Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Pa ti ni ne znaš o kojim parametrima govoriš.
Rekao sam u odnosu na broj stanovnika koji je naveden u prethodnom postu.

Vreme monopolističkog jata, jako kažeš, je zlatno doba, iz ovog vremena posmatrano po nizu parametara. .

Inače, avio karte se sada kupuju na Internetu. Poslovnice su zatvorene, a i da nisu pripadaju prošlosti.
 
Eh sinak , voleo bih da nemam pojma pa bi mi sve lepo bilo :)
Svaki redak tvoj malko vazdušast je ...

Vazdušna luka je domacin , a gost je avio kompanija, te zato i placa usluge od lendinga pa do ....
e vidiš
taj gost nije dozvolio da domacin vrši tranver pax po Bgdu.... naopako,
pa cak i grad Bgd na cijoj je teritoriji ... od tog gosta nije smeo , ni svoj prevoz da razvije do skora ....

Hajde ja da dodjem do tvoje kuće, a ti kao domacin da moraš da radiš kako ti ja zapovedam i da nesmeš ništa ....
ne verujem da bi ti to nazvao zlatno vreme ... vec zlo i naopako za domaćina :lol:

I sada sa nestankom JATa sa ovom KOnašom kompanijom,
aerodrom kao domacin , ima debelih problema...
a zbog kojih je i dat u koncesiju .... dat strancima da oni galvu češu ...

Za ostale tvoje ,,vazdušaste,, pisanije , mozda ti drugi po nešto pojasne , od mene ovoliko :D

Pa da se vratimo aktuelnostima temi

-pruga aerodrmu treba i otut i odUd-

:sesir:

Edit
da bi se bolje razumeli evo i sličica
 
Analogija je pogrešna za ekonomske odnose. U ekonomiji je domaćin onaj koji je jači, sa većim prihodima, većim profitom itd. Tako da ako aerodrom prihoduje 60% od jedne kompanije, onda ta kompanija može postavljati uslove.

Umesto da mi dolaziš u goste, zamisli da imaš trgovinsku radnju i da ti 60% prihoda dolazi od jednog kupca koji živi u zgradi pored. Nikome nije u interesu da prekidate saradnju. Aerodrom je u još goroj poziciji jer je tu gde jeste, na traljavom tržištu, izvan Schengena itd. i ne može da se preseli 2 ulice dalje.

Što se tiče naše tzv. nacionalne kompanije, ja bi kao putnik najviše prihodovao kada ne bi postojala i kada bi tržište bilo slobodno.
 
Samo još da dodam da nisu stranci došli da "češu glavu" nego da zarade. Inače bi propali odavno, isto kao jat i sada air Serbia.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Imam samo jedno OFpitanje
jesi li punoletan ?
unapred hvala na odgovoru :D
 
U nedostatku argumenata...
Bolje pročitaj neku literaturu nego što razmišljaš o godinama.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Hvala i na preporuci , a čitam stalno po nešto...
a inače za tvoj info imam više godina provedenih na samom aerodromu nego ti sati u nekom od nj. holova :lol:
nije ni bitno ,
samo sam ti ukazao da našem aerodromu treba mnogo više pruge ( i dr. pravcima kao i objekata i podosta dr. usluga )
al ajd ... ti si u pravu ... pozdrav.
:sesir:
 
Iskustvo je mnogo više od zbira proteklog vremena.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
A da mi zatvorimo ANT kakva pruga kakvi bakraci pruga nam je trebala juce ne sutra juce
Milance odlican plan jos kad bi koncesjonar ili naSE glavonje imale sluha pusti snovi
 
Meni kao putniku nije potreban aerodrom natrpan rusima i turcima sa skupim letovima koje ne mogu da platim...
Kontradiktorno je to što tražite, jer kada bi imali zaista dobar železnički saobraćaj, još bi manja bila potreba za aerodromom.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Pa mozda ces moci jednom da ih platis ili pak ces ici vozom 3 h do nisa i od tamo letjeti ili ponikvi ili morave
Znaci stranci netreba da lete sa ANT pogotovo turci i rusi
Da imamo voz dosta vise njih koji cekaju konekciju za dalje a imaju par sati bi potrosili po centru bg
 
