Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Mislim da sam već ranije napisao da je i prihode parking servisa trebalo računati prilikom analiziranja koncesije jer su sada i ti prihodi pripali koncesionaru.
Sva sreća pa su se ljudi snašli i nude alternativna parkirališta u blizini...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
iz teksta: "Možemo očekivati i uređenje i ulepšavanje svih parkirališta, koja su do sada bila ruglo."

jesu li i ovde bili pacovi i zmije?
Šalu na stranu, što se civilnog parkinga tiče, nije neka lepotica ali daleko od toga da je ruglo i na gornjem i na donjem nivou... Parking ko parking, bezidejno išaran asfalt. Nisam garaže koristio nikad.
 
Postoji devet parkirališta u krugu aerodroma. Nisu samo u pitanju dva glavna parkinga ispred terminala, već postoji i parking kod carine, kod pošte i D prolaza, kod bivše zgrade kontrole letenja, muzeja, kod "crvene zgrade", ispre tornja... Sem ovog glavnog ispred terminala ostali su veliko ruglo, razrovani, zarasli u korov, neobeleženih pozicija, sa lošim prilazom. Sada su počeli da ih sređuju.
 
Plus parkinzi kod kapije JATa... nedavno kum mi rece da je našao dobar ,,parking,, u Surčinu i da mu se više dopada i jeftinije ga izašlo nego da je parkirao u okolini same pristanišne zgrade
stavio je na par dana vozilo u Surčinu i ono bude i čuvano a njega prevezu dr. kolima do pristanišne zgrade za odalzak
a u najavljenom dolasku ga čekaju da ga odvezu do parkinga- nj. kola
Takva usluga je ozbiljna konkurencija aerodrmskim javnim parkinzima gde nema usluge čuvanja vozila od kradja ni prenosa prtljaga
a udaljenost nadoknadjuju besplatnim transverom. Čak postoji i razlika u bitno povoljnijoj ceni parkiranja
ne samo po danu, nego i po periodu 1/3/7/.... dana .... što duže veci popust :)
Za dr. detalje nisam pito :oops:

Nisam upoznat da je takva poslovnost planirana na sadašnjim Teslinim parkiralištima, al eto konkurencija uveliko radi :kk:
E sad ...
kad to čuju i na Soko salašu .... sve pilice ce da zamene sa parkirališima :lol: :lool: :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538919#p538919:xl9v8tlv je napisao(la):
milanche » Fri May 18, 2018 6:49 pm[/url]":xl9v8tlv]Ne znam da li je pre bio predlog, ja nisam video za ovakvo resenje pruge ka aeodromu.

Moja ideja je bila da se napravi pruga, koja se moze koristiti, pored gradske i kao deo regionalne zeleznicke mreze. Dakle da se uklopi u novi Bg zeleznicki cvor, da mu bude samo nadogranja, ali koja ima smisla u celokupnom zeleznickom saobracaju.

Izgradnja pruge samo kao vid gradske zeleznice, po mom misljenju ne moze nikad da opravda potrebna ulaganja, u smislu malog broja putnika u odnosu na kapacitete zeleznice. Takodje sam Aeodrom, pogotovu sa planovima za veci rast putnika, mora da se nametne kao dominantni u regionu, pa samim tim da putnicima domacim i iz regiona, bude sto pristupacniji. Gradnjom samo gradske zeleznice do aeodroma, izostavlja sve ostale gradove u drzavi ali i regionu bez direktnog pristupa, kao najkomfornijeg.

veliki broj primera iz inostranstva, pokazuje da je najbolje ukoliko je zeleznicka stanica na aeodromu direktno povezana i uvezana na glavne zeleznicke koridore, pa je samim tim pristup velikom broju gradjana ne samo u gradu vec i u drzavi, pristup daleko laksi ali ujedno i ekonomicniji bez opterecivanja dodatno gradske ili neke druge infrastrukture.

