Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

нема ту да се ради ескпропријација јер се све ради на земљишту које је у власништву аеродрома, а та "уметнута" се ради на месту садашње рулнице

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596678#p596678:35epcq7x je napisao(la):
Ris » 21 Јан 2019, 21:54[/url]":35epcq7x]A šta se dešava sa novim tornjem, bilo je priče o tome jedno vreme?

СМАТСА то треба да гради, најављивали су почетак до краја 2018. знам да су им одобрене финансије за оба торња, и у Београду и у Нишу. шта даље чекају, заиста не знам
 
Неки тендери нису завршени на време, креће градња за који месец (најкасније до маја).


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zaključak:
Zagreb + Ljubljana + Banja Luka = 5,2mil. LJ i BL su od ZG na sat vremena vožnje. To se gadja sa Beogradom (5,6mil) ako gledamo putnike koji gravitiraju toj oblasti.
Ali realno ima više prostora za bar milion putnika više na Nikoli Tesli. Razlozi:
a) Sa Nikole Tesle ima više putnika koji lete ka istoku nego iz ZG+LJ+BL. Probaću da iskopam te podatke.
b) Neisplativo je putovati avionom iz ZG+LJ ka Austriji, Severnoj Italiji, Nemačkoj, Češkoj, Slovačkoj... kad imaju dobre puteve i dobru železnicu.
c) Traži se novi hub da se "razbije" monopol Istanbula za vezu Zapada sa istokom. Lokacija Beograda je teoretski bolja od ZG, ali je u rangu sa Sofijom, Prištinom i Nisom. Po meni Nis ima najbolju lokaciju, ali ko sam ja....

Zaključak, ako Vansi stvarno hoće da radi, kao što obećava (a tehnički je osim pista najveći izazov magla jer je baš mikrolokacija takva) i ako grad omogući brzu vezu Aerodrom - grad Beograd (npr. tramvaj/laki metro/...) onda Nikola Tesla može "da izdominira" u par godina i pokupi veliki procenat putnika sa ostalih aerodroma, kao i da poveća tranzit, što mislim da im je glavna misao vodilja.
 
Ja koliko se secam ,najavljeno je 732 miliona evra investicija. Ako je sada ugovreno 262 miliona , za cega je onda preostalih pola milijarde?
 
Za koncesiju je pocebno bilo pola milijarde ,posebno ce biti i sitna godisnja naknada u buducnosti. Ovde je rec o novcu za investiranje. To je ukupno famoznih 1,4 milijarde za ceo projekat. Velik je novac u pitanju a jos nije rasporedjen.
 
за концесију је већ отишао 501 милион. осталих 732 су инвестиције. реално, ако би се испоштовао фамозни мастер план, већи део ствари из њега могу да ураде за те паре
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=3546#p3546:1bkttl2l je napisao(la):
Igor » 21 Mar 2007 10:23 am[/url]":1bkttl2l]Procena forumaši BEG 2019

Putnika u 2018. 5.641.105

.
.
_________________________

Procena forumaši BEG 2018

Putnika u 2017. 5.343.420

Pegasus 5.58mil
direktor 5.60mil
Igor 5.64mil
milanche 5.64mil

Galeks 5.70
gygy11 5.75mil
danko68 5.78mil
HoRuS 5.82mil
GOJE 5.88mil
kruuki 5.90mil
dragan 6.0mil
JohnnyLee 6.0mil
lukarts 6.08 mil
_________________________

Е Игоре Игоре, био си близу, али најближи је био Директор ипак. Будимо фер :)
 
Nemoj da mu daješ lažnu nadu :p

Milanče i ja smo pogodili u dve decimale :)
 
Uneo sam prognoze u prvi post kako ih možemo proveriti početkom sledeće godine. Lista za prognozu je otvorena još nekih 10-15 dana tako da ukoliko ste raspoloženi iznesite očekivanja :)
 
Ako se ne varam, trebalo bi da se uradi i ovaj deo puta, koji su najavljeni da će se raditi u okviru proširenja pristupnih saobraćajnica (Najvljenih 3500m), ali kao što se vidi po ovoj skici, celekupna ruta ovog novog puta ide preko privatnih parcela (Što se može proveriti preko geosrbije). Znači da se ništa nemože raditi bez Ekspropriacije. Isto važi i za sve sadržaje koji bi se eventualno radili na tim njivama ka Surčinu.

download/file.php?mode=view&id=65617
 
a sta se dobija sa tim putem na slici... da se lakse pristupi tehnici i keteringu sa autoputa?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597241#p597241:29jn3zme je napisao(la):
direktor » Thu Jan 24, 2019 12:04 am[/url]":29jn3zme]A mozda samo nije sprovedeno u katastru ....


Hm ,cisto sumnjam da to nije uradjeno. Ono sto je uzeto odranije ,to je i sprovedno, u skorije vreme nista nije uzimano sa te strane. Ipak ce morati eksproprijacija ,a mislim da ce to tesko da se odrati sa te strane . Mozda neko planira tu privatno nesto da gradi ,bez obzira na dozvole. Ipak 40 godina se nista ne preduzima po pitanju sirenja na tu stranu.....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597160#p597160:3nshb0hw je napisao(la):
Igor » Wed Jan 23, 2019 8:41 pm[/url]":3nshb0hw]Uneo sam prognoze u prvi post kako ih možemo proveriti početkom sledeće godine. Lista za prognozu je otvorena još nekih 10-15 dana tako da ukoliko ste raspoloženi iznesite očekivanja :)

5.95 miliona
 
прво треба да се направи нова петља Аеродром, па онда нови пут
 
Pretprošle godine sam pogodio godišnji broj putnika vodeći se načelom skepse, a za ovu ću dati skroz optimističnu procenu, s obzirom na promenu upravljača: 6,2 miliona.
 
Unete su dodatne dve procene tako da samo napred. Pantograf onako baš optimistično nekih 10% rasta :)
 
Da se nadovežem samo, Iskoristio sam Crtž Master Plana (Da ne produbljujem dalje šta će se i u kom obimu raditi) Dakle crvenom linijom je označena postojeća saobraćajnica koja ide pored NIS-ove pumpe i muzeja, a nova Po master Planu (Ako mu je za verovati i ako se budu držali njega kod Proširenja svega što će se kao Raditi) koja uključuje i tu novu Petlju na Auto put, je označena plavom i ona ide nekako iza Muzeja.

Da izuzmemo to šta je u planu proširenja prvo predviđeno za rad, i ukoliko nije rešen pravno imovinski deo sa privatnim licima, to će se morati rešavati. Nije mi samo jasno kako je država dala koncesiju a da nije rešen celokupni imovisnki deo i oko Aerodorma koji je predviđen za potencialno proširenje, ili se to planira raditi po fazama kako se bude gradilo ?

download/file.php?mode=view&id=65625
 
Vrh