Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

dejjan":3hxlpbgv je napisao(la):
Gradski autobusi nisu projektovani za brzine preko 50kmh.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Dejane, nemoj takve neproverene (i netačne) informacije da plasiraš.

loyola":3hxlpbgv je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552740#p552740 je napisao(la):
gosha » Thu Jul 19, 2018 8:33 am[/url]":3hxlpbgv]Ova privremena promena trase iz perskektive zaposlenih na aerodromu je ravna udaru meteora. Ogroman broj zaposlenih zivi u blokovima,surcinu,ledinama, pa sad moraju da kruze ohoho do posla. Kad bi 72 vratili kroz Vojvodjansku,kao sto su pricali pre dve godine (vise se i ne secam sto je prebacena da ide preko Bezanijske kose),to bi bio dobar potez.
Jos bolji potez bi bio uvodjenje jos koje linije gradskog prevoza, ima pristojan broj putnika koji idu autobusom do ANT,narocito mladji,mada ima ih raznih, i u dolasku i u odlasku.
INace trasa autoputem obesmisljena je ogranicenjem od 50km/h za gradski prevoz, od Tosinog bunara do ANT vozi oko 20 minuta (skoro isto kao redovnom trasom, mozda do 5 minuta duze,zavisi od saobracaja).
Ali,avaj, mislim da previse ocekujem od onih koji su se setili tek u 21. veku da uopste uvedu liniju gradskog prevoza do jedinog medjunarodnog civilnog aerodroma u gradu (uvek lakse bilo doci do batajnickog,sto se javnog prevoza tice).

Razumem da ima dosta radnika kojima vise odgovara preko Ledina, cak sam i razmisljao o ovima iz JAt tehnike koliko moraju da pesace kada im je privremeno ukinuto stajaliste sada, ali mnogo je prakticnije ovako preko autoputa i brze. Bilo bi super kad bi ostalo ovako a da uvedu neku liniju starim putem do Grand kafe i onda da produzi pravo da se okrene u blokovima. Glupo je sto ima ogranicenje, ali opet se ustedi na vremenu jer ne staje na stanice na kojima je stajao pre.

Rekao bih da su radnici AS, jat tehnike i aerodroma NT asolutna vecina onih koji koriste javni prevoz do i od aerodroma. S druge strane, skracenje putovanja onima koji idu ka centru je smesno u odnosu na maltretiranje vecine i njihovo duze vreme putovanja.

Ne moze mojih pet ili maksimalno 10 minuta biti vaznije nego necijih 45-50, zar ne?

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Jedini problem koji imaju radnici jesu oni iz Jat tehnike jer im ne staje ispred kapije bus, ostalim radnicima svakako staje na aerodromu ispred zgrade. NE znam kako si dosao do zakljucka da vecina zivi na Ledinama koji rade pa su zato osteceni.
 
Šta bude sa ljudima koji stoje, kada autobus naglo koči pri brzini 50 ili više kmh?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Oprosti što insistiram, ali ovo
dejjan":1j186odu je napisao(la):
Gradski autobusi nisu projektovani za brzine preko 50kmh.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
I ovo
dejjan":1j186odu je napisao(la):
Šta bude sa ljudima koji stoje, kada autobus naglo koči pri brzini 50 ili više kmh?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Nije isto. Projektovanje autobusa nema veze sa zakonskom odredbom da se "autobus koji osim mesta za sedenje ima i mesta za stajanje ne sme kretati brze od 50km/h

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Isto je jer je gradski autobus očigledno projektovan za mesta za stajanje.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Pošto insistiraš, i istrajavaš, moram te ponovo demantovati. Autobus na istoj sasiji moze biti opremljen drugacijim sedistima a bez mesta za stajanje i sluziti za prigradski, pai medjumesni pevoz. U tom slucaju njegova brzna kretanja nije ogranicena na 50km/h.

Godinama je na relaciji beograd-zrenjanin saobracao zglobni ikarbus sa tapaciranim 'visokim' sedistima (u formaciji 2+2) i stofanim oblogama, a osim toga identican onima koji su vozeni u GSP Beograd. I naravno da im kretanje nije bilo ograniceno na 50km/h


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Ne znam kako si stigao do šasije... Sve to možda može ali nije u konkretnom slučaju.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Ljudi koji rade na aerodromu (nebitno da li u JAT tehnici, ANT, kiosku ili frikomovom standu) jesu vecina koji koriste gradski prevoz,tj lniju 72. Veliki broj ulazi na stanici 'Vikend naselje', sto ce reci da su stigli iz smera Surcina...da li zive u Surcinu,Becmenu, Boljevcima,Jakovu nije ni bitno. Tu hvataju presedanje za ANT. KAko oni sad idu, pojma nemam, mesec dana, moze covek da istrpi,snadje se...Ali kompletno izmestanje linije sa tog poteza bi bilo u najmanju ruku bezobzirno, da ne kazem neku tezu rec.
Sto se vremena putovanja tice, rekoh da je ukupno vreme voznje bukvalno ostalo isto, u najboljem slucaju stize 5 minuta ranije. Znaci onom sto je usao na Zelenom vencu apsolutno nista ne znaci, svima onima (da u te i ja spadam, i da ne moze autobus da mi staje ispred vrata, nisam to nigde ni rekao) koji zive u blokovima, Ledinama, Surcinu,Jakovu... je to jedina veza do ANT. U najgorem polozaju su JAT tehnika i `crvena zgrada`, u kojoj je administracija ANT, od terminala do tamo treba vam jedno 15-ak minuta peske (dobrim delom puta nema trotoara niti staze, pa nije ni malo prijatno ici tuda, narocito zimi kad se rano smrkava, nadam se da tokom ovih radova taj nedostatak ispraviti).