Stoga je moja ideja, da se od stanice Zemun, uradi krak ka aeodromu duzine oko 12km, sa prlazom stanici Surcin sa juzne strane, tako da se od stanice Surcin do Batajnice koristi postojeca zeleznicka obilaznica, koju je naravno potrebno remontovati oko 9km.

Pogledajte prilog 1

Na taj nacin, vozovi koji dolaze iz pravca severa, posle stanice Batajnica skrecu ka stanici Surcin, posle koje je direktna veza sa aeodromom Beograd, i dalje ka stanici Zemun, Novi Beograd, Prokop i Rakovica. Za vozove sa juga, ali i iz pravca Banata, posle stanice Prokop, nastavljaju ka Nbgd, Zemun, dalje skrecu i imaju direktnu vezu sa aeodromom, Surcin i Batajnica. Na taj nacin apsoutno svi najvazniji magistralni zeleznicki pravci u zemlj su povezani sa stanicom na aeodromu Beograd, omogucavajuci lak i jednostavan pristup velikom broju gradjana.

Recimo, ako bi postojala zel veza izmedju Panceva i Novog sada na svakih sat vremena, plus ostali medjunarodni, regionalni i lokalni vozovi, takva pruga bi donela veliku ekonomsku korist kako zeleznicama tako i samom aeodromu pa i drzavi.

Glavna razlika izmedju ovakvog resenja i resenja iz GUP-a, je u tome sto je u Gup-u predvidjeno da pruga bude udaljenija od aeodroma (osim ona za cargo terminal), kao i da se u stanicu Surcin ulazi sa severne strane, cime automatski otpada mogucnost da pruga bude u funkciji regionalnih vozova, vec iskljucivo za gradsku zeleznicu. Cena investicije je prakticno na istom nivou, a iskoriscenost i funkconalnost bi bila daleko manja.


file.php

Sviđa mi se tvoja ideja. Evo nekog mog predloga za trasu te pruge, imala bi 3 stanice:
Auto-put (gde bi mogao da se napravi veliki parking, pa bi za one što dolaze kolima u Beograd iz pravca severo-zapada, iz Srema i Mačve, bilo moguće da se lako prebace na gradski voz i onda lako do željene destinacije u Beogradu, bez potrebe da prave gužvu na auto-putu kroz Bg)
Ledine (ka toj stanici bi gravitirala naselja Ledine, Surčin( i ostala naselja u toj opštini - Jakovo, Boljevci itd) i delom Bežanijska kosa, ukupno sva ta naselja sigurno imaju preko 50.000 stanovnika, time bi se rasteretili ulice Jurija Gagarina, Vojvođanska, Nedeljka Gvozdenovića)
Aerodrom (stanica bi mogla da se napravi neposredno pored terminala)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540556#p540556:2mof2076 je napisao(la):
roland » 26 Мај 2018 10:16 am[/url]":2mof2076]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538919#p538919:2mof2076 je napisao(la):
milanche » Fri May 18, 2018 6:49 pm[/url]":2mof2076]Ne znam da li je pre bio predlog, ja nisam video za ovakvo resenje pruge ka aeodromu.

Moja ideja je bila da se napravi pruga, koja se moze koristiti, pored gradske i kao deo regionalne zeleznicke mreze. Dakle da se uklopi u novi Bg zeleznicki cvor, da mu bude samo nadogranja, ali koja ima smisla u celokupnom zeleznickom saobracaju.

Izgradnja pruge samo kao vid gradske zeleznice, po mom misljenju ne moze nikad da opravda potrebna ulaganja, u smislu malog broja putnika u odnosu na kapacitete zeleznice. Takodje sam Aeodrom, pogotovu sa planovima za veci rast putnika, mora da se nametne kao dominantni u regionu, pa samim tim da putnicima domacim i iz regiona, bude sto pristupacniji. Gradnjom samo gradske zeleznice do aeodroma, izostavlja sve ostale gradove u drzavi ali i regionu bez direktnog pristupa, kao najkomfornijeg.

veliki broj primera iz inostranstva, pokazuje da je najbolje ukoliko je zeleznicka stanica na aeodromu direktno povezana i uvezana na glavne zeleznicke koridore, pa je samim tim pristup velikom broju gradjana ne samo u gradu vec i u drzavi, pristup daleko laksi ali ujedno i ekonomicniji bez opterecivanja dodatno gradske ili neke druge infrastrukture.

