Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Novi koncesionar/nove linije/verovatno dolazak novog low cost/možda i Toronto ili Peking- 2019-te 6,273 ooo

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
5.88mil

Da bi nove linije počele da daju rezultate treba da se otvore 1.1. Sada smo već na kraju januara, a mora i da ima kod će da putuje... Eto, ostavljam malu marginu za rast, ali sumnjam...
 
5.976.861 и ни торба више.
Него јел' тај Ванси коначно ушао у посед Аеродрома, односно јел' почело одбројавање?
Да будем прецизнији, ког дана је одбројано 24 године, 11 месеци, 29 дана до истека концесије? Или су узели концесију, али ће почети са одбројавањем кад влас' угаси Ниш, а све остале пољане намењене изградњи аеродрома буду заузете зградама или тржним центрима.
 
Krajem decembra je Vansi uplatio koncesionu naknadu i prakticno preuzeo upravljanje ANT-om.
 
Хвала Игоре, али ме интересује баш званичан датум преузимања, који је правно обавезујући за све уговорне стране.

Уплата концесионе накнаде је потребан (са стране Владе) али не знамо да ли је и довољан услов (са стране Вансија).
 
Ugovorene strane imaju ugovor a ugovoru ni traga ni glasa. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596803#p596803:r2tpbq3r je napisao(la):
JohnnyLee » 22 Jan 2019 02:50 pm[/url]":r2tpbq3r] шта даље чекају, заиста не знам
Чекају модел по ком ће нам ванси отети тај торањ. Иначе мастерплан по којем ће радити ово буџење је очајан и заправо мање амбициозан од планова претходног руководства аеродрома који би се реализовали из редовних прихода аеродрома. Толико о концесији чија је једина сврха да партија забоде пола милијарде у партијску касу. Све ово око аеродрома и ер србије је једна таква спрдачина и лоповлук да немам желудац за ову тему.
 
Mile pisi be tuj +20000.. kuj da gi broji .. ne se akamo

Aerodrom ...Broj putnika 2018 Broj putnika 2017 Rast (%) Razlika
Niš ............. 351.582.................331.582 .....▲ 6.0......+ 20.000 :)

NT 6.05
 
Солидно изгледа, и потрошено је време за њега. Ја ту невидим криминално лоше ствари које не треба радити...
 
Zna li ko vise o ovom prosirenju gde ce se siriti, gde bi trebalo biti nova pista i kako ce to sve uticati na stanovnike koji zive oko aerodroma?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600181#p600181:315ed7yt je napisao(la):
Miksa » Uto Feb 05, 2019 2:20 pm[/url]":315ed7yt]Zna li ko vise o ovom prosirenju gde ce se siriti, gde bi trebalo biti nova pista i kako ce to sve uticati na stanovnike koji zive oko aerodroma?

Ne gradi se nova pista. Radi se privremena "umetnuta" i obnavlja iz temelja postojeca kojoj istice resurs.
 
Уметнута ће моћи да помогне код случаја као овог лета кад је Египтеров авион блокирао аеродром?

Ако је тако, мислим да још дуго неће Тесли бити потребна друга писта.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600195#p600195:3oaim8uk je napisao(la):
Прле » Uto Feb 05, 2019 2:59 pm[/url]":3oaim8uk]Уметнута ће моћи да помогне код случаја као овог лета кад је Египтеров авион блокирао аеродром?

Ако је тако, мислим да још дуго неће Тесли бити потребна друга писта.

Umetnuta, pomoćna pista, će služiti dok se budu izvodili radovi na glavnoj pisti a kasnije verovatno samo kao zamena za glavnu pistu kao kod pomenutog slučaja.
 
Ako se ne gradi nova pista vec samo umetnuta ,da li to znaci da naselje moze komotno da se siri prema autoputu i skroz do muzeja? Sto onda blokirati legalizaciju postojecih kuca i ne dozvoliti da se Surcin prosiri do postojeceg kargo centra kada se nikada aerodrom nece graditi sa te strane? Ionako je tesno postalo a i sve vise ljudi se naseljava u tom kraju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600261#p600261:24klqik5 je napisao(la):
zastitar » Uto Feb 05, 2019 6:52 pm[/url]":24klqik5]Ako se ne gradi nova pista vec samo umetnuta ,da li to znaci da naselje moze komotno da se siri prema autoputu i skroz do muzeja? Sto onda blokirati legalizaciju postojecih kuca i ne dozvoliti da se Surcin prosiri do postojeceg kargo centra kada se nikada aerodrom nece graditi sa te strane? Ionako je tesno postalo a i sve vise ljudi se naseljava u tom kraju.