Ukratko ne vidim razlog zasto bi liniju koja ima svoju svrhu tako drasticno pomerali, istina niko nije ni rekao da ce tako biti.

Ogranicenje brzine na 50km/h sam upravo naveo kao razlog kojim se gubi `prednost` autoputa, dzaba sto tuda ima manje stajalista... do nadamo se metroa,jednog veoma lepog dana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552848#p552848:3p1ydnte je napisao(la):
dejjan » 19 Jul 2018 04:22 pm[/url]":3p1ydnte]Isto je jer je gradski autobus očigledno projektovan za mesta za stajanje.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
I projektovan je za vece brzine iako ih ne smije koristiti isko kao sto je moj auto projektovan za brzine od do 190 kmh iako ja ne smijem ni na jednoj deonici u Srbiji da vozim tom brzinom...
Babe i žabe ...
 
Svakako da treba da uvedu dodatnu liniju, alii vreme putovanja nije isto, znam koliko sam putovao pre sa Zelenjaka a koliko sada i to u toku dana.
 
Koliko? Evo jutros je stigla u 7:34, a ranije je stizala isto plus-minus 5 minuta (polazak sa z. venca u 6:54).
 
Posto zivim u Surcinu odlicno poznajem situaciju, moze se resiti da 72 ostane na sadasnjoj izmenjenoj relaciji i da ide autoputem, 611 decenijama ide autoputem iz Zemuna do Dobanovaca pa nista ne fali i liniji 72 a za Surcin problem bi mogao da resi 603 koji ide na svakih pola sata iz Ugrinovaca do Ledina i da se preusmeri na aerodrom, nema on potrebe da ide do Ledina jer tamo ide 5 linija pa bi mogao da se promeni i da mu pocetna bude kod aerodroma.
 
Super poznajes situaciju. A ledine, blokovi, b.kosa? Gondolom na posao?

Ljudi manite se praznih prica, 72 ostaje kakva je bila, eventualno da se vrati na staru trasu kroz Vojvodjansku u Bezaniji.



Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552933#p552933:n6g135lt je napisao(la):
gosha » Fri Jul 20, 2018 6:32 am[/url]":n6g135lt]Koliko? Evo jutros je stigla u 7:34, a ranije je stizala isto plus-minus 5 minuta (polazak sa z. venca u 6:54).

Preko dana ide skoro sat vremena, evo kad se vrati a staru trasu cu bas da obratim paznju pa cu ti reci razliku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552854#p552854:ul5mukoe je napisao(la):
laki72 » 19 Јул 2018 04:57 pm[/url]":ul5mukoe]Pošto insistiraš, i istrajavaš, moram te ponovo demantovati. Autobus na istoj sasiji moze biti opremljen drugacijim sedistima a bez mesta za stajanje i sluziti za prigradski, pai medjumesni pevoz. U tom slucaju njegova brzna kretanja nije ogranicena na 50km/h.

Godinama je na relaciji beograd-zrenjanin saobracao zglobni ikarbus sa tapaciranim 'visokim' sedistima (u formaciji 2+2) i stofanim oblogama, a osim toga identican onima koji su vozeni u GSP Beograd. I naravno da im kretanje nije bilo ograniceno na 50km/h


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Kum je svojevremeno sa folklorom ( KUD Ikarbus ) išao zlobnim autobusom sa tapaciranim sedištima na Siciliju, na festival u gradu Agriđento. Beograd-Bar-trajekt-Bari-Agriđento ( uz još jedan trajekt ). Pa nazad. Da su išli 50 km/h još uvek bi bili u putu.
 
Radovi na putu do aerodroma
28b806e58954f51171e337a5c6b950db.jpg
ae0ea2d925a1490e6176c8b83fe0488d.jpg
d96999554826a849ece3f0761c475010.jpg
4e16d3939f8029d2b136308f7147b6c9.jpg


Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока
 
Jako zanimljiv video na temu kako aerodromi zarađuju novac. Primjer u videu je aerodrom Heathrow pa to sigurno nije reper za naš aerodrom ali zanimljivi su načini na koji oni maksimiziraju prihode iz raznih izvora (pa i iz železnice koja vodi do aerodroma). Takođe se dotiču i prednosti i mana vođenja aerodroma od strane privatne kompanije u poređenju sa drzavnim vlasništvom.

[YouTube]https://youtube.com/watch?v=wdU1WTBJMl0[/YouTube]
 
Link ti je los a mislim da je taj i jos par drugih videa dzonili postavio u temi o avijaciji
 
Прешишаше нас Бугари.

2015:

Никола Тесла 77. аеродром у Европи, 4.776.110 путника
Софија 93. аеродром у Европи, 4.088.943 путника

2016:

Софија 81. аеродром у Европи, 4.980.387 путника
Никола Тесла 83. аеродром у Европи, 4.924.992 путника

2017:


Софија 68. аеродром у Европи, 6.490.096 путника
Никола Тесла 83. аеродром у Европи, 5.343.420 путника

Софија је тиме претекла аеродромe у Солуну, Белфасту, Кракову, на Малти... Наравно, знам да је део пораста скопчан са неким другим, лошим стварима по бугарски народ.
 
рат Рајана и Виза је утицао на тај раст. када би тако нешто букнуло у Београду до краја ове године, већ 2019. би пришли, ако не и прешли, 7 милиона
 
Ja htjeo kasnio mi let ali nije bilo nikog da pitam ni koliko para ni sta obiso kru pope se uz stepenice nigdje nikog zaposlenog tad nije bilo tu
 
Vrh