Ok vidim da si neozbiljan da tek otkrivas forum svakako dobro dosao na bb
 
Ne vidim šta je neozbiljno, ako razgovaramo na bazi činjenica...
Evo sada vidim vest da i Albanci grade novi aerodrom, Skoplje je pre nekoliko godina dobilo novi aerodrom, a mi ne znamo ni sa postojećim šta da radimo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539378#p539378:2ixacaqo je napisao(la):
dejjan » Пон Мај 21, 2018 11:47 am[/url]":2ixacaqo]
Kontradiktorno je to što tražite, jer kada bi imali zaista dobar železnički saobraćaj, još bi manja bila potreba za aerodromom.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Уопште није контрадикторно. Свако превозно средство има своје путнике и оптималну удаљеност коју опслужује (негде се те удаљености и поклапају па су авион и воз конкуренција). Брзим возом је оптимално путовати до Будимпеште, Беча, Загреба, Софије, али не и до Амстердама, Лондона, Барселоне, Москве, Абу Дабија. У свету чак и брзи возови стају на аеродромима (нпр. TGV на Шарл де Голу).
 
Molim vas da poredimo našu zemlju i naš grad sa gradovima koji imaju barem približan broj stanovnika, a ne sa daleko moćnijim centrima sveta.

Što se tiče putovanja po Evropi, svakako bi prednost dao modernim železnicama u odnosu na avio prevoz sve do udaljenosti 800-900 km kopnom.

Samim tim u vodu pada koncept privlačenja putnika na aerodrom vozom iz ne znam kog okruženja (govorim o modernim železnicama sa tihim vagonima).
 
Govoris da poredimo nasu zemlju i nase gradove sa zemljama jacine nase, a ne sa daleko mocijim zemljama, a govoris o zeleznici sa brzinama preko 200-250km/h, sto je upitno da li ce kod nas to biti uopste u eksplataciji ikad. Pri tom ta zeleznica je konkurenta na udaljenosti do 600km, sve preko je u prednosti avion. Govoris o skupim avio kartama, preferiras lowcoast, a ovamo se zalazes za brzu zeleznicu gde su karte enormno skupe (osim u kini), gde je jeftiniji lowcoast avio karta. Ni sam ne znam zasto ti odgovaram, kad ne znas ama bas nista, cak ni smisleno da koristis internet da se informises i naucis.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539397#p539397:1modi1jx je napisao(la):
dejjan » Пон Мај 21, 2018 1:17 pm[/url]":1modi1jx]Molim vas da poredimo našu zemlju i naš grad sa gradovima koji imaju barem približan broj stanovnika, a ne sa daleko moćnijim centrima sveta.

Što se tiče putovanja po Evropi, svakako bi prednost dao modernim železnicama u odnosu na avio prevoz sve do udaljenosti 800-900 km kopnom.

Samim tim u vodu pada koncept privlačenja putnika na aerodrom vozom iz ne znam kog okruženja (govorim o modernim železnicama sa tihim vagonima).
Ево два примера: Софија (силичан број становника, сличан број путника) има метро од аеродрома, то је такође железница (https://www.sofia-airport.bg/en/passeng ... -transport), Краков (мањи број становника, нешто већи број путника о Београда) има воз до аеродрома (http://www.krakowairport.pl/en/passenge ... a2727.html).

Пошто волиш модерне европске железнице, саветујем ти да купиш карту од Берлина до Мадрида. Јави колико траје пут и колико кошта.

Олакшавање доласка на аеродром сопственим грађанима очигледно није довољан разлог. Притом, не треба градити десетине километара пруге, јер он већ постоји, гради се или ће се градити, већ само треба десетак километара пруге и одговарајуће колосечне везе. Кад већ постоји пруга, зашто је не бисмо искористили и избегли гужве на аутопутевима у летњим месецима, свакодневне гужве на аутопуту кроз Београд и сл.? Аеродромска пруга може бити корисна и Београђанима и свим осталим грађанима Србије.
 
Jucerasnja vest Blic.rs
AERODROM SRUŠIO SVE REKORDE Danas će iz Beograda poleteti čak 250 aviona

Sa aerodroma “Nikola Tesla” danas će poleteti blizu 250 aviona, sa oko 13.000 putnika, što će biti rekord u istoriji tog aerodroma, izjavio je v.d. direktora beogradskog aerodroma Saša Vlaisavljević.

Prema njegovim rečima, aerodrom “Nikola Tesla” ostvario je istorijski rekord i u petak kada je 11.828 putnika sletelo u srpsku prestonicu zbog košarkaškog fajnal-fora.

