da niste u pravu.
Na primer, dupliranje cena usluga diže profit ne duplo već i više od toga. ;)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
A šta se dešava sa novim tornjem, bilo je priče o tome jedno vreme?
 
видим да сви воле да користе стари мастер план који, врло вероватно, више није актуелан

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596645#p596645:2mp9zx9d je napisao(la):
laki72 » 21 Јан 2019, 18:54[/url]":2mp9zx9d]Što se tiče izjave nekih forumaša o tome kako nema mesta uvećanju profita ako nema velikih investicija, bojim se da niste u pravu.
Na primer, dupliranje cena usluga diže profit ne duplo već i više od toga. ;)

напротив, дуплирање цена услуга може само да драстично смањи број превозилаца и путника
 
A manje putnika znači i manje zarade od "sporednih" delatnosti - znaci navoda su tu, jer su savremeni evropski aerodromi, zapravo, veliki šoping centri. Tu je Tesla bio posebno slab, jer je valjda 80% zarade aerodrom ostvarivao od osnovne delatnosti, i to su neki učesnici na tenderu za koncesiju (Korejci) već označili kao najveći prostor za rast. Tu "rupu" će, razume se, popuniti Vinci.

Uostalom, da koncesionari žele model malo putnika/visoke takse - a ne žele sigurno - ne bi planirali da dograde onoliku površinu, veću od postojećih terminala. To će uglavnom biti komercijalni prostor.
 
Od ovog sirenja na juznu stranu (ova potpuno nova pista) nema nista jer to zemljiste nije otkupljeno od privatnih lica. Po projektu za to treba oko 290 hektara ,a ako je trecina otkupljena do raspada Jugoslavije to je sve. Ne znam sta podrazumevaju pod ``NOVA``pista . Da li je to ``umetnuta`` ili potpuno nova? Ako planiraju da izgrade ceo projekat za 5 godina ,pa koliko im treba za eksproprijaciju zemljista i to bez da se iko od vlasnika protivi. Tesko da ce ista biti od toga ,a i ne zna se kad uopste ulaze masine da pocnu izgradnju. Pre ce biti da je to ulaganje u vec postojece objekte i zemljiste na severnoj strani ka Novom Beogradu.
 
Vrh