Stoga je moja ideja, da se od stanice Zemun, uradi krak ka aeodromu duzine oko 12km, sa prlazom stanici Surcin sa juzne strane, tako da se od stanice Surcin do Batajnice koristi postojeca zeleznicka obilaznica, koju je naravno potrebno remontovati oko 9km.

Pogledajte prilog 1

Na taj nacin, vozovi koji dolaze iz pravca severa, posle stanice Batajnica skrecu ka stanici Surcin, posle koje je direktna veza sa aeodromom Beograd, i dalje ka stanici Zemun, Novi Beograd, Prokop i Rakovica. Za vozove sa juga, ali i iz pravca Banata, posle stanice Prokop, nastavljaju ka Nbgd, Zemun, dalje skrecu i imaju direktnu vezu sa aeodromom, Surcin i Batajnica. Na taj nacin apsoutno svi najvazniji magistralni zeleznicki pravci u zemlj su povezani sa stanicom na aeodromu Beograd, omogucavajuci lak i jednostavan pristup velikom broju gradjana.

Recimo, ako bi postojala zel veza izmedju Panceva i Novog sada na svakih sat vremena, plus ostali medjunarodni, regionalni i lokalni vozovi, takva pruga bi donela veliku ekonomsku korist kako zeleznicama tako i samom aeodromu pa i drzavi.

Glavna razlika izmedju ovakvog resenja i resenja iz GUP-a, je u tome sto je u Gup-u predvidjeno da pruga bude udaljenija od aeodroma (osim ona za cargo terminal), kao i da se u stanicu Surcin ulazi sa severne strane, cime automatski otpada mogucnost da pruga bude u funkciji regionalnih vozova, vec iskljucivo za gradsku zeleznicu. Cena investicije je prakticno na istom nivou, a iskoriscenost i funkconalnost bi bila daleko manja.


file.php

Sviđa mi se tvoja ideja. Evo nekog mog predloga za trasu te pruge, imala bi 3 stanice:
Auto-put (gde bi mogao da se napravi veliki parking, pa bi za one što dolaze kolima u Beograd iz pravca severo-zapada, iz Srema i Mačve, bilo moguće da se lako prebace na gradski voz i onda lako do željene destinacije u Beogradu, bez potrebe da prave gužvu na auto-putu kroz Bg)
Ledine (ka toj stanici bi gravitirala naselja Ledine, Surčin( i ostala naselja u toj opštini - Jakovo, Boljevci itd) i delom Bežanijska kosa, ukupno sva ta naselja sigurno imaju preko 50.000 stanovnika, time bi se rasteretili ulice Jurija Gagarina, Vojvođanska, Nedeljka Gvozdenovića)
Aerodrom (stanica bi mogla da se napravi neposredno pored terminala)

file.php

Mnoga bi majka zaplakala i đečca zapištala zbog ovoga plana...
 
https://www.youtube.com/watch?v=5pqx5VLH3C8&t=260
The Consortium has developed a Master Plan, demonstrating five consecutive 5-year-development phases indicating the position and size of each new facility as well as the works to be completed on the airfield.
The overall layout of the airport site throughout the concession period outlines an integrated strategic development plan for both existing and new buildings and facilities.
The first portion of the video sequence explains, through simplified pictorial language, the development approach chosen by the Consortium.
The second half of the video offers a passengers’ view of the main departure processes with focus on the terminal experience, the enhancement of which the Consortium deems as its overarching goal in its Concept Development Plan.
For more information on the project, please visit http://www.ad-m.com
 
Ne, kako se u videu može videti, ovo je rađeno za potrebe konzorcijuma na čelu sa aerodromom Cirih.
 
Чији 747? Предпостављам да носе џебану за Сирију и Ирак.
 
AB i dalje većinu letova realizuje sa kašnjenjem.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Vrh