- Danas beležimo rekordan broj odlazećih letova. Čak ni 1989. godine, koja je bila najuspešnija u avioindustriji bivše Jugoslavije, nije poletelo šest širokotrupnih aviona u jednom danu - rekao je Vlaisavljević za Tanjug.

On je istakao da sa beogradskog aerodroma do danas u jednom danu nije poletelo ni devet “erbas 321” letelica sa 200 putnika i “erbas 330” sa 300 putnika.

Vlaisavljević je naveo da je aerodrom “Nikola Tesla” u vreme fajnal-fora uveo više od 80 vanrednih letova - oko 50 čarter letova, 10 dodatnih letova u redovnom saobraćaju i oko 20 letova male avijacije.

- Takodje, aviokompanije “Turkish erlajns” i ruski “Aeroflot” su zbog velikog broja putnika zamenile tipove aviona, pa su umesto letelica sa kapacitetom od 100 putnika uvele avione sa 300 putnika - kazao je Vlaisavljević.

On je istakao da i u najprometnijem danu u istoriji aerodroma sve službe rade kao uigran tim, od zaposlenih u aerodromu do carinika, pogranične policije i pripadnika obezbeđenja.

Kako se obracunava dnevni promet ukupno posto se u tekstu pominju 13.000 odlaznih putnika juce (ponedeljak) i 11.928 dolaznih putnik od petka? Koliko je aerodrom po danima imao ukupan promet putnika to bi bilo fino znati tj tu rekordnu dnevnu brojku. Iz nje se moze izvesti i trenutni kapacitet aerodroma posto je izvesno da su u stanju da opsluze taj broj letova i putnika, a zanimljivo bi bilo napraviti i neka regionalna poredjenja kada su istorijske dnevne vrednosti u pitanju.
 
Nakon rekonstrukcije Terminala 1 i 2b, govorili su da je kapacitet aerodroma podignut na oko 7.5mil putnika godisnje. Sto ispada da je po proseku negde oko 20k putnika dnevno. Pretpostavljam da u nekim danima mogu biti i spicevi sa dosta vise putnika, ali za neki maks gde aeodrom normalno funkcionise duzi period da je to brojka do oko 20-21k. Inace 14.jula prosle godine kazu da je oboren dnevni rekord sa nesto malo preko 21k. http://studiob.rs/na-aerodromu-nikola-tesla-ponovo-rekordan-dnevni-broj-putnika/
 
Dalje, ta računica nam pokazuje da je aerodrom prilagođen održavanju Final 4 svakog dana. Tako da nikakva dalja ulaganja koncesionara nisu potrebna.
Ipak, ne deluje logično, tim više što je u nedelju i ponedeljak skoro svako poletanje kasnilo.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Ipak, ne deluje logično, tim više što je u nedelju i ponedeljak skoro svako poletanje kasnilo
Gubitak slota retko ima veze sa krivicom luke... deluje da logički povezuješ babe i žabe :lol:
 
Po tcojoj logici svaka luka može imati beskonačan broj poletanja i sletanja koja mogu da se realizuju jer to ne zavisi od luke.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Precizirao si ne bilo koja luka nego Teslu
Precirao si ne bilo koje vreme nego nedelju i ponedeljak
Nisi precizirao razloge kašnjenja što je vrlo bitano jer ,,krivac,, placa ne samo aerodromu nego još i mnogim drugim za novi slot


dobio si odgovor, koj ti se NEdopada
a potom odgovraš apstrakno , ne odredjeno.... zalud trošenje prostora za pisanije.... al ajd , piši sta god, voliš :kk:
preporuka : bolje pitati nego ...
jer ovde na BBu imaš članova koj su daleko strulčniji i od mene, a rado daju prave dobro namerne odgovore
Na primer pitaj ...šta sve definiše kapacitet jedne luke

:sesir:
 
Ako su 2 dana uzastopno bila kašnjenja skoro svih poletanja u jednoj luci, ipak mi deluje da je krivac luka. Zato sam konkretno i pitao, a ti si apstraktno odgovorio da je retko luka kriva za kašnjenja jer nemaš pojma šta se zapravo dešavalo nego si morao da odgovoriš bilo šta... Ne dopada mi se samo ono što je besmisleno ali mogu da sledim i tvoju logiku pa onda ne razumeš samog sebe.
 
Vrh