Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Naravno da će promena cena parkinga biti jedna od prvih mera - to je easy money. Samo je pitanje kada će uraditi - moraju da saopšte i neke dobre vesti, pa da to provuku između (npr. nove linije, proterivanje nelegalnih taksista, planovi za izgradnju, isl). Dovoljno je pogledati cene parkinga na drugim aerodromima, eto npr. u Lisabonu, kad već stoji link... 15 minuta = 90 centi, iliti 106 dinara.

https://www.aeroportolisboa.pt/download ... e_id=74756

Što se tiče sajta, pored gore navedenih stvari, nemoguće je videti letove za sutradan (čak i za letove koji su iza ponoći), tako da putnik, ili onaj ko čeka nekoga, ne može da sazna informaciju... Ali, rešiće se to sve vremenom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591608#p591608:2jylqfr3 je napisao(la):
ink » Čet Dec 27, 2018 2:24 pm[/url]":2jylqfr3]Osim što će možda da promene ime aerodroma kod nas, Vinči kupuje drugi najveći aerodrom u Britaniji:

https://www.bloomberg.com/news/articles ... -7-billion
ako moze neko strucniji da prokomentarise ovo imperijalisticko podanistvo od strane engleza a glede prodaje porodicne srebrnine, bio bih mu zahvalan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591791#p591791:1z6r9dnl je napisao(la):
Dordevic » Fri Dec 28, 2018 6:59 am[/url]":1z6r9dnl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591608#p591608:1z6r9dnl je napisao(la):
ink » Čet Dec 27, 2018 2:24 pm[/url]":1z6r9dnl]Osim što će možda da promene ime aerodroma kod nas, Vinči kupuje drugi najveći aerodrom u Britaniji:

https://www.bloomberg.com/news/articles ... -7-billion
ako moze neko strucniji da prokomentarise ovo imperijalisticko podanistvo od strane engleza a glede prodaje porodicne srebrnine, bio bih mu zahvalan.


Vlasnik Getvik-a je američki fond - Global Infrastructure Partners koji je kupio aerodrom 2009. godine za 1.5 milijardi funti. Fond slobodno raspolaže svojom imovinom, i odlučio je da jedan deo proda. http://www.global-infra.com/gatwickairport.php
 
Mi i dalje gledamo svet iz perspektive "to je naše nacionalno blago, ponos". Iako jeste bitna infrastruktura, za razvijeni svet to je roba kao i svaka druga - oni međusobno trguju aerodromima kao kolačićima. Po prioncipu zanima me - kupim, malo unapredim, ostvarim neki profit, onda prodam uz malo sreće skuplje nego sam kupio, pa ostvarim još nešto profita, i odoh da se bavim nečim što me više zanima ili će mi brže obrnuti kapital.
 
Pustite vi to, nego, oce li biti sad veca ponuda low cost letova ili jok? :)
 
Englezi su prodaju javnih preduzeća sproveli slično kao i mi samo značajno transparentnije uz veću upotrebu berze. Royal mail je na berzi, Royal Train je u vlasništvu Deutche Bahna itd.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Клошари су ладно приказали решење швајцарског кандидата за концесију којег су одбили
 
Ово је страница нашег форумаша Стефана ББ.
 
Dezinformacija a povrh svega može da padne i zatvaranje naloga zbog koriščenja tuđeg sadržaja.
 
Izvor: B92.net

Tesla ostaje Tesla, izmenjen samo logotip
Beogradski aerodrom "Nikola Tesla" nije promenio ime nakon što ga je francuska kompanija Vansi erports (Vinci Airports) preuzela u koncesiju.

Kako navode iz ove kompanije agenciji Beta, samo je izmenjen dizajn logotipa.

Na pitanje zašto u logotipu aerodroma nema imena slavnog naučnika Nikole Tesle, rekli su da je dizajn novog logotipa prilagođen međunarodnim standardima kompanije Vansi.

Na novom logotipu piše "Belgrade Airport" i da tim aerodrom upravlja "Vinci Airports".

"Ime Nikole Tesle i dalje je prisutno u nazivu aerodroma, a novi dizajn logotipa odgovara jedinstvenom brendingu kompanije Vinci Airports", navela je kompanija Aerodrom "Nikola Tesla".

Međunarodni standardi Vansija predviđaju da aerodromi koji pored imena grada sadrže i ime zaslužnog građanina u logotipu nose samo ime grada u kome je aerodrom.
:bash:
 
Рекох ја лепо, корпорацијске глупости.
 
Нема још укупног броја путника у 2018?
 
Šta se to događa sa akcijama aerodroma, od pre nekoliko dana (od preuzimanja od strane Vinci) pravi sunovrat, cena sa skoro 2000 rsd pala na 1100... Pola vrednosti isparilo, tržišna vrednost pala sa 570m na 330m evra..
 