Master plan postoji već godinama. Aerodrom će se narednih godina i decenija širiti i povećavati svoju ukupnu površinu. Problem nelegalne gradnje u zoni aerodroma traje od devedesetih godina pa sve do danas. Nelegalnom gradnjom je već učinjena ogromna šteta, kako će se rešiti problem nelegalne gradnje u zoni aerodroma sam bog zna..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600264#p600264:22dwa9hq je napisao(la):
Djape » Tue Feb 05, 2019 6:02 pm[/url]":22dwa9hq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600261#p600261:22dwa9hq je napisao(la):
zastitar » Uto Feb 05, 2019 6:52 pm[/url]":22dwa9hq]Ako se ne gradi nova pista vec samo umetnuta ,da li to znaci da naselje moze komotno da se siri prema autoputu i skroz do muzeja? Sto onda blokirati legalizaciju postojecih kuca i ne dozvoliti da se Surcin prosiri do postojeceg kargo centra kada se nikada aerodrom nece graditi sa te strane? Ionako je tesno postalo a i sve vise ljudi se naseljava u tom kraju.

Master plan postoji već godinama. Aerodrom će se narednih godina i decenija širiti i povećavati svoju ukupnu površinu. Problem nelegalne gradnje u zoni aerodroma traje od devedesetih godina pa sve do danas. Nelegalnom gradnjom je već učinjena ogromna šteta, kako će se rešiti problem nelegalne gradnje u zoni aerodroma sam bog zna..

Slazem se sa tobom . Ali kad vec drzava nije bila postena pa otkupila svo zemljiste predvidjeno za sirenje ,onda barem Vansi treba to da uradi ,a ne da brane ljudima da raspolazu sa svojom privatnom imovinom kako oni zele ves ce suzdrzavaju zbog necijih lepih zelja. Ovako lepo mogu sve da otkupe ,a sama izgradnja u tom slucaju moze da bude i sudnjeg dana ,a zemljiste je bezbedno i sacuvano u tom slucaju.
 
Slazem se sa tobom . Ali kad vec drzava nije bila postena pa otkupila svo zemljiste predvidjeno za sirenje ,onda barem Vansi treba to da uradi ,a ne da brane ljudima da raspolazu sa svojom privatnom imovinom kako oni zele ves ce suzdrzavaju zbog necijih lepih zelja. Ovako lepo mogu sve da otkupe ,a sama izgradnja u tom slucaju moze da bude i sudnjeg dana ,a zemljiste je bezbedno i sacuvano u tom slucaju.
Eksproprijacija zemljišta je bila predvidjena još pre 40 godina kada je u DUP unešeno produženje piste. Država ništa nije učinila. Vlasnici poljoprivrednog zemljišta su u medjuvremenu isparcelisali i prodali svoje posede. Aerodrom Beograd je od 2.000tih u više navrata ukazivao na ovaj problem i podnosio tužbe. U medjuvremenu je u zoni aerodroma izgradjeno bespravno više stotina kuća. Vinci sa tim nema nikakve veze. Sva eventualna odgovornost i obaveze su na državnim organima.
 
Naravno da Vinci i ne treba da ima nista sa tim. Hocu da kazem da je drzava opet kriva sto im nije dala cistu situaciju. Dali su koncesiju a nisu izvrsili eksproprijaciju po master planu i ostavili im ciste papire. Upravo na toj strani ka Surcinu su jos pre 30 godina kupovali dosta zemlje i obradjivali je u ime Aerodroma i nikad je nisu preveli na sebe vec je ostala na starim vlasnicima. Nesto jesu preveli sto se moze videti u Geosrbiji ali to je sve sitno. O ovoj zoni gde su izgradjene kuce necu da ni komentarisem. Cudi me da je Vinci pristao da udje u posed a da mu to nisu sredili.
 
Vrh