Pa nakon što je preuzet, niko nije zainteresovan za dalju kupovinu.
Eto još jednog slučaja da su mali akcionari opljačkani.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Naravno da gde god drzava (odredjeni krug ljudi koji su tu umesani) je imala deo akcija, sve se pogubno zavrsilo za male akcionare.
Zanimljivo je da je i strana vlasnicke strukture akcija ukonjena sa sajta NT
 
Sad ce to vradovic strucno da objasni kako smo mi ekonomsku tigar :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594064#p594064:38l43mox je napisao(la):
Kartograf » 09 Jan 2019 03:31 pm[/url]":38l43mox]Šta se to događa sa akcijama aerodroma, od pre nekoliko dana (od preuzimanja od strane Vinci) pravi sunovrat, cena sa skoro 2000 rsd pala na 1100... Pola vrednosti isparilo, tržišna vrednost pala sa 570m na 330m evra..

Pad je na skoro svim svetskim berzama. Tako da se to preslikava i na Belex. Imamo globalno usporavanje ekonomije jer su uvedene carine izmedju US i Kine. To dovodi do posledice da svi polako usporavaju sa ekonomijom. Plus digli su kamatne stope kao i prestali sa QE programom.

Vreme je za realnu ekonomiju sto prakticno znaci sporiji rast.


Naravno ovde je i drugi problem u pitanju a to je koncesija i naknada oko dividende sto zbunjuje investotore.


Mada akcije ako padnu na 700 dinara ja ulazim.
 
Ahahahahaaaa pa nema teme na koju nećeš da lupetaš!

Za berzu koja ostvaruje pola prometa makedonske berze ne važe ista pravila kao na Wall Streetu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593060#p593060:38f0mn8o je napisao(la):
Igor » 03 Jan 2019 10:07 pm[/url]":38f0mn8o]Izvor: B92.net

Tesla ostaje Tesla, izmenjen samo logotip
Beogradski aerodrom "Nikola Tesla" nije promenio ime nakon što ga je francuska kompanija Vansi erports (Vinci Airports) preuzela u koncesiju.

Kako navode iz ove kompanije agenciji Beta, samo je izmenjen dizajn logotipa.

Na pitanje zašto u logotipu aerodroma nema imena slavnog naučnika Nikole Tesle, rekli su da je dizajn novog logotipa prilagođen međunarodnim standardima kompanije Vansi.

Na novom logotipu piše "Belgrade Airport" i da tim aerodrom upravlja "Vinci Airports".

"Ime Nikole Tesle i dalje je prisutno u nazivu aerodroma, a novi dizajn logotipa odgovara jedinstvenom brendingu kompanije Vinci Airports", navela je kompanija Aerodrom "Nikola Tesla".

Međunarodni standardi Vansija predviđaju da aerodromi koji pored imena grada sadrže i ime zaslužnog građanina u logotipu nose samo ime grada u kome je aerodrom.
:bash:

Ovo je skandalozno. Ja sam bas razocaran sa ovim. Belgrade Nikola Tesla Airport treba da bude i zvanican logo. Belgrade Airport nista ne znaci sam za sebe. To je kao kada bi sa Dolce & Gabbana skinuli Gabbana. Mozda glup primer, ali dovoljno govori o gubitku identiteta brenda naseg najveceg aerodroma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594180#p594180:1lio6a49 je napisao(la):
vradovic » 10 Jan 2019 01:31 am[/url]":1lio6a49]

Naravno ovde je i drugi problem u pitanju a to je koncesija i naknada oko dividende sto zbunjuje investotore.

Aha, to je. I Djokovica je zbunjivao reket na prošlom turniru, a fudbalere Reala zbunjuje lopta.

Naprotiv pad je direktna posledica toga što ih NE zbunjuje, već što im je sasvim jasno koliko je koncesijom obezvređena vrednost akcija.

Ako je vrednost akcije pre nove godine bila 2000 dinara, a dividenda iz koncesione naknade oko 1500 dinara obracunata na dan 31.12, jasno je da je realna vrednost akcije 1.1. oko 500 dinara.
 
Do pre tri meseca je vristao kako skace cena akcija kako smo ekonomsko cudo, a sad druga prica
 
Promenio se sentiment trzista :D
Srecom pa Srbija gazi razbija.

Ovaj pad AERO akcija nije nista posebno. Svaki market ima svoju korekciju pa tako i Belex. U svakom slucaju na ispod 1000 din po akciji je vreme kupovati. Sto vise pada vise kupovati i tako praviti dinar cost average da bude sto povoljniji. Tipa na 1000 din kupi se za 10% sume na 900 za 20% i sve tako.
 
I sve tako 30 godina dok ne istekne koncesija, pa ko doživi...

To što ti prepisuješ sa wall streeta da je korekcija, u praksi znači kolaps Beogradske berze već 12 godina.
 
Vrh